دانلود و خرید کتاب سرخپوستان ایرانی (جلد دوم) حمید شفیع‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرخپوستان ایرانی (جلد دوم) اثر حمید شفیع‌زاده

کتاب سرخپوستان ایرانی (جلد دوم)

معرفی کتاب سرخپوستان ایرانی (جلد دوم)

کتاب سرخپوستان ایرانی اثر دکتر حمید شفیع زاده دربارهٔ تاریخ حضور ایرانیان و مسلمانان در قارهٔ امریکا است پیش از آنکه کریستف کلمب پا به آنجا بگذارد. این کتاب توسط نشر بوستان مهر چاپ شده است. کتاب سرخپوستان ایرانی حاصل بیست سال تحقیق دکتر حمید شفیع زاده می‌باشد که نشان می‌دهد بعضی از اقوام و تمدن‌های قارهٔ امریکا از ایران نشأت گرفته است و بیش از هزار دلیل و سند و عکس نیز در این خصوص ارائه می‌شود.

درباره کتاب سرخپوستان ایرانی؛ جلد دوم

مردم و اقوام مختلفی از جهان، پیش از غربی‌ها پا در سرزمین امریکا گذاشتند و غربی‌ها آخرین قومی بودند که به این سرزمین رسیدند؛ ولی متاسفانه غربی‌ها همه را به نام خود مصادره کردند و پس از آن تقریبا تمام اسناد و مدارک را از بین بردند و دست به انهدام و قتل عام گسترده زدند. از جمله نسل‌کشی‌هایی که در همین کتاب دربارهٔ آن‌ها می‌خوانید.

به نظر می‌رسد اسناد و مدارکی وجود داشته باشد که نشان می‌دهد پیش از آنکه کریستف کلمب قاره آمریکا را کشف کند، این کشور، محل زندگی بسیاری از ایرانیان بوده است. قبل از او نیز جهانگردان و سیاحان بسیاری به آن نواحی پا گذاشته‌اند که شرحش را می‌توان در سفرنامه‌های مختلف خواند. کتاب سرخپوستان ایرانی نیز یکی از کتاب‌هایی است که سعی دارد تا تاریخ را روشن کند و با استناد به مدارک به دست آمده، حضور ایرانیان را در این نواحی تایید کند.

کتاب سرخپوستان ایرانی؛ جلد دوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب سرخپوستان ایرانی برای علاقه‌مندان به تاریخ و کشف‌های تازه در این حوزه جذاب خواهد بود. جلد اول این مجموعه را نیز می‌توانید از طاقچه دریافت کنید.

بخشی از کتاب سرخپوستان ایرانی

سرخپوستان برای طبیعت احترام زیادی قائل بودند و به معنای واقعی کلمه برای تمام مظاهر طبیعت از جمله انسان احترام قائل بودند، استفادهٔ بی‌جا از طبیعت را گناهی بزرگ می‌دانستند. آنها به قدر نیاز شکار می‌کردند و برای تفریح و تفرج هرگز دست به کشتار جانداری نمی‌زدند. وقتی اروپائیان به دشت‌های آمریکای شمالی رسیدند، میلیون‌ها بوفالو را در آنجا دیدند که سرخ‌پوستان در میان آنها زندگی می‌کردند. اما این اروپائیان با توحش زیاد میلیون‌ها بوفالو را فقط به دلیل تفریح و روحیه شیطان صفت‌شان در عرض چند سال قتل عام نمودند. بصورتی که حتی نسل این حیوان به انقراض نزدیک شد و فقط چند ده عدد آنها باقی ماند.

یکی از گونه‌های با ارزش دیگری که به‌وسیلهٔ اروپائیان وحشی، منقرض شد نسل دایناسورها بوده که درمناطق مختلف امریکا هنوز زندگی می‌کرده‌اند. اروپائیان با داشتن سلاح‌های گرم از قبیل تفنگ و توپ به طرف هر حیوانی که حرکت می‌کرد شلیک می‌کردند. نسل بسیاری از گونه‌های حیوانات بسیار کمیاب و بی‌دفاع در آمریکا، استرالیا، آفریقا و آسیا به‌وسیلهٔ این قوم وحشی و شیطان صفت نابود شد.

در مورد سرخپوستان هم همین طور رفتار می‌کردند. یکی از روش‌های آن‌ها برای نابودی سرخپوستان این بود که آن‌ها را به نام مهمانی به کمپ و اردوگاه‌های خود دعوت می‌کردند. سپس غذای آن‌ها را با سموم خطرناک مسموم می‌کردند و باقی‌مانده و زن و بچه ها را در هنگام بازگشت به‌وسیلهٔ افراد مسلح کمین کرده در دشت و پشت درختان و سنگ‌ها به گلوله بسته و قتل عام می‌کردند. یا اینکه سرخپوستان را در رختخواب‌های آلوده به آبله می خواباندند و موجب اپیدمی های شدید در میان سرخپوستان می‌شدند، به صورتی‌که جمعیت بعضی از قبائل تا یک هزارم کاهش پیدا نمود. نمونهٔ آن قبیله ماندان در داکوتای شمالی و جنوبی می‌باشد که در ناحیهٔ جنوبی همه قتل عام شده و در شمال فقط 27 نفر زنده ماندند.

نظرات کاربران

دی ۱۴۰۰ y
۱۴۰۰/۰۷/۲۳

افشا گری خیلی جالبی داره مخصوصا نوع کشتار سرخپوستان که واقعا در تاریخ هیچ قومی به این فجیهی کشته نشدن عکساش اخر کتاب هست . و کشتار دایناسورها که به دروغ گفتن چند میلیون سال پیش از بین رفتن در

- بیشتر
کتاب من
۱۴۰۰/۰۷/۲۵

توصیه می کنم بخونید جلد دوم اخرای کتاب عکسای جالبی بود که ندیده بودم چه کشتاری کردن در حق سرخپوستان که شاید این نوع کشتار بی سابقه بوده

کاربر ۲۵۹۳۳۰۸
۱۴۰۰/۰۹/۰۲

با تشکر از ناشر کتاب مطالب جالب که نشون میده غربی ها با جنایت و کشتار به قاره امریکا رسیدن و اینکه سرخپوستان نباید اجازه می دادن که غربی ها در حقشون جنایت کنن

امین
۱۴۰۰/۰۸/۲۵

واقعا عالی.با خوندن این کتاب با خباثت غربی ها و خیانت های اون ها به بشریت بیشتر آشنا میشیم

کاربر 2413121
۱۴۰۲/۱۲/۰۱

عالی بود،کاش رسانه های ما این قبیل کتاب ها رو به عموم مردم معرفی میکرد

کاربر ۶۷۴۶۴۳۵
۱۴۰۲/۰۳/۲۶

سلام ،ایرانیان اقوامی هوشمند بوده ودر جنگاوری شهره بوده و هستند،سوال اینجاست چرا اقوام ایرانی که به امریکا رفته اند براحتی از اروپاییان شکسته خورده اند؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۱۲ صفحه

حجم

۱۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۱۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان