دانلود و خرید کتاب ذهنتو در آغوش بگیر علی ساور علیایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ذهنتو در آغوش بگیر اثر علی ساور علیایی

کتاب ذهنتو در آغوش بگیر

معرفی کتاب ذهنتو در آغوش بگیر

کتاب ذهنتو در آغوش بگیر نوشته علی ساور علیایی است که در انتشارات نظری به چاپ رسیده است. این اثر کتابی انگیزشی و روانشناسانه است که درباره حقایق ذهن سخن می‌گوید و اسراری را در این زمینه فاش می‌کند.

 درباره کتاب ذهنتو در آغوش بگیر

روی زمین چیزی بزرگتر از انسان و در انسان چیزی بزرگتر از ذهن وجود ندارد، انرژی ذهن نیرومندترین انرژی زندگی انسان است، ذهن به ما اجازه می‌دهد جهان را ببینیم و به طور آگاهانه بر آن اعمال اراده کنیم. دیدن، شنیدن، لمس کردن و دیگر حس‌ها و تمام تجربیات هیجانی و عاطفی در ذهن انجام می‌گیرد، خداوند این ابزار قدرتمند را در وجودمان به ودیعه نهاده است تا فلسفه‌های اعتقادی را در هم بشکنیم؛ موانع سربرآورده در برابر حقیقت وجود خداوند را از میان برداریم و تمامی افکار، عواطف، احساس و تمایلات سست و ناپایدارمان را به اسارت درآوریم و به عصری بازگردانیم که خداوند بنیان زندگی‌مان را بر آن بنا نهاده است. 

 نویسنده در این کتاب درباره نیروی شگفت‌انگیز ذهن و نقش آن در زندگی انسان سخن می‌گوید. این که چگونه شکرگزاری و قانون جب می توانند ذهن و در نتیجه زندگی شما را دگرگون کنند. این که الهامات درونی تا چه اندازه اهمیت دارند و ضمیرباطنی ما چگونه کار می‌کند. در این کتاب حقایق جالب و شگفت‌انگیزی درباره ذهن خود خواهید خواند.

 خواندن کتاب ذهنتو در آغوش بگیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه مندان به کتاب‌های موفقیت و روان‌شناسی مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب ذهنتو در آغوش بگیر

زندگی عادی یعنی همه ما متولد می‌شویم، بزرگ می‌شویم، بازی می‌کنیم، به مدرسه می‌رویم، فارغ التحصیل می‌شویم، شغلی انتخاب می‌کنیم، ازدواج می‌کنیم، خانواده تشکیل می‌دهیم، تفریح و مسافرت می‌رویم، بازنشسته می‌شویم و بعد می‌میریم. زندگی غیر عادی فراتر از زندگی عادی است و به این کارها محدود نمی‌شود. فیزیک ما در همین حد و حدود زندگی عادی است؛ یعنی چیزهایی که می‌بینیم، لمس می‌کنیم، احساس می‌کنیم، می‌شنویم. تمام حواس فیزیکی ما در محدوده کارهای مادی است اما در عمق وجود و قلب ما چیزی هست که می‌گوید نباید در این مرحله متوقف شویم و باید به‌دنبال بی‌نهایت، بی‌کرانگی و ابدیت باشیم واین روح و حس درونی ماست که محدودیت را قبول نمی‌کند. آغاز و پایان را دوست ندارد و می‌خواهد به بی‌نهایت و ابدیت دست پیدا کند. پس الهام داشتن یعنی با خود وجودی خود و آفریننده خود یکی شدن و نتیجه این اتصال، محدودیت نداشتن، به ابدیت رسیدن، قدرت بی‌کران و استعدادهای نامحدود داشتن است. شما باید با خود حقیقی‌تان همراه شوید و با انگیزه و انتخاب هدف بدون ترس و با ایمان کامل به سوی آن حرکت کنید. ما باید شبیه چیزی باشیم که از او جدا شدیم. ما در همه جهت باید شبیه منبع و سرچشمه وجودی خود یعنی شبیه خدا باشیم. ما چیزی به غیر از استخوان و گوشت و پوست هستیم. ما همان چیزی هستیم که منشا وجودی ماست. ما موجودی معنوی، بی‌نهایت و بدون محدودیت هستیم و فقط تجربه انسان بودن را کسب کرده‌ایم. پس نباید هویت و منشا اصلی خود را فراموش کنیم. ما از جایی آمده‌ایم که هیچ محدودیت و نهایتی ندارد و قادر به انجام هر کاری هستیم.

 

اشراق اللاهوت فی نقد شرح الیاقوت
سید عمیدالدین ابوعبدالله عبدالمطلب بن مجدالدین الحسینی العبیدلی
ایران و سازمان ملل متحد؛ روابطی متشنج
سیامک تیمورپور
مسئولیت بانک ها در قبال سوء استفاده های احتمالی از دستگاه های کارتخوان
محمدرضا نامجویان
غم‌پرست
نیلوفر لاری
دستنامه لیمنولوژی(دریاچه شناسی)
جرالد کول
دختری که رهایش کردی
جوجو مویز
مکانه اهل البیت (ع) فی تصریحات الخلفاء الثلاثه و الائمه الاربعه و المفسرین الکبار الخمسه
سیدکاظم مصطفوی
آزمایشخانه
کریستال چترتن
هر جنگ داستانی دارد
گوردن کورمن
میشل شدن
میشل اوباما
ساختار درون‌متنی طرح و نقش فرش دستباف ایران
اشرف‌السادات موسوی‌لر
ارزیابی ریسک بازار در چارچوب بازل |||
کمیته نظارت بانکی بازل
ب مثل بابا ع مثل عشق
فرانک انصاری
کمدیا دل / آرته
جاکومو اورلیا
تصاویر مخفی؛ متوسط
شیوا بهرامی
جادوی فکر بی انتها ۲
خشایار فخریان
عقیق های فصل یادگاری
اسماعیل فیروزی
معاد و بررسی شبهات خلود از منظر قرآن
سیدعابدین بزرگی
چگونه ناظم خود باشیم؟
وس ویوانکو
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۷۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۶,۵۰۰
تومان