دانلود و خرید کتاب تکنیک رهایی ذهن یاسمن گلچین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تکنیک رهایی ذهن اثر یاسمن گلچین

کتاب تکنیک رهایی ذهن

معرفی کتاب تکنیک رهایی ذهن

کتاب تکنیک رهایی ذهن نوشته یاسمین گلچین است. این کتاب به شما کمک می‌کند بتوانید راه رسیدن به ثروت بیکران، رهایی از دردهای جسمی و روحی، غلبه بر خاطرات تلخ گذشته، رهایی از ترس‌ها و پیدا کردن همسر دلخواه را پیدا کنید.

درباره کتاب تکنیک رهایی ذهن

کتاب تکنیک رهایی ذهن ( ای اف تی )، ( تکنیک رها شدن از احساسات مخرب ذهن )، ( تکنیک EFT - Emotional Freedom Technique ) نوشته یاسمن گلچین در سال ۱۳۹۶به چاپ هفتم رسید. این کتاب توانست مخاطبانش را به سمتی هدایت کند که همه از خواندن کتاب لذت ببرند و از آن استفاده کنند.

همه دوست داریم چیزهایی را در زندگی‌مان تغییر بدیم. عده‌ای میخواهیم سلامتی از دست رفته‌مان را دوباره بدست بیاوریم. عده‌ای می‌خواهیم با زمین گذاشتن بار خاطرات دردناک گذشته‌مان سبک بال بشویم. بعضی‌هایمان موقعیت مالی بهتری میخواهیم.

بعضی‌ها هم میخواهیم ترس‌هایی که مانع پیشرفتمان می‌شود پشت سر بگذاریم. انجام تکنیک معجزه­ گر EFT بسیار ساده، سریع و در ارتباط مستقیم با ضمیر ناخودآگاه است که به وسیله­ زدن ضربات آرام با انگشتان دست به نقاط انرژی انجام می‌­گیرد. این تکنیک در بسیاری از انستیتوها، بیمارستان­ها و کلینیک­‌های آمریکا و اروپا اجرا می ­شود و تابه ­حال میلیون‌­ها انسان در سراسر دنیا با انجام تکنیک EFT به سلامتی و موفقیت رسیده‌اند. چگونه در مدت چند دقیقه از هر نوع دردهای جسمانی رها شوید. چگونه در مدتی بسیار کوتاه به ثروت بیکران دست یابید. چگونه یار و همدم مناسبتان را بیابید. چگونه در مدت چند دقیقه دیدگاهی متفاوت نسبت به مسائل آزاردهنده ­ی اطرافتان پیدا کنید. و برطرف کردن بسیاری از نیاز های روحی و درد که برای هر فرد در جامعه وجود دارد چگونه کتاب تکنیک رهایی ذهن می­‌تواند زندگی شما را به بهشت آرامش و سلامتی تبدیل کند؟

شما با مطالعه  این کتاب به سفری کوتاه اما الهی می‌روید. در این سفر معجزاتی شگرف را تجربه خواهید کرد که مانند چراغی پرنور زندگی شما را تا ابد روشن نگاه خواهد داشت. کتاب تکنیک رهایی ذهن یا همان EFT که حاصل سال‌­ها مطالعه و تحقیق نویسنده است، شامل اطلاعاتی درباره­ سالم زیستن روحی و جسمی به­ وسیله ­ی اجرای تکنیک EFT است که به شما کمک می­‌کند توازن را در سلامتی روح و جسمتان برقرار کنید.

خواندن کتاب تکنیک رهایی ذهن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تغییر زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 2724864
۱۴۰۰/۱۱/۰۹

حتما بخونید کمکتون می کنه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان