دانلود و خرید کتاب دانش شادی ددی جانکی ترجمه آرزو حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دانش شادی اثر ددی جانکی

کتاب دانش شادی

نویسنده:ددی جانکی
انتشارات:نشر حکمت کلمه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دانش شادی

دانش شادی یا ۳۶۵ روز فرزانگی نوشته ددی جانکی است که در نشر حکمت کلمه با ترجمه آرزو حیدری به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب دانش شادی

 شادی یک دانش است که باید ان را فرابگیرید. چگونه؟ دیدی جانکی در این کتاب به شما این دانش را می‌آموزد. این نویسنده برای ۳۶۵ روز شما برنامه داراد و درس هایش را آهسته آهسته و گام به گام می‌دهد. روز اول با شما درباره ایمان صحبت می‌کند، روز دوم درباره فروتنی، روز سوم عشق، روز چهارم استفاده درست از زمان، روز پنجم حقیقت، روز ششم دهش و بخشندگی، روز هفتم همکاری، روز هشتم احترام، روز نهم کنترل خود، روز دهم ارزش حقیقت و.... تا ۳۶۵ روزتان را کامل کنید.

 هر روز درس مخصوص همان روز را بخوانید و به کار ببندید و پس از یک سال نتایج شکوهمند ان را در زندگی خود ببینید.

خواندن کتاب دانش شادی را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

 همه دوست‌داران کتاب های انگیزشی و موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب دانش شادی

روز سیصدوپنجاه‌وچهارم

ارزش: خلاقیت

رضایت درونی خلاقیت می‌آورد.

تامل

ما اغلب اوقات دچار روزمرگی می‌شویم. ما اغلب، بدون هیچ دلیل خاصی، کارها را به همان روشی که همیشه انجام داده‌ایم انجام می‌دهیم. بدین‌گونه زندگی یکنواخت می‌شود، و الهام گرفتن دشوار.

کاربرد

تنها زمانی که از درون شادم، خلاقیت را به زندگی‌ام می‌آورم. اگرچه روزانه کارهای روزمره‌ای برای انجام دارم، اما آن کارها نباید خسته‌کننده بشوندـ اگر شاد باشم، می‌توانم به راه‌های جدیدی برای انجام آن کارها فکر کنم. حتی تغییرات کوچک هم تاثیری بزرگ دارند، و من به‌زودی برای ایجاد تغییرات بزرگ‌تر الهام خواهم گرفت، و آن تغییرات بزرگ‌تر من را به چالش بیشتری خواهند کشید.

روز سیصدوپنجاه‌وهشتم

ارزش: درون‌اندیشی

کسی که بلد است به درونش نگاه کند راه‌حل همه‌ی مشکلات را می‌یابد.

تامل

ما به‌هنگام مواجه با مشکلات، امید داریم که برای تغییر شرایط اتفاقی رخ بدهد. وقتی‌که هیچ اتفاقی نمی‌افتد، به‌دنبال حمایت یا راهنمایی دیگران می‌رویم. به‌ندرت به این فکر می‌افتیم که برای یافتن راه‌حل به درون خودمان نگاه کنیم. اغلب، راه‌حل‌هایی که نیاز داریم در درون خودمان هستند؛ ما فقط نمی‌دانیم که چگونه پیدایشان کنیم.

کاربرد

در هنگامی که کارها بد پیش‌می‌روند، اولین کاری که باید بکنم آرام کردن ذهنم و نگاه به درون خودم است. باید ایمان داشته باشم که راه‌حل همه‌ی مشکلات در درون خودم نهفته. مادامی‌که مثبت باقی بمانم، پاسخ‌هایی را که نیاز دارم خواهم یافت.

نظرات کاربران

nastaran
۱۴۰۲/۱۱/۰۷

هر روز برای خودمون یک تمرین خودآگاهی داشته باشیم، تا بتونیم کم کم با ترک نواقص (ایگو، من ذهنی، گناه..) با روح مقدس درونمون(، خودبرتر، خویشتن والا، نور وجودی، خداوند درون....) هماهنگ و متصل بشیم و فقط در این صورت

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
عشق به ما قدرت بخشش می‌دهد. ما به آسانی معشوق‌مان را می‌بخشیم، به همین ترتیب اگر صادقانه عاشق خودمان باشیم خودمان را هم می‌توانیم ببخشیم. تنها در این صورت است که به‌جای تعلل در گذشته، از آن درس می‌آموزیم و به‌سوی آینده پیش‌می‌رویم. کاربرد هرگاه به اشتباهم پی بردم، باید فوراً خودم را ببخشم و به خودم یادآوری کنم که آینده پیش‌روست. پس از آن باید از اشتباهاتم درس بیاموزم و دیگر آن‌ها را تکرار نکنم.
احسان رضاپور
اگر عشقم به کسی حقیقی باشد، محیط رشد او را فراهم خواهم کرد که بتواند پیشرفت کند. از امروز آن‌هایی را که دوست دارم رها می‌کنم و از آن‌ها انتظار ندارم که بر اساس نیازهای من کاری انجام بدهند، در عوض، صادقانه و کامل از آن‌ها حمایت می‌کنم.
احسان رضاپور
اگر آدم‌ها را باور داشته باشیم آن‌ها هم خودشان را باور خواهند کرد. اعتماد‌به‌نفس‌شان بالا می‌رود و مشتاق می‌شوند. پس از آن به احساسات مثبت بهتر پاسخ می‌دهند و پتانسیل کامل‌شان را به ‌دست می‌آورند.
nastaran
به‌جای تلاش برای کنترل چیزهایی که در دستان من نیستند، باید قادر به کنترل خودم باشم. با آگاهی به کنش‌ها و واکنش‌هایم، می‌توانم چگونگی کنترل خودم را یاد بگیرم. این کار بر نحوه‌ی رفتار من در زمانی که کارها خوب پیش‌نمی‌روند تاثیر می‌گذارد، و به من اجازه می‌دهد که به وقایع و افراد به شیوه‌ای مثبت‌تر و سازنده‌تر نزدیک شوم.
احسان رضاپور
من باید این حقیقت را درک کنم که آدم‌ها باهم متفاوت‌اند؛ هریک خصوصیات و استعدادهای منحصربه‌فرد خودش را دارد. اگر آدم‌ها را از این دیدگاه نگاه کنم دیگر از آن‌ها انتظار نخواهم داشت که بر اساس خواسته‌های من تغییر کنند، و در واقع برای همان چیزی که هستند احترام قائل خواهم بود .
احسان رضاپور

حجم

۳۶۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۷۴ صفحه

حجم

۳۶۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۷۴ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان