دانلود و خرید کتاب غیر ممکن کمی دیرتر ممکن است آرت برگ ترجمه سهیلا موسوی رضوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب غیر ممکن کمی دیرتر ممکن است اثر آرت برگ

کتاب غیر ممکن کمی دیرتر ممکن است

معرفی کتاب غیر ممکن کمی دیرتر ممکن است

کتاب غیر ممکن کمی دیرتر ممکن است نوشته آرت برگ است که با ترجمه سهیلا موسوی رضوی منتشر شده است. کتاب غیر ممکن کمی دیرتر ممکن است به شما زندگی همراه با هدف و عشق را یاد می‌دهد. 

درباره کتاب غیر ممکن کمی دیرتر ممکن است

اگر فکر می‌کنید غمگین هستید و هیچ راهی برای پیروز شدن بر آن ندارید، این کتاب برای شما است. پیام نویسنده تنها برای کسانی نیست که با فجایعی خاص روبه‌رو شده و متحمل رنج فراوانند،  بلکه برای کسانی هم هست که در جستجوی مفهوم سرنوشت خود هستند. آنان که می‌خواهند  بدانند زندگیشان واقعاً اهمیت دارد، کسانی که می‌خواهند  بدانند آنان نیز با وجود تمام درد‌ها و ناکامی‌های زندگیشان، می‌توانند صعود کنند.

نویسنده که در هنگام رانندگی تصادف شدیدی باعث فلج شدن کامل او شده است از استقامت خود می‌گوید. او دیگر نمی‌تواند دوباره راه برود، کار کند یا زندگی مستقل داشته باشد، اما با وجود این به تنهایی و بدون کمک دیگران توانست به زندگی‌اش معنا و مفهوم تازه‌ای ببخشد. حتی علیرغم آنچه دکتر‌ها به وی گفته بودند توانست ازدواج کند و صاحب دو بچه شود و یکی از سخنوران انگیزشی بسیار محبوب در آمریکا گردد. این مرد ثابت می‌کند که تأکید بر آنچه قلب شما می‌گوید  کلید خوشبختی هر کسی است. سرگذشت او خنده را با اشک شوق به چشم می‌آورد.  تجربیات زندگی‌اش  می‌تواند تأثیر عظیمی در زندگی شما بگذارد. او مجموعه  باورهای بنیادی را در زندگی  توضیح  می‌دهد. گاهی شکست  می‌تواند آموزگار بزرگی باشد. غیرممکن کمی دیر‌تر ممکن می‌شود، غیرممکن را ممکن سازید.

خواندن کتاب غیر ممکن کمی دیرتر ممکن است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به درک معنای زندگی پیشنهاد می‌کنیم. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان