نظرات کتاب بچه‌ مثبت مدرسه
کتاب بچه‌ مثبت مدرسه اثر یاسر عرب

کتاب بچه‌ مثبت مدرسه

نظرات کاربران

ela
کتاب خوبی بود. از خوندنش لذت بردم هرچند برای مدرسه بود و باید میخوندمش. داستان کوتاه و گویا بود و طنز. وقتی میخوندمش واقعا من رو مثل یک دوست همراهی میکرد و نثر عامیانه و عالیی داشت. این کتاب من رو یاد رنگ آبی میندازه. و پیشنهاد میکنم نوجوان ها بخوننش.
کاربر ۲۷۳۰۶۹۴
میتونی خلاصه ای که نوشتی رو برامن بفرستی؟
فهیمه یعقوبی
اگه پیشنهاد میکنی بخونیمش پس چرا مطمئن نیست؟
pilgrim
یعنی چی «باید میخوندمش»؟!
"Shfar"
شاید خوب نباشه ولی... :-) جلد کتاب رو پسندیدم! خیلی گرافیک خوبی داشت آخه😅 خب اولاش داستان برام گنگ بود... بعد داستان روال قشنگی به خودش گرفت یکی از نقاط قوتش که من خیلی دوست داشتم(برای این نوع کتاب هایی که در واقع خاطرات هست) این بود که واقعااا لحن درست و به جایی رو انتخاب کرده بود... ینی به موقع ادبی بود و به موقع گفتاری... خب.... باید بگم که این کتاب برای مسئولان مدرسه خیلی مفیده... که رفتارشونو تصحیح کنن! کتاب مجموعه ای از احساسات رو بهم هدیه داد... تنفر، استیصال، ترس، قدرت، افتخار، ترحم!! تجربه ی جالبی بود برام :-) شاید برای همه خوب نباشه که بخوننش... ولی از نظر روانشناسی و.... خیلی حرف داشت... این تمام برداشت من از کتاب بود... 😃 کتابی که باهاش دوباره احوالات خوبِ استرس برای مدرسه و شوق و ذوق برای تعطیلات رو تجربه کردم 😄 این داستان، راوی روزهای نوجوانی بسیاری از فرزندان این سرزمینه😉 با خوندنش خاطرات روزهای نوجوانی رو برا آدم بزرگ‌های امروزی زنده می کنه به نظرم و در عین حال نوجوونای امروزیم میتونن ارتباط خوبی باهاش برقرار کنن:-) اول خواستم نظر ندم... ولی گفتم نه... یاشار و محسن ارزش این رو دارن که شناخته بشن... در یک کلام! جذاب و خاطره وار... 😄❤️
امیرحسین کبیری
عالی بود
❄︎𝓝𝓪𝔃𝓪𝓷𝓲𝓷
دوست عزیز شما خودت نویسنده ای بقیه ادا تو در میارن😐😂
"Shfar"
به روی چشم 😄💛 😅😂امروز یه تحلیل حسابی خواهم داشت :-)
Erfan
خیلی کتاب خوبی بود💖 دست نویسندش درد نکنه👍👍 فوق العاده بود.💥
Hananeh
بله دقیقا👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
م
خیلی خوبه عالیه بخونید
1motahare
دوست عزیز کاربر ۲۷۳۵۸۲۷ وقتی پول کتاب رو پرداخت کردید، دوباره به همین کتاب بیاید و روی دکمه ای که قبلا برای خرید می‌زدید ضربه بزنید. وارد کتاب می‌شوید.
کاربر ۲۷۳۵۸۲۷
شما کتاب بچه مثبت مدرسه را خریداری کردید من میخواستم بدونم برای خرید دکمه خرید رو بزنم بعداز اون پرداخت ایمن و امن هست؟؟؟ و اینکه کجا کتاب رو پیدا کنم بعد به کدام قسمت میره کتاب؟؟؟
کاربر ۲۷۳۵۸۲۷
سلام
StarShadow
به نظرم در اخر نویسنده نتونسته جمع بندی خوبی بکنه و مفهوم رو برسونه بیشتر شبیه به دفترخاطرات معمولیه. نویسنده کتاب رو در اوج به پایان رسونده. شخصیت یاشار انقدر بامزه و جالب بود که خواننده انتظار داره کتاب ادامه داشته باشه و داستانهای بیشتری از یاشار بخونه اما نویسنده یک دفعه ذوق خواننده رو که به ارتباط گرفتن با یاشار جذب شده کور میکنه. غیر از شکایت از اینکه چرا نویسنده انقدر در حق اثر خودش ظلم کرده و ادامه نداده نمیشه نقص دیگه ای از کتاب گرفت. و توصیم برای خوندن این کتاب بخاطر اینکه هرچند تو چند صفحه بیشتر نمیتونید با یاشار همراه بشید اما شخصیتش همیشه یادتون میمونه. مثل رهگذری که تو خیابون میبینیدش و توی یه لحظه ازش تأثیر میگیرین و باعث میشه اونو فراموش نکنید اما به سرعت از کنارتون رد میشه و میره‌‌.فکرمیکنم همچین شخصیتی ارزش یه بار خوندن داستانش رو داره!
maryhzd
آخرش به نظرم پرداخت بیشتری لازم داشت، دقیق نفهمیدم چی شد...
کتاب زیباست
کاملا موافقم اخرشو جر داد
میم مهاجر
نوع روایت ها خیلی زنده بود،ترسیم فضا و شخصیت ها خوب بود ولی خیلی ناگهانی تمام میشد بدون هیچ نتیجه گیری خاصی انگار که داستان هیچ سیر و هدف خاصی نداشته! انقدر که فکر میکردم سرکاریه هی میگفتم خب که چی؟!
محمد
کتاب، داستانی عالی و متن جذابی داشت... اواخر کتاب توی این فکر بودم که توی این 20 صفحه آخر چطوری قراره داستان جمع بشه و در کمال نا باوری دیدم داستان پایان نداشت! غم انگیز بود... آقای مصطفوی هم تنهاش گذاشت...
مارتینوس بایرینک
نمیدونم چرا حس و حال خوبی داشتم از خوندنش با اینکه پایان خوبی نداشت...
Sina213
دقیقااااا خیلی حس عجیبی داشت کاش طولانی تر بود🥺
Behnaz Kabiri
بسیااااااااااااااااااااااااار عالی 👍🏻🌹😍😍😍😍
Sina213
خیلی حس عجیبی داشت کتابش🥺

حجم

۵۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۵۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۶,۲۰۰
۹,۷۲۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۵صفحه بعد