نظرات کتاب چوب‌بری مصیبت‌بار

نظرات کاربران

Hana
این کتاب ، تقریبا میشه گفت قشنگ بود و به همه پیشنهاد می کنم اگه می خوان این کتاب رو بخونن از جلد اول شروع کنن. و اینکه بچه های بودلر واقعا خوش شانس هستن. اگر من جای اونها بودم مطمئنن در بار اول کنت اولاف من و می کشت ، ولی این بچه ها خیلی خوش شانسن که زنده مو ندن.
Amir a
لمونی اسنیکت شیاده ادامه شو نخونید که بدجوری بازیچه ش میشین
سحر
عاااااااالی این کتاب مورد علاقه ی منه و مطمئنم اگه بخونینش عاشقش میشین 👍👍👍💓💓💓
ketabkhan
وقتی نوجوون بودم، از نمایشگاه کتاب خریدمش و واقعا از خوندنش لذت بردم. خلاصه ی کلی داستان: داستان سه بچه که کنت اولاف سابقه دار، قصد داره ثروتشون رو بگیره. هر بار به سرپرست های مختلفی با خصوصیات خاص و جالب سپرده می شن و در یک جا ساکن می شن. هر بار هم کنت اولاف تغییر چهره می ده و سراغشون می ره. بچه ها در نگاه اول می شناسنش ولی هیچکس حرفشون رو باور نمی کنه و سعی می کنن با توانایی هاشون از خودشون محافظت و دست کنت اولاف رو، رو کنن ولی کنت سر بزنگاه فرار می کنه. موردی که باید خسته کننده بشه و اعصاب رو بهم بریزه ولی هر بار انقدر متفاوت تر و جذاب تر بیان می شه که درک و باورش می کنید و خوشتون میاد. انقدر طبیعی نوشته شده که فکر می کنید واقعیه. یادمه نویسنده آخر داستان به شخص خاصی نامه می نوشت و من دوباره شک می کردم که نکنه واقعیه و واقعا همچین بچه هایی وجود دارن. در کل کتاب بسیار خوبیه و باهاش ارتباط برقرار می کنید و شخصیت هاش رو دوست دارین.
h
کتاب جالبی بود من شروعش روخیلی دوست داشتم ولی کاش جلد دیگرش رو هم بگذارن
sara
گذاشتن ولی پولی هستش فکر کنم
کسرا
این کتاب عالی است حتما بخوانید.
Sara
چرا بعضی از صفحه ها نوشته ای ندارند
آیناز ر
از داستان و طرز برخورد نویسنده با داستان که همش یاس و ناامیدی پیش می‌کشه خوشم نیومد از تلاش بدون دید شخصیت های اصلی داستان خوشم میاد و به نظرم جالبه کتاب خیلی توضیحات بیجا داشت خیلی سریع خوندم چون هر پاراگراف انگار یه جمله بود که بیشتر توصیف داشت کتاب دنباله دار هست

حجم

۵۹۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۹ صفحه

حجم

۵۹۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۹ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد