دانلود کتاب صوتی آفتاب خانواده اسکورتا با صدای سهی بانو ذوالقدر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آفتاب خانواده اسکورتا اثر لوران گوده

دانلود و خرید کتاب صوتی آفتاب خانواده اسکورتا

نویسنده:لوران گوده
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آفتاب خانواده اسکورتا

کتاب صوتی آفتاب خانواده اسکورتا داستانی زیبا از لوران گوده است که در سال ۲۰۰۴ جایزه ادبی گنکور را از آن خود کرده است. این داستان روایتی از یک خانواده فقیر است که با بدشانسی‌های پی در پی روبه‌رو می‌شوند اما دست از تلاش برای رسیدن به آرامش نمی‌کشند.

نشر صوتی واوخوان این اثر را با ترجمه آزاده حسین‌پور و صدای سهی‌بانو ذوالقدر منتشر کرده است. 

درباره کتاب صوتی آفتاب خانواده اسکورتا

آفتاب خانوده اسکورتا داستان زندگی پرفراز و نشیب خانواده‌ای ایتالیایی است که داستانشان از سال ۱۸۷۵ آغاز می‌شود و تا امروز ادامه پیدا می‌کند. خانواده فقیری که تنها منبع درآمدشان دکه سیگار فروشی است و هرچند مرتب با بدشانسی‌های پی در پی روبه‌رو می‌شوند اما تلاششان را برای به دست آوردن آرامش ادامه می‌دهند و به دنبال راهی می‌گردند که تا سرنوشتشان را تغییر دهند. 

در این داستان با روکو اسکورتا ماسکالزون آشنا می‌شویم. مردی که تولدش، حاصل یک تجاوز بوده و در میان مردم هم به دزدی و کلاهبرداری معروف است. حال دیگر اعضای این خانواده باید با میراثی که از او به یادگار مانده است مواجه شوند و با تمام دعواهایی که با یکدیگر می‌کنند، نشان دهند که خانوده تنها دوستی است که در دوران و روزگار سختی به داد انسان می‌رسد.

لوران گوده سرگذشت چندین نسل از این خانواده را بیان می‌کند. از شرافت آن‌ها و صبری می‌گوید که در برابر مصیبت‌ها و رنج‌ها داشته‌اند و با نثر روان و جمله‌های کوتاهش، اثری جذاب آفریده است. داستانی که مخاطب را همراه خود می‌کند تا آفتاب داغ و سوزان را روی پوست خود حس کند و با مهربانی مردم آن سرزمین، یکی شود. 

نشریه نیویورکر (New Yorker) درباره کتاب آفتاب خانواده اسکورتا اینطور نوشته است: «گوده به سبکی شعر گونه می‌نویسد و سادگی نثرش با عدم محدودیت پیامش در زمان، هماهنگی دارد.»  نشریه پابلیشرز ویکلی (Publishers Weekly) این کتاب را یک رمان دلخراش می‌داند و نشریه لایبرری ژورنال (Library Journal) درباره آن اینطور نوشته است: «داستانی حماسی از عشق، دروغ و رسوایی یک خانواده در جنوب ایتالیا.» 

کتاب صوتی آفتاب خانواده اسکورتا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی آفتاب خانواده اسکورتا داستانی جذاب است که توجه تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی و همچنین دوست‌داران رمان‌های تاریخی را به خود جلب می‌کند. 

درباره لوران گوده

لوران گوده (Laurent Gaude) ۶ ژوئیه ۱۹۷۲ در منطقه ۱۴ شهر پاریس به دنیا آمد. اونویسنده فرانسوی برنده جایز گنکور است که یکی از مهم‌ترین جوایز ادبی در سراسر دنیا و همچنین مهم‌ترین جایزه ادبی فرانسه به حساب می‌آید. از لوران گوده تا به حال کتاب‌های متعددی همچون کتاب‌های الدورادو، تندباد، مرگ شهریار سنگور و فریادها منتشر شده است. 

جایزه گنکور به عنوان یکی از مهم ترین و معتبرترین جوایز ادبی فرانسه به حساب می‌آید. مجمع ادبی گنکور در سال ۱۹۰۲ به صورت رسمی آغاز به کار کرد و از نوامبر سال ۱۹۰۳ به انتخاب و گزینش برندگان پرداخت. این جایزه را به بهترین و خلاقانه ترین اثر سال می‌دهند و تا به حال نویسندگان مختلفی مانند رومن گاری (دو بار و با نام مستعار)، مارسل پروست، سیمون دوبوار، پاتریک مودیانو؛ عتیق رحیمی و مارگارت دوراس موفق شدند تا این جایزه را از آن خود کنند. 

نظرات کاربران

شاد
۱۴۰۱/۰۲/۲۳

کتاب جالب و عمیقی بود تو صیه میکنم

s.h
۱۴۰۰/۱۲/۲۶

اصلا نه موضوع خوبی داشت نه داستان خاصی رو دنبال میکرد. چرت و کسل کننده

کاربر 7335066
۱۴۰۳/۰۱/۱۸

یه درام واقعی غیر کلیشه ای با فراز و فرودهای دلنشین و جذاب و صدا و اجرای خوب

فاطمه
۱۴۰۲/۱۱/۰۳

سبک روایتی داستان منحصر به فرد است.

کاربر 7079304
۱۴۰۲/۱۰/۲۲

خوب بود. کشش اولیه داستان خوب بود ولی در ادامه ضعیف تر شد.من امیدوار بودم پایان قدرتمندتری داشته باشه.در این کتاب از عاقبت پدر و عموی الیا جیزی نگفت

Ahmad
۱۴۰۲/۰۴/۱۹

یاد آور کتاب صد سال تنهایی گارسیا مارکز بزرگ. بسیار زیبا ،تاریخی ،یاد آور فرهنگ ایتالیا ،شعف انگیز. آی آی نگران فردا نیستم تو امشب باید بامن بمیری. مونت پوچیو،اسکورتاها،میلان،سیگار فروشی.... سالواتوره،گیوسپه،کاراملا،دومینیکو ،رافائل وبالاخره الیا،ماریا،میشل،دونات... چقد اسامی قشنگیه..‌ ایتالیا ،یه گیلاس رافائل وکارملا

Mehran
۱۴۰۲/۰۲/۱۶

بسیار عالی و تاثیرگذار

زمان

۷ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۴۲۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۴۲۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان