دانلود کتاب صوتی با اراده درس بخوان با صدای لیا عرفانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی با اراده درس بخوان اثر توماس فرانک

دانلود و خرید کتاب صوتی با اراده درس بخوان

معرفی کتاب صوتی با اراده درس بخوان

کتاب صوتی با اراده درس بخوان اثری از توماس فرانک است که با صدای لیا عرفانی می‌شنوید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با کمک یک برنامه‌ ریزی صحیح روش درس خواندنتان را اصلاح کنید.

وبسایت سوخت جت از سال ۱۳۹۲ تاسیسی شده و در زمینه کسب موفقیت و کارآفرینی فعالیت می‌کند. این وبسایت مهم‌ترین وظیفه خود را هدایت جوانان کشور به سمت کارآفرینی و انگیزه دادن به آنها برای رشد و پیمودن مسیر خودشکوفایی معرفی کرده است.

درباره کتاب صوتی با اراده درس بخوان

درس خواندن می‌تواند کار جذابی باشد که با عشق و علاقه دنبالش می‌کنیم و می‌تواند تبدیل به کار وحشتناکی شود که از انجام دادنش بیزاریم. اما اینکه کدام یکی از این‌ها باشد به خود ما بستگی دارد. 

توماس فرانک که مربی بهره وری است در کتاب صوتی با اراده درس بخوان، می‌خواهد به ما بهترین روش درس خواندن را بیاموزد. به طوری که بهترین نتیجه‌ها عایدمان شود. اما چگونه؟

اولین قدم برای اصلاح هر چیزی شناخت نقص‌های آن است. ما به کمک توماس فرانک در این کتاب یاد می‌گیریم که چطور می‌توانیم ریشه درس نخواندن را در وجود خودمان پیدا کنیم. به احتمال خیلی زیاد این موضوع فقط به این برمی‌گردد که بارها و بارها برنامه ریزی کرده‌ایم اما پای برنامه خودمان نمانده‌ایم. یا به عبارت بهتر، تفاوت مایی که درست و حسابی درس نمی‌خوانیم با آن‌هایی که حسابی درس می‌خوانند در میزان اراده‌ای است که به کار بسته‌ایم. این آدم هم می‌تواند کسی باشد که او را الگوی خود قرار داده‌ایم، فرد موفقی که دوست داریم مانند او باشیم یا شاگرد اول کلاس که همیشه نمره‌های خوبی می‌گیرد. 

این کتاب صوتی راهکارهای خوبی در اختیار ما قرار می‌دهد تا به کمک آن بتوانیم وضعیت درس خواندمان را بهبود ببخشیم. روش‌هایی که اگر به کار بندیم به بهترین نتیجه ممکن می‌رسد و اراده ما را تقویت می‌کند. اراده‌ای که نه فقط در درس خواندن بلکه در تمام مراحل دیگر زندگی هم می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

کتاب صوتی با اراده درس بخوان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به دنبال کتاب‌هایی برای بهتر درس خواندن می‌گردید، این اثر مناسب شماست. با اراده درس بخوان کتابی است برای تمام آن‌هایی که کنکور را پیش رو دارند، برای امتحانات آماده می‌شوند و یا دوست دارند از زمان درس خواندشان بهترین بهره‌وری را داشته باشند.

بخشی از کتاب صوتی با اراده درس بخوان

تا به حال شده موفقیت درسی شادگرد اول کلاس را ببینید و با خود بگویید که چرا من جای او نیستم؟ تا بحال شده تصمیم بگیرید که سروسامانی به وضعیت درسی خود بدهید، اما هر بار اراده عملی کردن آن را نداشته باشید؟ تا حالا شده برای درس خواندن برنامه ریزی کنید اما دائم اجرای آن را به تعویق بیندازید؟ قبول دارید که تنها فرق شما با شاگرد اول کلاستان فقط در اراده درس خواندن است و نه چیز دیگر؟

اگر این مشکل را دارید بدانید که تنها نیستید.خیلی از دانش آموزان و دانشجویان به من مراجعه میکنند و از این مشکل شاکی هستند. من هم با تجربه ای که در این سالها پیدا کرده ام توانستم این مشکل آنان را حل کنم. من توماس فرانک هستم، استاد بهره وری، نویسنده کتاب پرفروش تلاش کمتر نمره بهتر و کسی که بیش از ۲ میلیون دنبال کننده یوتیوب دارد. حالا میخواهم که این نکات را به شما هم بیاموزم تا با استفاده از آن از تعلل کردن و بی اراده بودن دست بردارید و سفت و سخت مشغول درس خواندن شوید.

نظرات کاربران

💍
۱۴۰۰/۰۴/۰۴

عالیه، کاربردی و مختصر، توصیه می کنم

hoony rose
۱۴۰۰/۰۹/۰۵

بسیار عالی و کاربردی هست حتماً به محصلین توصیه میکنم آن ا گوش دهند

حسین ارزن زرین
۱۴۰۱/۰۹/۲۳

برای اونایی توصیه میکنم که تو درس خوندن اراده کمی دارن وضعیف هستند و اینکه صدای گوینده عالی بود کتاب مختصر و مفیدی بود 😄 برای من نکاتی رو که گفته بود رعایت کردم و نتیجه خیلی خوبی گرفتم 😊

کاربر 4327264
۱۴۰۱/۰۱/۱۶

عالی

ریحانه
۱۴۰۰/۰۸/۲۹

صدای گوینده جوریه که بیشتر به اون توجه میکنی تا متن و محتوای کتاب😅.. هنو نخریدمش ولی مرددم اگه نظری دارین بهم بگین.. شایدم بخرمش 😅

مهدی ابراهیمی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲

سلام و درود و احترام، با توجه به نسخه ی موجود؛ اثری است در باب موفقیت، که محتوای آن جهت دستیابی به برخی از نکات سازنده ی مقدر و پنهان موجود در زندگی روزمره، با توجه به عنوان اثر، تهیه و تنظیم

- بیشتر

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۹۰۰
۲,۰۳۰
۳۰%
تومان