دانلود کتاب صوتی انگیزش تحصیلی با صدای لیا عرفانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی انگیزش تحصیلی اثر لیا عرفانی

دانلود و خرید کتاب صوتی انگیزش تحصیلی

معرفی کتاب صوتی انگیزش تحصیلی

کتاب صوتی انگیزش تحصیلی اثری از توماس فرانک است که با صدای لیا عرفانی می‌شنوید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با کمک یک برنامه‌ ریزی صحیح روش درس خواندنتان را اصلاح کنید و با قدرت، انرژی و انگیزه درس بخوانید.

وبسایت سوخت جت از سال ۱۳۹۲ تاسیسی شده و در زمینه کسب موفقیت و کارآفرینی فعالیت می‌کند. این وبسایت مهم‌ترین وظیفه خود را هدایت جوانان کشور به سمت کارآفرینی و انگیزه دادن به آنها برای رشد و پیمودن مسیر خودشکوفایی معرفی کرده است.

درباره کتاب صوتی انگیزش تحصیلی

همه ما برای کاری مثل درس خواندن به انگیزه نیاز داریم. تصور درس خواندن در دانشگاه‌های خوب و معروف دنیا می‌تواند انگیزه درس خواندن به ما بدهد یا موفقیت در امتحانات، پیروزی و ... همه و همه انگیزه ما برای درس خواندن هستند. اما گاهی اوقات که انگیزه در وجودمان ته می‌کشد باید چه کار کنیم؟ راه حل شما در این موقعیت‌ها چیست؟ چطور می‌توانید درس خواندن را به کاری تبدیل کنید که لذت بخش باشد و نه خسته کننده و اعصاب خورد کن؟ 

توماس فرانک، مربی بهره وری است و در این کتاب صوتی به ما کمک می‌کند تا انگیزه خود را در درس خواندن بالا ببریم. او راهکارهایی را در اختیارمان قرار می‌دهد که می‌تواند بهترین نتیجه را برای ما دربر داشته باشد. او می‌خواهد برایمان کاری کند که تصورات زیبای خود را از درس خواندن و نتیجه‌ای که در بر دارد، به انگیزه خود تبدیل کنیم و 

کتاب صوتی انگیزش تحصیلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی انگیزش تحصیلی به تمام دانش‌آموزان، دانشجویان و ... کمک می‌کند تا بهترین برنامه را برای دوران تحصیل خود بریزند و البته که بهترین نتیجه را حاصل کنند. 

بخشی از کتاب صوتی انگیزش تحصیلی

تا به حال برایتان پیش آمده بخواهید درس بخوانید، اما انگیزه نداشته باشید؟ و یا همین که به به جزوه معلم یا کتاب درسی نگاه میکنید، بی حوصله به کلمات نگاه کنید؟ آیا حین درس خواندن احساس خواب آلودگی میکنید؟ آیا دلتان میخواهد درس بخوانید اما حوصله ی آن را ندارید؟

من توماس فرانک هستم، استاد بهره وری ، نویسنده کتاب پرفروش تلاش کمتر نمره بهتر و کسی که بیش از دو میلیون دنبال کننده یوتیوب دارد.اگر شما هم این مشکلات را دارید با من همراه باشید و با روش گام به گامی که در این کتاب یاد خواهید گرفت بر این مشکلات غلبه کنید و برای درس خواندن انگیزه بگیرید.

نظرات کاربران

💍
۱۴۰۰/۰۴/۲۰

عالی بود

محمدرضا
۱۴۰۰/۰۵/۰۷

عالی حتما گوش کنید 👌👌👌

Amirmohammadaghazadeh
۱۴۰۰/۱۰/۲۸

چیز های جامع و کلی که هرجا میشه یافت ذکر شده البته به همین چیزای کلی هم خیلیا عمل نمیکنند.

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۳۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۳۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۹۰۰
۲,۰۳۰
۳۰%
تومان