دانلود کتاب صوتی تختت را مرتب کن با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تختت را مرتب کن اثر ویلیام. اچ. مک‌ریون

دانلود و خرید کتاب صوتی تختت را مرتب کن

معرفی کتاب صوتی تختت را مرتب کن

کتاب صوتی تختت را مرتب کن نوشته ویلیام اچ مک‌ریون است که با ترجمه صدف حکیمی‌زاده و صدای مهیار ستاری منتشر شده است. کتاب تختت را مرتب کن درباره چیزهای کوچکی که می‌تواند زندگی‌تان و شاید دنیا را عوض کند.

درباره کتاب تختت را مرتب کن

نویسنده یک دریاسالار مشهور است او می‌گوید در همهٔ عمرم در یگان ویژه مرتب کردن تخت یک کار دائمی روزانه بود. به‌عنوان ناوبان دوم نیروی دریایی در عرشهٔ کشتی گِرِی‌بَک ایالات‌متحده، که یک زیردریایی عملیاتی ویژه بود، در درمانگاه کشتی مشغول به کار بودم. تخت‌های آنجا چهار طبقه بود. دکتر پیرِ بذله‌گویی که آن درمانگاه را اداره می‌کرد تأکید داشت که من هر روز صبح جایم را مرتب کنم. او همیشه می‌گفت اگر تخت‌ها مرتب و اتاق تمیز نباشد، ملوان‌ها چطور انتظار بهترین خدمات درمانی را دارند؟ من بعدها فهمیدم که این خوی پاکیزگی و نظم در همهٔ ابعاد زندگی نظامی صادق است. این موضوع بعدها نویسنده را به این فکر انداخت که از آموزش‌های دریاسالاری برای کمک به مردم در جهت رسیدن به موفقیت استفاده کند. این کتاب نتیجه همین تلاش است. 

اگر هر روز صبح تخت خود را مرتب کنید، یعنی اولین وظیفه روزانه را به صورت کامل انجام دادید. این کار به شما نوعی حس غرور می‌دهد و شما را تشویق می‌کند کارها و وظایف بعدی را پشت سر هم، درست و کامل انجام دهید

شنیدن کتاب تختت را مرتب کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

معرفی نویسنده
ویلیام. اچ. مک‌ریون

ویلیام اچ مک ریون بازنشسته‌ی نیروی دریایی ایالات متحده است که در ۶ نوامبر ۱۹۵۵ در پاین‌هرست در کارولینای شمالی متولد شد. پدرش یک افسر نیروی هوایی بود و خانواده‌اش در کودکی ویلیام به تگزاس نقل مکان کردند. مادر مک ریون در تگزاس به دنیا آمده بود و خود مک ریون نیز به شدت به این ایالت احساس تعلق می‌کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۱۳۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۱۳۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان