دانلود کتاب صوتی سرسختی با صدای الهام کردا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سرسختی اثر آنجلا داکورث

دانلود و خرید کتاب صوتی سرسختی

معرفی کتاب صوتی سرسختی

کتاب صوتی سرسختی نوشتهٔ آنجلا داکورث و ترجمهٔ هدی پری زاده است. گویندگی این کتاب صوتی را الهام کردا انجام داده و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است؛ کتابی در باب قدرت اشتیاق و پشتکار.

درباره کتاب صوتی سرسختی

کتاب صوتی سرسختی (Grit) همراه با بیان داستان زندگی نویسنده به‌عنوان دختری که همواره عبارت «تو نابغه نیستی!» را از پدرش می‌شنیده ولی اکنون یک فرد موفق و پیشرو در زمینهٔ روان‌شناسی موفقیت و مشاوره کسب‌وکار است، نشان داده که برای موفقیتْ ترکیب ویژه‌ای از اشتیاق و مداومت بلندمدت ضروری است. آنجلا داکورث (Angela Duckworth) در کتاب حاضر ما را همراه با خود به وضعیت‌هایی شدیداً چالش‌برانگیز نظیر دوره‌های آموزش ویژهٔ نظامی، آموزش مدارس با شرایط بسیار بد، آزمون‌های ملی و... برده و نشان داده است که چگونه با ارزیابی هزاران مصاحبه با افراد موفق در زمینه‌های مختلف به این راز موفقیت پی برده است. کتاب سرسختی جزو بهترین کتاب‌های کسب‌وکار در سال ۲۰۱‍۶ میلادی و از پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز و آمازون در زمینهٔ روان‌شناسی کاربردی و کسب‌وکار است؛ این اثر همچنین نامزد جایزهٔ گودریدز برای بهترین کتاب غیرداستانی در سال ۲۰۱۶ شده است. در این کتاب صوتی با تجسم عمیقی از پشتکار آشنا می‌شوید که ره‌آورد عشق، هدفمندی، حقیقت وجود و اشتیاق بی‌امانی است که تنها هنگام آزمون‌های سخت آشکار می‌شود؛ به‌علاوه، این کتاب شیوهٔ پرورش صبورانه و منظم و مطالعه دربارهٔ انعطاف‌پذیری را در بر گرفته است؛ خصوصیتی که می‌تواند به همهٔ ما بیاموزد چگونه به هدفمان برسیم. نویسنده نشان داده است که راز موفقیت به‌اندازه‌ای که به اشتیاق و استقامت بستگی دارد، به استعداد وابسته نیست. او این مفهوم را «سرسختی» نامیده است.

شنیدن کتاب صوتی سرسختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم؛ همچنین افرادی که به‌دنبال موفقیتند باید این اثر را بشنوند.

درباره آنجلا داکورث

آنجلا داکورث (Angela Duckworth) از پیشروان روان‌شناسی موفقیت، استاد روان‌شناسی پنسیلوانیا و مؤسس آزمایشگاه کاراکتِر است؛ مؤسسه‌ای که قدرت اراده را در فرهنگ آمریکایی تقویت می‌کند. کاخ سفید، بانک جهانی، تیم‌های ورزشی ملی و مدیران ارشد برجسته خواهان همکاری و استفاده از تخصص او بوده‌اند و هستند. آنجلا داکورث در سال ۲۰۱۳ جایزهٔ مک آرتور را دریافت کرد که در حلقه‌های حرفه‌ای به جایزهٔ نوابغ معروف است. در طول سال‌ها اون با گروه‌های مختلفی مانند مدیران عامل نام‌برده در مجلهٔ فورچون ۵۰۰، بانک جهانی، کاخ سفید و تیم‌هایی در لیگ NBA و NFL کار کرده است. کتاب «سرسختی» اثر اوست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۶۰۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۶۰۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۸,۰۰۰
تومان