دانلود کتاب صوتی چگونه تلفن بزنیم؟ با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه تلفن بزنیم؟ اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه تلفن بزنیم؟

معرفی کتاب صوتی چگونه تلفن بزنیم؟

کتاب صوتی چگونه تلفن بزنیم؟ یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در انتشارات نوین کتاب گویا به صورت صوتی تولید شده است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو با ترجمه احسان عبدالباقی و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب صوتی چگونه تلفن بزنیم؟

آداب تلفن زدن در حین استفاده از تلفن ثابت تلفن همراه، نشان دهنده تربیت و فرهنگ شما است. صحبت با تلفن ثابت و همراه چه در محل کار و چه در خانه و خیابان مثل همه پدیده‌های اجتماعی دیگر آداب خود را دارد که اگر رعایت نشوند قطعا در دید افراد تاثیر مثبتی  نخواهد گذاشت. این مقاله قصد هشت مورد از این آداب و نکات را برشمرد.

شنیدن چگونه تلفن بزنیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به یادگری اصول آداب معاشرت و رفتار اجتماعی مخاطبان این کتاب‌اند.

وقتی در محل کار و دفتر هستید و با محلی تماس می گیرید همیشه قبل از اینکه نام و نام خانوادگی شخص پاسخگو را بپرسید ابتدا اطلاعاتی از خود را به اشتراک بگذارید. مثلا نام و نام خانوادگی خود را بازگو کنید و سپس بگویید که از چه سازمانی تماس میگیرد یا سمت شما در ن سازمان چیست. به عنوان مثال اینگونه خود را معرفی کنید:

” سلام، وقت بخیر. احمدی هستم، کارشناس مالی و از شرکت مپنا مزاحمتون شدم”

تنها در این صورت است که شخص مقابل احساس میکند که از قبل، کمی بیشتر شما را شناخته است. همین معرفی ساده در شکل گیری روابط نزدیک تر سازمانی و تجاری بسیار کمک کننده خواهد بود. وقتی با تلفن همراه تماس میگیرید نیازی به معرفی جایگاه و سمت شما نیست چرا که تلفن همراه وسیله ای شخصی و غیر تجاری است. به عنوان مثال میتوانید بگویید:

وقتی به اداره یا شرکتی زنگ می زنید و می خواهید با فرد خاصی صحبت کنید، پس از معرفی خوداطلاعات فرد مورد نظر را به اشتراک گذاشته و از پاسخگو بخواهید که شما را به او ارجاع نماید. میتوانید اینگونه آغاز کنید:

” سلام. من احمدی هستم از شرکت مپنا خدمت شما تماس گرفتم. امکان داره با آقا/ خانم … صحبت کنم؟”

مراقب تن صدایتان باشید

نباید در صدایتان نشانه ای از اضطراب، خشم و فشار باشد. مهم این است که صدایتان حاکی از اعتماد به نفس شما باشد. وقتی با تلفن حرف می زنید به پشتی صندلی لم ندهید. بلکه روی صندلی صاف بنشینید. اضطراب یا استرس باعث انتقال این حس از طریق تلفن می شود که قاعدتا به سود شما نیست. از دیگر موارد که هنگام صحبت به آن توجه کنید سرعت حرف زدن و متانت در بیان است.

نظرات کاربران

ستاره
۱۴۰۱/۱۱/۰۳

مطالبش برام کاربردی نبود تقریبا مطالبی بود که قبلا هم میدونستم

زمان

۸ دقیقه

حجم

۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان