دانلود رایگان کتاب صوتی زندگی سیاهان مهم است با صدای مریم پاک‌ذات
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی سیاهان مهم است اثر هدیه ناصری

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی سیاهان مهم است

معرفی کتاب صوتی زندگی سیاهان مهم است

مقاله صوتی زندگی سیاهان مهم است نوشته هدیه ناصری است که با صدای مریم پاک ذات منتشر شده است. زندگی سیاهان مهم است یکی از مقالات اجتماعی رادیو ری‌را، پادکست اختصاصی نشر آوانامه است.

رادیو ری‌را در دو زمینه جداگانه تولید مقالات صوتی و پادکست‌های ویژه فعالیت می‌کند. مقالات صوتی رادیو ری‌را، نسخه صوتی یادداشت‌ها و مقالاتی هستند که در نشریات معتبر ایران و جهان منتشر شده‌اند و پادکست‌های ویژه رادیو ری‌را، محتوای صوتی با موضوعاتی مشخص مشابه برنامه‌های رادیویی هستند.

درباره مقاله صوتی زندگی سیاهان مهم است

چند ماه پیش و با مرگ جرج فلوید در بازداشت پلیس و در حالی که به زحمت می‌گفت «نمی‌تونم نفس بکشم!» موج جدید و گسترده ای از اعتراضات به نابرابری ها و بی‌عدالتی‌های نژادی در آمریکا را به راه انداخت. صدها هزار نفر در شهرهای مختلف ایالات متحده و حتی برخی از شهرهای اروپایی با شعار «زندگی سیاه‌پوستان مهم است» به خیابان‌ها آمدند. در این میان، سیاست‌ها و رفتار بسیاری از سازمان‌ها، نهادها و همچنین حرفه‌های مختلف از جمله سینما مورد تردید و بازبینی قرار گرفت. در این یادداشت بر تاثیر این حرکت در صنعت سینما پرداخته شده است.

شنیدن مقاله صوتی زندگی سیاهان مهم است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مطالعات اجتماعی و سینمایی مخاطبان این مقاله‌اند.

نظرات کاربران

حسن
۱۴۰۱/۰۹/۰۶

با عرض معذرت. حیلی دلم میخواد خرید کنم و اون کتابی که دوست دارم رو توی کتابخونه ی مجازیم بذارم ثلی پول اونقدر ندارم که کتونی بخرم از دمپایی استفاده میکنم. نمیخوام اشکتو درارم. ولی اوضاع من از اینم بدتره

- بیشتر

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان