دانلود کتاب صوتی چگونه به اهدافمان برسیم با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه به اهدافمان برسیم اثر تیم ترجمه رادیو مثبت

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه به اهدافمان برسیم

معرفی کتاب صوتی چگونه به اهدافمان برسیم

کتاب صوتی چگونه به اهدافمان برسیم نوشته آنتونی رابینز است که با صدای میلاد فتوحی منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد مسیر موفقیت را چطور پیش بروید تا کم‌کم به تمام آرزوها و خواسته‌هایتان برسید.

درباره کتاب چگونه به اهدافمان برسیم

یک روز در زندگی درک می‌کنید که هیچ چیز در جهان دست نیافتنی نیست. این درس بزرگ آنتونی رابینز است. در این کتاب درباره این می‌شنوید که چطور در زندگی آرامش و راحتی داشته باشید. اگر در زندگی حس می‌کنید چیزی شما را گیر انداخته است و از آرامش و شادی دورتان کرده است می‌توانید این کتاب را بشنوید. کتاب چگونه به اهدافمان برسیم به شما کمک می‌کند با یک تغییر زندگی‌تان را عوض کند. کم‌کم نگاهتان را به زندگی تغییر می‌دهد و فیلترهای ذهنتان را برمی‌دارد و شما را به خودتان می‌آورد و کمک می‌کند اوضاع را تغییر بدید و قالب‌ها را بشکنید و افسار زندگی را از روزگار می‌گیرید و خودتان سرنوشتتان را مدیریت می‌کنید. از فشارها و استرس‌ها دور می‌شوید و آرامش را پیدا می‌کنید.

شنیدن کتاب چگونه به اهدافمان برسیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به رشد و پیشرفت در زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز، یکی از موفق‌ترین و مشهورترین نویسندگان، مربی انگیزشی و سخنران در دنیاست. او در گذشته زندگی فقیرانه و سختی را گذرانده و بیش از ۲۰ کیلو اضافه وزن داشته که این اضافه وزن او را تبدیل به فردی بی‌حوصله و خواب‌آلود کرده بود، اما یک روز تصمیم گرفت که تغییر کند و همه تغییرات موجود در زندگی امروزش را با تغییر تفکرات و دیدش به دنیا به وجود آورد. آنتونی یک بنیاد خیریه بزرگ دارد و تلاش می‌کند تا به همه افراد کمک کند تا سرنوشت خودشان را بدست گیرند. او کتاب‌های بسیار موفق زیادی نوشته و چندین سال متوالی مرد شماره یک آمریکا در استراتژی سبک زندگی و کسب‌وکار بوده است.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

کاربر ۴۳۸۲۲۰۶
۱۴۰۱/۰۷/۲۹

سلام واقعا عالیه متشکرم

هکاته در صبح
۱۴۰۱/۱۰/۲۷

کوتاه بود ولی به صورت زیبایی تاثیر قدرت فکر انسان و انتخاب هایش را بیان میکند.طرز بیان گوینده هم عالی بود.ممنون

Hassan Vy
۱۴۰۱/۱۱/۱۱

بیار زیبا و تاثیر گذار بود. لذت بردم

زمان

۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۷۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۷۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان