دانلود کتاب صوتی بولت ژورنال با صدای میثم امیری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی بولت ژورنال

کتاب صوتی بولت ژورنال نوشته رایدر کارول است که با صدای میثم امیری منتشر شده است. با استفاده از روش بولت ژورنال می‌توانید با رهگیری گذشته، ساماندهی حال، طراحی آینده به اهدافتان برسید.

درباره کتاب بولت ژورنال

آیا می‌دانید بولت ژورنال چیست؟ شاید تاکنون این عبارت دو کلمه ای چندین بار به گوش‌تان خورده باشد و وسوسه شده باشید تا بیشتر در مورد آن بدانید. یا شاید هم یکی از دوستانتان بولت ژورنال خود را به شما نشان داده و مجذوب‌تان کرده باشد. یا احتمالا برای بار اول در زندگی این عبارت به گوش‌‎تان خورده و هیچ گونه ایده‌ای ندارید که با چه چیزی طرف هستید.

بولت ژورنال در ساده‌ترین تعریف یک دفتر برنامه ریزی است. یک دفتر بسیار قابل انعطاف که متناسب با روزهای زندگی هر فرد شخصی سازی می‌شود .با همین ویژگی انعطاف‌پذیری است که بولت ژورنال می‌تواند فراتر از یک دفتر برنامه ریزی ساده مثل پلنر یا اسکرپ ها عمل کند.  بولت ژورنال برای برنامه ریزی، هدف گذاری است، لیست کردن کارها، نوشتن خاطرات، طراحی و حتی نگه داشتن عکس‌های یادگاری سفر کاربرد دارد.

برنامه ریزی با بولت ژورنال یکی از جذاب­ترین روش‌­ها برای مدیریت اهداف است که در سال‌­های اخیر مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. تفاوتی ندارد چند ساله هستیم، چه شغلی داریم یا حتی در حال تحصیل هستیم و … همه ما به برنامه ­ریزی احتیاج داریم.

توجه همزمان به اهداف بلند مدت و کوتاه ­مدت، ایجاد عادت­‌های صحیح، یادآوری انجام کارهای کوچک در میان کارهای بزرگ و … همگی از مواردی هستند که به راحتی با طراحی یک بولت ژورنال جذاب و البته شخصی امکان­ پذیر است.

شنیدن کتبا بولت ژورنال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر تا به حال از این روش برنامه ریزی استفاده نکرده­‌اید یا دوست دارید درباره آن بیشتر بدانید، این کتاب مخصوص شماست.

درباره رایدر کارول

رایدر کارول طراح دیجیتال و بنیان‌گذار روش بولت ژورنال است. رایدر اکنون ساکن بروکلین آمریکا است. او تاکنون با شرکت‌های بزرگی مانند آدیداس (Adidas)، سیسکو (Cisco)، آی.بی.اِم (IBM)، امریکن اکسپرس (American Express) و اچ.پی (HP) همکاری داشته است.

نظرات کاربران

☆•Erfan_Sadeghi•☆
۱۴۰۱/۱۰/۱۰

با سلام خدمت دوستان عزیز اول از همه بگم که در عالی بودن کتاب بولت ژورنال شکی نیست و من خودم چند ماهی میشه که دارم با استفاده از نسخه چاپی کتاب بولت ژورنال، زندگی ای قصد آگاه و با برنامه

- بیشتر
amir
۱۴۰۰/۰۴/۰۸

من تو اینترنت زیاد راچع به بولت ژورنال شنیدم و دفتر آمادشم خریدم، این کتاب به راحتی این روشو بهم یاد داد،ممنونم

alireza
۱۴۰۰/۰۴/۰۸

دوستان، روشی بسیار ساااده و در عین حاال به شدت کاربردیه، فقط کافیه ی بار امتحانش کنید، همین خلاصه کتاب برای آموزشش کافیه

زهرا
۱۴۰۰/۰۴/۰۸

من خوشم اومد. میریم از فردا برای شروع بولت

farhad
۱۴۰۰/۰۴/۰۸

واقعا خوب و کاربردی بود،مختصر و مفید.از دستش ندید

somayye
۱۴۰۰/۰۷/۰۵

کتاب خیلی خوبیه.فقط من از صدای گوینده زیاد خوشم نیومد.درکل خلاصه خیلی خوبیه و نکاتو عالی نوشته

ارام
۱۴۰۱/۰۲/۰۸

من زمان خواندن کتاب راهنمای بولت ژورنال رو نداشتم این فایل مختصر توضیح داده و به من کمک کرد

Yousef
۱۴۰۱/۱۲/۲۲

کتاب عالی هست اما کاملش و بخونید خیلی بهتره

ziba
۱۴۰۰/۱۲/۰۷

سلام ‌کتاب خوبی بود و به نظرم نیاز به یادداشت برداری داشت و یادداشت برداشتم . خلاصه و مختصر بود . به نظرم خوب بود . هنوز طبق یادداشتم بولت ژورنالمو هنوز ننوشتم و نمیدونم چقدر بتونم بر طبق این

- بیشتر
💍
۱۴۰۰/۰۴/۰۸

تااینجاش که بد نبود، تمومشکردم بازنظرمو میگم

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۷۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۷۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷,۹۰۰
۵,۵۳۰
۳۰%
تومان