دانلود کتاب صوتی اثر مرکب محسن زرآبادی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اثر مرکب اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی اثر مرکب

معرفی کتاب صوتی اثر مرکب

کتاب صوتی اثر مرکب اثر مشهور دارن هاردی، درباره روش انتخاب صحیح در مورد همه چیز است. این اثر می‌تواند نگرش شما را به موفقیت تغییر دهد و مسیر حرفه‌ای زندگی‌تان را متحول کند. 

این اثر با ترجمه تیم رادیو مثبت و صدای محسن زرآبادی منتشر شده است. 

درباره کتاب صوتی اثر مرکب

اثر مرکب کتابی است که شما را به موفقیت می‌رساند. به عبارت بهتر اگر قرار است برای موفق شدن یک کتاب انتخاب کنید، انتخابتان این اثر باشد! اما چرا؟ 

دارن هاردی در این کتاب بی نظیر توضیح می‌دهد که چگونه با کمک اثر مرکب، یعنی قدرت فوق‌العاده ایجاد نتایج بزرگ، با انجام کارهای کوچک موفق شوید. او به شما می‌آموزد با عادت‌های کوچک روزانه خود، زندگیتان را بسازید. در حقیقت این اثر به شما اصلی را یادآوری می‌کند و آن اصل این است: 

موفقیت، مانند پختن یک تخم مرغ نیست و به این سرعت هم انجام نمی‌شود. برای موفق شدن باید در مسیر رشد خود ثابت قدم باشید و کارهای کوچک را هر روز انجام دهید تا به هدفتان برسید. 

پس اگر تصمیم گرفته‌اید به اهداف مختلفتان برسید، اگر می‌خواهید وزن کم کنید، در کارتان پیشرفت کنید، در شغلتان بهتر شوید و یا هر هدف دیگری در سر دارید، کتاب صوتی اثر مرکب را گوش کنید و اصول ایجاد نتایج بزرگ، با انجام کارهای کوچک را از زبان یکی از بهترین مربیان هدف‌گذاری و کارآفرینی یاد بگیرید.

درست زمانی که به تمام توصیه‌های بیان شده در کتاب عمل کنید، شاهد معجزه‌ای خواهید بود که زندگی‌تان را متحول می‌کند. 

کتاب صوتی اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اثر مرکب کتابی است که این قدرت را دارد تا شما را به موفقیت برساند. اما البته و تنها در صورتی که خودتان بخواهید و همراه با نویسنده در هر قدم پیش بروید و دری را که به سوی موفقیت باز می‌شود به روی خود بگشایید. 

درباره دارن هاردی

دارن هاردی نویسنده و سخنران موفقیت مشهور اهل آمریکا، ۱ فوریه ۱۹۷۱ به دنیا آمد. او از جمله نویسندگان و سخنرانانی است که در سن پایین به موفقیت رسیده است. هاردی اولین تجارت خود را در ۱۸ سالگی آغاز کرد و در این زمان دارای درآمدی ۶ رقمی بود، در ۲۴ سالگی درآمدی بیش از یک میلیون دلار در سال داشته و در ۲۷ سالگی صاحب شرکتی به ارزش پنجاه میلیون دلار بوده است.

او مدت‌ها ناشر مجله موفقیت بود. کار در این فضا به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آنها بردارد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. .

دارن هاردی به هزاران کارآفرین آموزش داده و به‌ عنوان مشاور برای بسیاری از شرکت‌های مطرح صنعتی فعالیت کرده است. دارن هاردی همچنین مدیریت دو شبکه تلویزیونی مرتبط به پیشرفت شخصی با نام شبکه مردم و شبکه آموزش موفقیت در آمریکا را بر عهده دارد. این دو شبکه بالغ بر هزاران برنامه تلویزیونی را با شرکت بسیاری از متخصصان و کارشناسان تراز اول دنیا در حوزه موفقیت تولید می‌کنند. موفقیت دارن در نتیجه اصولی است که وی در کتابش از آن به عنوان اثر مرکب یاد کرده است. کتابی که برای مدت‌ها در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار داشت. 

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

zahra7798
۱۴۰۱/۰۱/۱۱

علاوه بر اینکه کتاب خیلی خوبی بود گویندگی فوق العاده بود واقعا آفرین به این تیم گویندگی این کتاب به ذهنتون نظم میده و باعث میشه کارهای کوچیکی رو در زندگیتون انجام بدید که در دراز مدت اثر زیادی میذاره...

NOBEL
۱۴۰۱/۰۳/۰۱

به نظر من گوش دادن کتاب صوتی کافی نیست چون من خودم به شخصه نمیتونم تمرکز کامل روی نسخه صوتی داشته باشم پی دی اف این کتاب رو هم تهیه کنید بعد از گوش دادن هر پارت از کتاب صوتی

- بیشتر
S.ms
۱۴۰۱/۰۲/۰۷

من برای نظر دادن در مورد این کتاب سراغ آیات مقدس قرآن و روایات اسلامی نمی‌روم بلکه آنچه از نظرم پنهان نمانده را برای شما بازگو میکنم.. ۱: فصل بندی کتاب میزان نیست.. ۲: هر کس که می‌خواهد در هر زمینه ای

- بیشتر
Mahdy Akhavan
۱۴۰۱/۰۲/۰۲

یک توصیه میکنم و بس : به عنوان تمرین اثر مرکب، خود این کتاب رو باید به شکل مرکب و در طول زمان گوش بدیم تا ملکه ذهن بشه💪🏻

book :)
۱۴۰۰/۰۶/۱۸

واقعا عالی و کاربردی بود و من خیلی ایده های کاربردی و عملی ازش یاد گرفتم

امین
۱۴۰۱/۰۱/۱۷

چقدر برای ایرانی ها لازمه که همه دست کم یک بار این کتاب رو بخونند(بشنوند) بخصوص جوونها

کاربر ۴۳۲۸۳۸۳
۱۴۰۱/۰۲/۰۶

گویندگی عالی کتاب در ار زمینه عالیه و بهت کمک میکنه در هر سنی هستی و واقعا کیف و عشق کردم از این کتاب گوینده خیلی خوب و تاثیر گذار بود

ahmad
۱۴۰۱/۰۲/۱۴

می تونه مفید باشه👌🏻 با توجه به تورم روز افزونی که توی ایران هست قسمت پس انداز کردن به نظرم برای ما عملی نیست

کاربر ۴۷۵۱۹۲۶
۱۴۰۱/۰۶/۲۱

اگر کتاب میخواین که با خوندنش انگیزه بگیرید و درعین حال نگرش شما عوض بشه و کلی مطالب اموزنده داشته باشه و ۱نقشه را خوب به شما بده در واقع میشه گفت بهتون ماهی گیری یاد بده حتما این کتاب

- بیشتر
مریم
۱۴۰۱/۰۹/۲۶

عالی ترین کتابی که گوش دادم فقط برای من آخرش دیگه باز نشد😐

زمان

۴ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۲۶۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۲۶۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۶,۰۰۰
۳۸,۰۰۰
۵۰%
تومان