دانلود کتاب صوتی ۵۰ پند از موفق‌ترین زن دنیا اپرا وینفری با صدای سبحان اکرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۵۰ پند از موفق‌ترین زن دنیا اپرا وینفری اثر تیم ترجمه رادیو مثبت

دانلود و خرید کتاب صوتی ۵۰ پند از موفق‌ترین زن دنیا اپرا وینفری

معرفی کتاب صوتی ۵۰ پند از موفق‌ترین زن دنیا اپرا وینفری

کتاب صوتی ۵۰ پند از موفق‌ ترین زن دنیا اپرا وینفری اثری از جرج آیلین است که با صدای سبحان اکرامی می‌شنوید. این کتاب نکاتی را با مخاطبان در میان می‌گذارد که مانند یک راهنما در مسیر پیشرفت کسب‌وکار، زندگی شخصی، به کار بردن خلاقیت‌، نوع سرمایه‌گذاری و طرز ایده‌یابی کمکمان می‌کند. 

درباره کتاب صوتی ۵۰ پند از موفق‌ ترین زن دنیا اپرا وینفری

اپرا وینفری یکی از ثروتمندترین و موفق‌ترین زنان دنیاست که تمام موفقیت و ثروتش را خودش به دست آورده است. او در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمده بود؛ آنقدر فقیر که نمی‌توانستند لباسی برای دخترشان تهیه کنند و مادربزرگش مجبور شده بود لباسی از جنس گونی سیب‌زمینی برای او تهیه کند. در کودکی و نوجوانی به او تجاوز شده بود و در چهارده سالگی باردار شده بود. اما سوال اصلی این است که او چطور توانست خودش را از آن وضعیت وحشتناک خلاص کند و مسیر موفقیت را در پیش بگیرد؟ آیا می‌توان حتی در بدترین شرایط هم، به تغییر امیدوار بود؟ 

نفوذ کلام او در آمریکا در حدی است که وقتی یکبار در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود «دیگر برگر نمی‌خورد» قیمت گوشت گاو سقوط کرد! او را حالا به عنوان یک مجری مشهور تلویزیونی می‌شناسند که موفق شده تا دست به کارآفرینی‌های شگفت‌انگیز بزند و فعالیت‌های خیریه‌ای که انجام داده است، جهان را متحول کرده است. 

جرج آیلین کتاب ۵۰ پند از موفق‌ ترین زن دنیا اپرا وینفری را در مجموعه «۱۰ چهره‌ی رؤیایی که جهان را تغییر دادند» قرار داده است. در این مجموعه ۵۰۰ درس زندگی و کسب‌وکار از شخصیت‌های موفق و سرشناس سراسر جهان، انتظار ما را می‌کشند. 

کتاب صوتی ۵۰ پند از موفق‌ ترین زن دنیا اپرا وینفری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی ۵۰ پند از موفق‌ ترین زن دنیا اپرا وینفری را به تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم. اگر به دنبال منبع الهامی برای ایجاد تغییرات در زندگی خود می‌گردید، این اثر، بهترین انتخاب برای شماست. 

درباره اپرا وینفری

اپرا وینفری متولد سال ۱۹۵۴ است. او یکی از مجریان برنامه‌های تلویزیونی، بازیگر، نویسنده و یکی از ثروتمندترین زنان دنیا است. برنامه‌های گفتگو محور او، بسیار محبوبند و از برنامه‌های پربیننده تلویزیون به شمار می‌آیند. دلیلش  هم رفتار حرفه‌ای او است که لقب ملکه رسانه‌ را هم برایش به ارمغان آورده است. اپرا همچنین بسیار ثروتمند است. ثروتش به نزدیک سه میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. او یکی از افرادی است که کمک‌های زیادی به خیریه‌ها می‌کند و پرنفوذترین زن در تاریخ معاصر امریکا و شاید جهان هم هست.

اپرا وینفری در روستایی در می‌سی‌سی‌پی و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. مادرش هنگام زایمان او نوجوان بود و خودش هم در کودکی بارها مورد سواستفاده جنسی قرار گرفت. در نوجوانی باردار شد و فرزندش که نارس به دنیا آمده بود، خیلی زود از دنیا رفت. او در دوران دبیرستان به کارهایی مانند پرستاری و کارگری مشغول بود تا اینکه کار رسانه را در یک رادیوی محلی را آغاز کرده است. در سن نوزده‌سالگی به عنوان گوینده خبرهای محلی شامگاهی کار می‌کرد بعد برنامه‌ای گفتگو محور را در شیکاگو بر عهده گرفت.

اپرا وینفری در سال ۲۰۰۸ به عنوان یک عنصر سیاسی ظهور کرد و یک میلیون رأی برای باراک اوباما جمع آوری کرد. در سال ۲۰۱۳ موفق شد تا مدال آزادی ریاست جمهوری امریکا و درجه دکترای افتخاری را از دانشگاه هاروارد را دریافت کند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۷۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۷۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان