دانلود کتاب صوتی زندگی رویایی تان را خلق کنید با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی رویایی تان را خلق کنید اثر کریس وایدنر

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی رویایی تان را خلق کنید

نویسنده:کریس وایدنر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زندگی رویایی تان را خلق کنید

کتاب صوتی زندگی رویایی‌تان را خلق کنید! نوشته کریس وایدنر است که با ترجمه امیرحسین مکی و صدای تایماز رضوانی منتشر شده است. این کتاب به ده اصل معتبر می‌پردازد که شما را به رویاهایتان می‌رساند. 

درباره کتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید!

چند لحظه چشمانتان را ببندید و زندگی رویایی‌تان را مجسم کنید. زندگی‌ای را مجسم کنید که به‌راستی آرزویش را دارید. آن را می‌بینید؟ آدم‌ها را می‌بینید؟ صداها را می‌شنوید؟ آن را به‌وضوح و روشنی احساس می‌کنید؟ اگر می‌توانستیم رویاهایی را که در سر داریم به واقعیت تبدیل کنیم، زندگی باشکوه نمی‌شد؟ با این حال، در اغلب مواقع، پس از آن که رویایی را در سر می‌پرورانیم چشمانمان را باز می‌کنیم، سرمان را تکان می‌دهیم و به خودمان می‌گوییم: «حالا باید برگردم به واقعیت!»

آن زندگی که برای ما رویاست، برای بعضی‌ها واقعیت است! چرا؟ چون از ما بهترند؟ چون خونشان از ما رنگین‌تر است؟ چون از ما خوش‌اقبال‌ترند؟ بدیهی است که این‌طور نیست! پس چرا آنچه برای ما رویاست برای بعضی واقعی است؟ چون آنچه را برای تحقق رویایشان لازم بوده است، انجام داده‌اند. آن‌ها پایشان را از رویاپردازی محض فراتر نهاده و آن را خلق کرده‌اند! این کتاب به شما کمک می‌کند رویاهایتان را خلق کنید و موفق باشید. 

این کتاب شگفت انگیز بلیطی است به مقصد زندگی رویایی‌تان! این کتاب ارزشمند اثری دیگر از کریس وایدنر نویسنده دوازده ستون موفقیت و هنر تأثیرگذاری است و مراحل رسیدن به موفقیت و زندگی‌ای که رویایش را در سر دارید در ده اصل به شما یاد می‌دهد. مطالبی که کریس بیان می‌کند، کلیدی و درعین‌حال به‌کارگیری‌شان آسان است. این مطالب، شما و سازمانی را که در آن کار می‌کنید دگرگون می‌کند.

شنیدن کتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در زندگی به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب زندگی رویایی تان را خلق کنید

بالأخره، گذاشتیم رویاهایمان بمیرند. مردم به ما می‌گفتند: «نمی‌توانی هر کاری دلت می‌خواهد، انجام دهی. محال است. آدم‌های مسؤول، خیال‌پرداز نیستند. سرت را بینداز پایین، یک جا مشغول شو، یک زندگی معمولی برای خودت دست و پا کن و به همین راضی باش.» می‌دانید اسم این حرف‌ها را چه می‌گذارم؟ کلمات مأیوس کننده! وقت آن است که دوباره رویاپروری کنید! چرا؟ بعضی از دلایلش را به شما می‌گویم:

جلوگیری از حسرت و افسوس خوردن. حقیقت این است که روزی پیر می‌شویم و در آستانهٔ مرگ به گذشته‌مان نگاه می‌کنیم. بدون شک در آن زمان راجع به کارهایی که آرزوی انجام دادن و تحققشان را داشته‌ایم، می‌اندیشیم. من یکی که نمی‌خواهم آن لحظه حسرت و افسوس بخورم چه کارها می‌توانستم بکنم و کاش می‌کردم. پس امروز مصمم شده‌ام رویاهایم را تعقیب کنم. 

ساختن دنیایی بهتر. همهٔ کارهای بزرگی که تا به حال صورت گرفته، به دست کسی آغاز شده که رویا داشته است. کسی اشخاص منفی‌باف را پس زده و به خودش گفته است: «این کار شدنی است و من همان کسی هستم که انجامش خواهم داد.» و در اغلب موارد، همین اشخاص تحولی مثبت در دنیا ایجاد کرده‌اند. این اشخاص فقط به مارتین لوتر کینگ‌ها و جان اف. کندی‌ها محدود نمی‌شوند. کسانی را در نظر آورید که حتی نامشان را نشنیده‌ایم، اما اقدامات بزرگ و کوچکی که انجام داده‌اند هر روز به مردم سرتاسر جهان کمک می‌کند.

دنیا به کسانی مثل شما نیاز دارد تا رویایی بزرگ در سر بپرورانید و آن را با عشق و علاقه دنبال کنید. شاید در شرکت، مدرسه یا سازمانی کار کنید که با مقاصد عالی بنیان نهاده شده، اما اکنون گرفتار رکود و سستی شده است. آن‌ها را به حرکت و تکاپو وادارید و به ایشان یادآور شوید فقط با زنده کردن رویایشان می‌توانند به مردم کمک کنند!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۲۳۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۲۳۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان