دانلود کتاب صوتی تغییرات ماندگار با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تغییرات ماندگار اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی تغییرات ماندگار

معرفی کتاب صوتی تغییرات ماندگار

کتاب صوتی تغییرات ماندگار نوشته آنتونی رابینز است که با ترجمه فریبا سبزچمنی و صدای غلامرضا صادقی منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد دستیابی به خوشبختی همیشگی آن‌چنان که فکر می‌کنید دشوار نیست.

درباره کتاب تغییرات ماندگار

همه‌ موفقیت‌ها و شکست‌های زندگیِ ما برآیند تصمیمات و کارهای کوچک هستند و شکست یک اتفاق یک شبه نیست. اگر واقعا می‌خواهید هر بخشی از زندگی‌تان را ارتقا بدهید و تغییر ایجاد کنید، چیزی که لازم است، داشتن سیستمی برای تصمیم‌گیری و انجام دادن کارهاست. سیتمی که تغییر پایدار بوجود بیاورد.

باید خودتان را آماده‌ روندی کنید که به شما اجازه می‌دهد دائما رشد کنید و دائما از زندگی‌تان لذت ببرید و دائما نتایجی را بسازید که واقعا می‌خواهید. پیشرفت یعنی خوشبختی! حتی هنگامی که شکست می‌خورید، ولی حرکت می‌کنید و در حال پیشرفت کردن هستید، احساس زنده بودن می‌کنید. از طرف دیگر مهم نیست چقدر موفق هستید اگه رشدتان را متوقف کنید از درون می‌میرید.

امروزه کسی صبر ندارد و در مردم لحظه چیزی را می‌خواهند، آنها نه تنها به استاد شدن تعهدی ندارند بلکه به ندرت برای خودشان یک استاد یا مربی پیدا می‌کنند و فکر می‌کنند همه جواب‌ها را می‌دانند. اگر می‌خواهید کیفیت زندگی‌تان بالا ببرید و تغییر اساسی در کیفیت زندگی‌تان می‌خواهید، باید خودتان را آماده‌ی برنده شدن کنید.

تحقیقات نشان می‌دهند تمرین هایِ کُلّی و معمولی بازدهی راتا ۲۰ درصد افزایش می‌دهند، اما اگر همین تمرین‌ها رو با یک مربی شخصی انجام بدهید، بازدهی شما تا ۸۸ درصد بالا می‌رود. این کتاب به شما کمک می‌کند تمرین کنید تا به موفقیت برسید.

شنیدن کتاب تغییرات ماندگار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۵۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۵۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان