دانلود کتاب صوتی از فقر تا قدرت با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از فقر تا قدرت اثر جیمز آلن

دانلود و خرید کتاب صوتی از فقر تا قدرت

معرفی کتاب صوتی از فقر تا قدرت

کتاب صوتی از فقر تا قدرت نوشته جیمز آلِن با ترجمه معصومه ولی‌پور منتشر شده است. این کتاب درباره راه‌های  شناخت موفقیت و آرامش در زندگی است و به شما کمک می‌کند بتوانید مرحله به مرحله در زندگی پیشرفت کنید.

درباره کتاب از فقر به قدرت

همه‌ گناه‌ها و غصه‌ها، همه‌ ترس‌ها و اضطراب‌هایتان تنها درون خودتان است و تصمیم با خودتان است که به آن‌ها وابسته شوید، یا از آن‌ها دست بکشید. هیچکس نمی‌تواند به جای شما از گناهانتان دست بکشد؛ خودتان باید این کار را انجام دهید. بزرگ‌ترین معلم‌ها هم کاری جز این که خودشان در جاده‌ی «حقیقت» قدم بگذارند، و آن را به شما نشان دهند، نمی‌توانند انجام دهند؛ این شما هستید که باید وارد این راه بشوید. تنها با تلاش خودتان، با دوری از آن‌چه روحتان را به بند می‌کشد، و آرامشتان را نابود می‌کند، می‌توانید آزادی و آرامش را به‌دست آورید.

اگر برای همیشه از گناه، غصه، اضطراب و سردرگمی‌ها دست بکشید؛ اگر در این رهایی، این زندگی والا و باشکوه، شرکت کنید و سپس بر نفس خود غلبه کنید، «نوری» را خواهید دید که هرگز خاموش نمی‌شود، لذتی که هرگز پایان نمی‌گیرد، و آرامشی که هرگز برهم نخواهد خورد. هر فکر، انگیزه، و هوسی را، مطیعِ قدرت الهی درون خود کنید. هیچ راه دیگری جز این راه برای رسیدن به آرامش وجود ندارد، و اگر از انجام آن اجتناب کنید، دعا و دیانت، بی‌فایده و بی‌نتیجه خواهد بود، و نه خدایان می‌توانند کمکتان کنند، نه فرشتگان. سنگِ سفیدِ زندگیِ دوباره، که روی آن «نام» جدیدی نوشته خواهد شد، به کسی داده می‌شود، که بر نفس خود پیروز شده باشد.

از فقر تا قدرت، کتاب کلاسیک خودیاری برای الهام بخشیدن، نوشته جیمز آلن می‌باشد که در مقدمه درباره این کتاب می‌نویسید: به دنیا نگاه کردم، و دیدم غم بر آن سایه انداخته و در آتش درد و رنج می‌سوزد. دنبال دلیل آن گشتم. به اطراف نگاه کردم، چیزی نیافتم؛ به کتاب‌ها رجوع کردم، باز هم چیزی نیافتم؛ وقتی به درون خود نگاه کردم، هم دلیل را یافتم و هم ذات خودساخته‌ی آن دلیل را. عمیق‌تر جستجو کردم و درمان آن را پیدا کردم. «قانونی» یافتم، «قانون عشق»؛ «زندگی» را یافتم، «زندگی‌ای مطابق این قانون»؛ «حقیقتی» یافتم، حقیقتِ ذهنی پیروز و قلبی خاموش و مطیع. به فکر نوشتن کتابی افتادم که به مرد و زن، دارا و ندار، باسواد و بی‌سواد، دنیا دوست و معنوی، کمک کند تا منبع تمام موفقیت‌ها، شادی‌ها، دستاوردها، و حقیقت‌ها را بیابند. این رویا، درون من باقی ماند، و بالاخره به حقیقت پیوست؛ و حالا این کتاب را به ماموریتی می‌فرستم تا آرامش و سعادت را پیدا کند و می‌دانم که به خانه و قلب کسانی که منتظر آن هستند، خواهد رسید.

شنیدن کتاب از فقر به قدرت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد و موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب از فقر به قدرت

خود هرچه باشید، دنیایتان هم همان است. همه چیز در جهان، بر اساس تجربه‌های درونی شما مقرر می‌شود. مسائل خارجی، اهمیت چندانی ندارند، به این دلیل که آن‌ها همه بازتابی از وضعیت هوشیاری خود شما هستند.

مهم درون شما است، چرا که هر چه بیرون است، از دورن شما شکل و رنگ می‌گیرد.

هر چیز که احتمالا می‌دانید، برگرفته از تجربه‌های شما است؛ هر چه که در آینده خواهید دانست هم از دروازهٔ تجربه گذر خواهد کرد، و بخشی از وجودتان خواهد شد.

افکار، تمایلات، و آرزوهای شما، دنیایتان را دربرمی‌گیرند، و هر چیزی در جهان، از زیبایی و لذت و شادی گرفته، تا زشتی و غصه و درد، همگی از درون شما نشأت می‌گیرند.

شما با افکارتان، زندگی، دنیا و جهان خود را، می‌سازید یا نابود می‌کنید، وقتی با قدرت تفکر، درونتان را می‌سازید، زندگیِ بیرونی و شرایط آن نیز بر اساس درون شما شکل می‌گیرد. هر چه را که در عمیق‌ترین جایگاه قلب خود پناه دهید، دیر یا زود، بر اساس قانونی انکار نشدنی، در زندگی بیرونی شما جلوه خواهد کرد.

روحی که ناپاک، پست، و خودخواه باشد، به بدشانسی و مصیبت متمایل می‌شود؛ و روحی که پاک، فروتن، و نجیب باشد با شادی و موفقیت متمایل می‌شود.

روح انسان، چیزهای مشابه را به خود جذب می‌کند، و چیزی که به آن تعلق نداشته باشد، نزدیک آن نخواهد شد. برای فهمیدن این موضوع، باید جهانی بودنِ «قانون الهی» را شناخت.

اتفاق‌های زندگیِ هر کس، چه خوب و چه بد، برگرفته از کیفیت و قدرت تفکر درونی او در زندگی هستند. روح هر کس، مجموعه‌ای از تجربه‌ها و افکار است، و جسم او وسیله‌ای برای نمایش آن است.

بنابراین، افکار شما، خودِ واقعیتان هستند؛ و دنیای جاندار و بی‌جان اطراف، جامهٔ دیدگاه شما را به تن می‌کند.

نظرات کاربران

saeed sobhkhiz
۱۴۰۱/۰۸/۱۰

عالیه این کتاب

کتابستان بهار
۱۴۰۰/۰۵/۲۹

این کتاب جذاب هم به پایان زسید یک کتاب خودیاری بییار خوب که سرشار از انرژی مثبته

shaghaayegh.9473
۱۴۰۰/۰۳/۰۸

کیفیت صدا عالی بود

زمان

۳ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۲۰۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۲۰۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان