دانلود کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود (خلاصه کتاب) اثر استر هیکس

دانلود و خرید کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود یا چطور خواسته‌ها و آرزوهایمان را بدست آوریم کتابی نوشته استر هیکس است که گروه ترجمه سبکتو آن را گردآوری و ترجمه کرده و به صورت میکرو کتاب ارائه کرده است.

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارند و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید. همچنین با وجود نسخه صوتی آن‌ها می‌توانید بدون دغدغه در همه‌جا از مطالعه و شنیدنش لذت ببرید.

درباره کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود (میکروکتاب)

کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود به شما کمک می‌کند که به رابطه خود با خداوند پی‌ببرید و به این حقیقت که جایگاه والای شما در این زندگی کجاست، دست خواهید یافت. شما توانایی این را دارید که زندگی خود را تغییر دهید و از نو بسازید. این توانایی از ازل به شما داده شده است. با این نیروی عظیم الهی می‌توانید به آرزوهای خود جامه عمل بپوشانید و روش‌هایی به ذهنتان خطور خواهند کرد که می‌توانند مسیر زندگی‌تان را تغییر دهند.

یکی از راه‌های رسیدن به سعادت در زندگی این است که نسبت به چیزهایی که می‌خواهیم و نمی‌خواهیم آگاهی داشته باشیم. میکروکتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود به این موضوع می‌پردازد که اگر مردم نمی‌توانند به خواسته‌های خود برسند، به این دلیل است که نمی‌توانند آرزو کنند و دائم به چیزهایی که نمی‌خواهند فکر می‌کنند. این کتاب یک راهنمای عملی است که با زبانی ساده به شما کمک می‌کند به سرچشمه عشق الهی و ازلی خود متصل شوید تا به خوشبختی برسید.

شنیدن کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود (میکروکتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به یک زندگی شاد علاقه‌ دارید شنیدن کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود (میکروکتاب) را از دست ندهید.

درباره استر هیکس

اِستر هیکس (Esther Hicks) نویسنده، محقق و مربی توسعه فردی است. او کتاب‌های مهمی را با کمک همسرش جری هیکس (Jerry Hicks) به نگارش درآورده که مفهوم بیشتر این کتاب‌ها در خصوص قانون جاذبه و راه‌های به کنترل درآوردن آن است. کتاب‌های او و همسرش از محبوبیت بالایی در سراسر جهان برخوردار بوده و در کشورهای مختلف ترجمه شده است.

بخشی از کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود (میکروکتاب)

رسیدن به سعادت مطلق، اساس دنیای شما را تشکیل می‌دهد

همه ما بر این اساس پا به دنیا گذاشته‌ایم که به سعادت برسیم. سعادت در هر چیزی وجود دارد. کشف سعادت در زندگی کار سختی نیست. کافیست به خودتان و دنیایی که در آن زندگی می‌کنید، کمی فرصت دهید. اگر از درون احساس خوشبختی کنید، آن وقت دنیای بیرون شما هم فقط چیزهایی را سر راهتان قرار می‌دهد که از وجودش احساس سعادت کنید. باید به تدریج به وجود مقدس درونی خود پی‌ببرید. هر چیزی که در زندگی دارید و هر روز سر راه شما قرار می‌گیرد را کنار هم بچینید. آیا قطعات این پازل به درستی در کنار هم قرار می‌گیرند؟ آیا با هم همخوانی دارند و شما از بودن این قطعات در کنار هم احساس خوبی دارید؟ یادتان باشد که در این دنیا فقط باید به سمت جلو حرکت کنید. اگر می‌بینید که در جایی مانده‌اید و با وجود زحمتی که می‌کشید، تغییری در وضعیت شما رخ نمی‌دهد، بدانید که باید در وقایع زندگی خود دست ببرید. افرادی را کنار بگذارید، در موقعیت‌های بهتر، انسان‌هایی را ببینید که با هدف شما هماهنگ هستند و به جای اینکه سد راهتان شوند، شما را به سمت جلو هُل می‌دهند. علت بودن شما در این دنیا داشتن احساس خوشحالی حقیقی است. تنها هدف این نیست که در این زندگی پیشرفت کنید. چه بسا انسان‌هایی هستند که با کار و تلاش در همه زمینه‌ها پیشرفت خوبی داشتند، اما هرگز خوشحال نبودند و به سعادت نرسیده‌اند. وقتی با درون خود و روحیات خود هماهنگ باشید و در جهت رضایت درونی کاری انجام دهید، هم پیشرفت می‌کنید و هم از زندگی خود احساس رضایت خاطر خواهید کرد.

چگونه می‌توانم از جایی که هستم به جایی که دوست دارم برسم؟

انسان‌هایی که اسیر زندگی دنیوی و مادی شده‌اند همیشه به دنبال پاسخ این سوال هستند که چطور می‌توانند به چیزی که آرزویش را دارند، برسند و چرا طی کردن این مسیر، اینقدر طولانی است؟ بزرگترین و مهم‌ترین علتی که باعث شده شما به خواسته‌های خود نرسید، این است که امواج ارسال شده از طرف شما با امواج خواسته‌هایتان هیچ گونه هماهنگی ندارد. اگر کمی با خودتان خلوت کنید، می‌توانید علت اصلی عدم این هماهنگی را مورد شناسایی قرار دهید.

ما در زندگی این دنیا اسیر افکار سمجی می‌شویم که خیال ندارند از سر ما بیرون بروند. این افکار براساس سیستم آموزشی که تحت آن چیزهای زیادی آموخته‌ایم در مغز ما دیکته شده است. مثلا این افکار می‌گویند که اگر به چیزی نرسیده‌اید به دلیل این است که به آن علاقه ندارید، هوش شما پایین است یا در سرنوشت شما چنین چیزی به هیچ عنوان وجود ندارد.

به همین دلیل مهم‌ترین قدمی که شما باید بردارید این است که چنین افکاری را برای همیشه از ذهن خود پاک کنید. با رها کردن این افکار احساس آرامش عجیبی در شما ایجاد می‌شود و سد مقاومتی هم شکسته خواهد شد.

در این دنیا به هر سمتی که نگاه کنید سعادت وجود دارد و میزان آن به شدت بالاست. جالب‌تر اینکه سعادت به شکل عجیبی به شما علاقه دارد و می‌خواهد که هر چه سریع‌تر به آن دست پیدا کنید. پس اگر به دنیای بیرون خود نگاه کنید، متوجه می‌شوید که همه چیزهای موجود در اطراف خود را، خودتان ساخته‌اید. وقتی که مقاومتی درون شما شکل می‌گیرد، در ارتعاشات ارسالی شما هم تغییرات عظیمی رخ می‌دهد. علت این موضوع و این تضاد، نبود اهداف در زندگی است. تا وقتی که هدفی واضح و قاطع در زندگی خود نداشته باشید، ارتعاشات شما پیچیده و نامفهوم خواهد شد. اهداف باعث می‌شوند آن صدای درونی و نیروی الهی وجودمان به حرکت درآیند.

معرفی نویسنده
عکس استر هیکس
استر هیکس

استر هیکس یک نویسنده‌ی مشهور در حوزه‌ی کتاب‌های خودیاری و متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در کوالویل، یوتا، ایالات متحده است. او در تمام طول زندگی به ارائه‌ی آموزه‌هایی بر مبنای پیام‌های آزادی، خلقت، قدرت و شادی مشغول بود و کتاب مشهور قانون جذب را نیز نوشت. هیکس در اصل یکی از معلمان متخصص فیلم راز بوده و ۹ کتاب در ارتباط با آموزه‌های آبراهام، راهنمای معنوی درونش نوشته است. بسیاری از آثار هیکس با همراهی همسرش، جری هیکس نوشته شده است. استر هیکس که به واسطه‌ی سخنرانی‌های الهام‌بخش و حضورش در برنامه‌ی اپرا نیز شناخته می‌شود، با نوشته‌هایی در مورد رشد و توسعه‌ی فردی، مورد توجه عده‌ی بسیار زیادی قرار گرفته است.

نظرات کاربران

neginyp
۱۴۰۰/۰۳/۲۶

کتاب خوبیه ، گوینده عالی ، متن روان و قابل فهم ، کتاب های قوی تر از این کتاب هم هست اما خب باید در سطح همه کتاب باشه.ممنون از گوینده و طاقچه🙌

فاطمه
۱۴۰۰/۰۶/۱۱

من نسخه چاپی کتاب رو دارم و ۴ بار در طی یک سال گذشته خوندمش عالی هست برای من قرآن ناطقه برای من یک کتاب آسمانی و پر از انرژی مثبت و عشقه و فکر کنم برای همه همین طوره

- بیشتر
09301242352
۱۴۰۰/۰۴/۱۲

این کتاب بسیار عالیه و قیمت عالی داره ولی کاش در نمونه یه جورایی بگه کتاب از چه قراره که اگر خواستیم بخریم و بخونیم و گوش کنیم

کتاب دوست :)
۱۴۰۰/۰۵/۲۲

برای کسانی که قبلا تجربه کتابهایی مثل چهار اثر اسکاول شین و نسخه بهترت را ارائه بده یا دیدگاه های فلسفی اسلامی دارند میدانند اکثر آموزه های این کتاب تا جایی که من بلد بودم واقعی و حقیقی هستند و

- بیشتر
رضا نامور
۱۴۰۰/۱۱/۰۱

با توجه به اطلاعاتی که طی سالها مطالعه عقاید اسلامی و پیگیری سخنرانی های اساتید موفقیت ایران و جهان بدست آوردم ، باید بگم کتابی کاملاً غنی و کاملیه . . . ‌. راه درست تکامل و رشد رو خیلی خوب توضیح میده

nardoon
۱۴۰۱/۰۱/۲۸

در گوش دادن ب این میکرو کتاب بی نظیر درنگ نکنید✋🏻 اولین بار بود ک ب میکروکتاب گوش میدادم و واقعا تجربه ی خوبی بود. هر چند اگر فرصت خوندن کل کتاب رو داشته باشید هم، کتاب بی نظیریه👌🏻👌🏻کلا کتاب های

- بیشتر
علیرضا صمدیان
۱۴۰۰/۰۴/۰۴

واقعا عالی،گویندگی روان وبسیارعالی

کتی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶

خیلی عالیه

atefeh.esf
۱۴۰۰/۰۵/۰۷

ارزش گوش دادن و تجربه را دارد.

fateme6876
۱۴۰۰/۰۵/۱۴

خیلی خیلی عالی بود. ارزش خوندن رو داره. واقعا کیف کردم با گوش کردنش 😍

زمان

۲ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱۸۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱۸۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۴,۹۰۰
۵۰%
تومان