دانلود کتاب صوتی گرگ در لباس میش با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گرگ در لباس میش اثر جرج سایمون

دانلود و خرید کتاب صوتی گرگ در لباس میش

معرفی کتاب صوتی گرگ در لباس میش

کتاب صوتی گرگ در لباس میش اثری از جرج سایمون با ترجمه صدف حکیمی زاده و صدای گرم میلاد فتوحی است. این کتاب راهکارهایی برای درک افراد دغل‌باز و برخودر با آن‌ها برای ما بیان می‌کند. 

درباره کتاب صوتی گرگ در لباس میش

همه‌ ما تجربه برخورد با افراد دغل‌باز را داشته‌ایم. افرادی که با ظاهری خوب، توجه ما را به خودشان جلب می‌کنند و متاسفانه ظاهرشان به خوبی باطنشان نیست. افرادی که در ظاهر خوش‌برخورد، مهربان، گرم و صمیمی هستند ولی در عمل می‌خواند کار خودشان را با حیله‌گری و فریب طرف مقابلشان پیش ببرند.

مشکل اینجاست که این دسته از افراد برای اینکه به خواسته‌شان برسند، به هرکاری دست می‌زنند. اما در عین حال توانایی بالایی هم دارند که رفتار پرخاشگرانه خود را پنهان کنند. برخورد با چنین افرادی به هیچ وجه نمی‌تواند تجربه جذابی برای ما رقم بزند. اما آیا در برابر آن‌ها، راه‌چاره‌ای هم وجود دارد؟ 

جرج سایمون در کتاب صوتی گرگ در لباس میش، به ما کمک می‌کند تا ابتدا با این گونه افراد و ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها آشنا شویم و آن‌ها را بشناسیم. در مرحله بعدی یاد می‌گیریم که چطور افراد دغل‌باز را درک کنیم و در برخورد با آن‌ها چه رفتاری در پیش بگیریم.

کتاب صوتی گرگ در لباس میش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب صوتی گرگ در لباس میش را به تمام افراد پیشنهاد می‌کنیم، چرا که هیچکسی دوست ندارد با افراد دغل‌باز روبه‌رو شود.

بخشی از کتاب صوتی گرگ در لباس میش

هیچ یک از قربانی‌ها در سناریوهای فوق به حس «غریزی شان» اعتماد نکردند. ناخودآگاه، حالت تدافعی گرفتند، اما در خودآگاه شان، برایشان سخت بود این را بپذیرند که دغل بازشان مقصر است. از یک طرف، حس می‌کردند که فرد دیگر سعی دارد از آن ها سوءاستفاده کند. از طرف دیگر، در آن زمان هیچ شواهد عینی در تایید گمان غریزی شان پیدا نکردند و این باعث شد به مرز جنون برسند. 

اما آن‌ها دیوانه نیستند. واقعیت این است که آدم ها همیشه در حال جدال هستند. اما افراد دغل باز مهارت بالایی در جدال، به طریقی زیرکانه و غیر قابل شناسایی دارند. اکثر اوقات، وقتی سعی دارند سوءاستفاده یا پیش دستی کنند، اصلا نمی فهمید در حال جدالید تا وقتی که دیگر تقریباً شکست خورده اید. وقتی بازیچه قرار می‌گیرید، احتمالاً کسی بر سر جایگاه، مزیت یا سودی با شما جدال دارد، اما به طریقی که فهمیدنش دشوار است. پرخاشگری نهفته، در قلب بیشتر دغل بازی‌ها جای دارد.

دو نوع از مهم ترین انواع پرخاشگری

در ادامه، دو نوع از بنیادی ترین انواع جدال را (بقیه انواع، مانند واکنشی در مقابل غارت گرانه یا ابزاری) ، یعنی پرخاشگری آشکار و نهفته، توضیح خواهم داد. وقتی مصمم هستید که به خواسته‌تان برسید یا به برتری دست پیدا کنید و به طریقی آشکار، مستقیم و واضح جدال می‌کنید، رفتارتان به درستی برچسب پرخاشگری علنی می‌خورد. وقتی سعی در «پیروزی» ، رسیدن به خواسته‌تان، تسلط یا کنترل دارید، اما این کار را زیرکانه و با پنهان کاری انجام می‌دهید یا آن قدر فریب کارانه رفتار می‌کنید که نیت واقعی تان پنهان می‌شود، مناسب ترین برچسب برای رفتارتان، پرخاشگری نهفته است. پنهان کاری و عدم ابراز آشکار پرخاشگری و در عین حال ترساندن دیگران و وادار کردن آن ها به عقب نشینی، تسلیم یا صرف نظرکردن، مانور دغل بازی قدرتمندی است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۳۰۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۳۰۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۳,۰۰۰
۳۰,۱۰۰
۳۰%
تومان