دانلود کتاب صوتی چگونه سبک زندگی سالم داشته باشیم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه سبک زندگی سالم داشته باشیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه سبک زندگی سالم داشته باشیم

معرفی کتاب صوتی چگونه سبک زندگی سالم داشته باشیم

کتاب صوتی چگونه سبک زندگی سالم داشته باشیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه سبک زندگی سالم داشته باشیم

بسیاری از مردم اینگونه استدلال می کنند که گرفتارتر از آن هستند که بتوانند یک سبک زندگی سالم برای خودشان داشته باشند این کتاب به شما کمک می‌کند بهانه‌ها را کنار بگذارید و بتوانید راه درستی برای خود انتخاب کنید. این کتاب به شما کمک می کند سلامت باشید و از آن لذت ببرید.

شنیدن کتاب چگونه سبک زندگی سالم داشته باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه کسانی که به دنبال سبک زندگی پایدار و سالم هستند از این کتاب لذت خواهند برد.

بخشی از کتاب چگونه سبک زندگی سالم داشته باشیم

ممکن است بگویید:”اما من واقعا گرفتار هستم.”

این چیزی است که اغلب از افراد می شنویم که مسئولیت یا وظیفه ای بالاتر از توانشان را برعهده گرفته‌اند، یا فرزندی را به دنیا آورده‌اند، یا در چند مکان مشغول به کار هستند، بدون اینکه جوانب کارشان را بسنجند و به نتایج تصمیمشان فکر کنند. چیزی که قابل درک نیست، این است که چگونه یک شخص می‌تواند انواع مسئولیت ها را بر عهده بگیرد و اجازه بدهد این مسئولیت ها جایگزین رفاه و سلامتی‌اش شوند.

به عبارت ساده‌تر، اگر خودتان را در اولویت قرار داده باشید، نباید برای داشتن یک شیوۀ زندگی سالم، خیلی گرفتار و مشغول باشید.

چرا باید خودمان را در اولویت قرار دهیم؟ خب، به این دلیل که هر شخص بنیاد و اساس زندگی خودش است و اگر بنیاد یک چیز، محکم نباشد، پس همه چیز های بالاتر نیز فرو می‌ریزند. اگر فردی مسئولیت‌های زیادی را به عهده بگیرد و از سلامتی جسم و روان خود غافل شود، مهم ترین مسئولیت (اساس و بنیاد زندگی ) را به طور کلی از دست می‌دهد.

داشتن یک شیوه زندگی سالم، فراتر از داشتن یک رژیم غذایی سالم و سطح فعالیت متناسب است، بلکه شامل مدیریت استرس، خواب و حتی اطلاعاتی است که روزانه وارد مغزمان می‌کنیم. در این عصر مدرن، انواع تکنولوژی ها وجود دارد و در نهایت همۀ ما برای کسب اطلاعات از آنها استفاده می کنیم و این همان موضوعی است که در این مقاله به شدت بر آن متمرکز شده ایم.

شیوۀ زندگی سالم نوعی تعادل است، به این معنا که هم کمک می کند که مسئولیت های روزانه مانند کار، مراقبت از بچه ها، حیوان خانگی یا هر کار و وظیفه دیگری که در طول روز پیش می‌آید، انجام شود و هم خود مراقبتی لازم را برقرار می کند. خود مراقبتی به طور ساده به این معناست که سلامتی روحی و جسمی خودتان را در اولویت قرار دهید و به تصمیم‌های کوتاه مدتی که در طول روز می‌گیرید مانند تصمیم های بلند مدت فکر کنید و برای آنها وقت بگذارید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان