دانلود کتاب صوتی چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم

معرفی کتاب صوتی چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم

کتاب صوتی چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در انتشارات نوین کتاب گویا به صورت صوتی تولید شده است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو با ترجمه بهار خرم و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب صوتی چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم

با شیوع بیماری همه‌گیر کرونا و اوج گرفتن آن، بسیاری از کسب و کارها، از دفترها و محل کار، به خانه‌ها منتقل شدند. بسیاری از کسانی که می‌توانستند از خانه کار کنند، به دورکاری کردن روی آوردند و بسیاری از مردم هم تلاش کردند تا اینکار را با تمام سختی‌ها و فراز و فرودهایش یاد بگیرند. اما از آنجایی که خانه، بهرحال خانه است و با محل کار، تفاوت‌های بسیاری دارد، بسیاری از افراد به مشکلاتی در این زمینه برخوردند.

کتاب صوتی چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم یک راهنمای عالی برای تمام کسانی است که چنین تجربه‌ای را از سر می‌گذرانند. اگر شما هم در تلاش هستید تا کارتان را به خانه‌تان منتقل کنید، راهکارهایی که در این کتاب صوتی بیان می‌شود، به کمکتان می‌شتابد!

کتاب صوتی چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم یک راهنمای عالی برای تمام کسانی است که دوست دارند از منزل کار کنند. کسانی که به دلیل شیوع بیماری کرونا شروع به دورکاری کرده‌اند و فریلنسرها هم می‌توانند از راهکارهای این کتاب صوتی استفاده کنند.

بخشی از کتاب صوتی چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم

چگونه در خانه کار کنیم یا چگونه بخشی از کار خود را در خانه انجام دهیم؟ این که اتاق خود را به محل کار تبدیل کنید می توانید در اثر بخشی، صرفه جویی در زمان و هزینه و حتی در آمد بیشتر به کمک شما بیاید. این نکات مخصوصا برای فریلنسر ها و یا کسانی که زمان کافی برای انجام تمام کار در محل کار را ندارند می تواند بسیار کارآمد باشد تا ادامه کار خود را در منزل دنبال کنند.

عملکرد شما بیشتر از مکانی که در آن که کار می کنید، اهمیت دارد، البته محل و شرایط محیطی آن می تواند تاثیرات بسیاری بر روی کارایی و عملکرد داشته باشد ولی کجا بهتر از خانه؟ در این کتاب صوتی زیر یاد خواهید گرفت که چگونه در مدت زمان کمتر فارغ از اینکه در چه محلی کار می کنید، کارهای بیشتری انجام دهید. از سوی دیگر انجام کار ها در خانه مزیت‌های فراوانی همچون در دسترس بودن تمامی امکانات، حذف هزینه‌های کرایه و خرید محل کار، حمل و نقل و همچنین در دسترس بودن برای شما فراهم شده است.

در حال حاضر، دیگر داشتن یک دفتر خانگی نشان دهنده عدم حرفه ای بودن یا عدم موفقیت شما نیست و حتی می توان گفت که امروزه خیلی از افراد موفق از منزل کار خود را دنبال می کنند و یا به نوعی علاوه بر دفتر کار در محل کار یک دفتر کار خانگی هم دارند. داشتن یک دفتر کار خانگی حتی نشانه ای از حرفه ای بودن شما در این کار هم می تواند باشد. اما این بدین معنا نیست که کار کردن از خانه آسان است- دست کم برای همه...

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۱۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۱۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان