دانلود کتاب صوتی قناری تدی با صدای مریم لطفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قناری تدی اثر کی. سی. فردریک

دانلود و خرید کتاب صوتی قناری تدی

معرفی کتاب صوتی قناری تدی

کتاب صوتی قناری تدی داستانی از کی. سی. فردریک با ترجمه سحر مرعشی و صدای مریم لطفی است. این داستان در ژانر داستان برق آسا (flash fiction) قرار می گیرد.

داستان برق‌آسا یا فلش فیکشن اصطلاحی است که گردآورندگان مجموعه‌ای به همین نام برای نوعی از داستان بسیار کوتاه ابداع کرده‌اند؛ فلش فیکشن داستانی که حجمش از ۲۵۰ کلمه تا ۷۵۰ کلمه متغیر است. در واقع در این قالب داستان نویسی، نویسنده به دنبال کشفی ضربه‌زننده و غافلگیر کننده و وارد کردن شوکی به خواننده است.

کتاب صوتی قناری تدی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از شنیدن داستان کوتاه لذت می‌برید، شنیدن کتاب صوتی قناری تدی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره کی. سی. فردریک

کی. سی. فردریک ۲۰ ژوئیه ۱۹۳۵ در دیترویت، میشیگان، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. او داستان و رمان می‌نویسد و برای آثارش جوایز PEN و Winship را از آن خود کرده است. 

بخشی از کتاب صوتی قناری تدی 

بعد لوئیز صداش می‌کنه تا بیاد پایین. داره از ته حلقش جیغ می‌کشه چون لوله یکهو ترکیده و آب از زیر سینک راه افتاده و همه جا رو گرفته. برنی انگار که بهش سیخ زده‌ باشن از وان می‌پره بیرون، لابد با خودش فکر کرده که زنه سکته‌ای چیزی زده.

همه دور میز اتاق نشیمن تدی به هم نگاه می‌کنند و می‌کوشند تا صحنه را پیش خود مجسم کنند. می‌گویم: «می‌تونم درست جلوی چشم‌هام ببینمش. از سر و روش آب می‌چکه و از خودش یه رد آب روی پله‌ها جا می‌ذاره. شما که برنی رو می‌شناسید، با اون شکم گنده‌ پر از آبجوهای درجه یک، لابد عین یکی از اون هیولاهای ژله‌ای شده. لوئیز هم اونجا وایساده و داره با انگشتش لوله رو نشون می‌ده. برنی نفس‌نفس‌زنان از راه می‌رسه و بعد شروع می‌کنه سر لوئیز هوار کشیدن. بهش می‌گه که بره تو زیرزمین و شیر فلکه‌ آب رو ببنده. می‌تونین تصورش کنین که سعی می‌کنه هیکل گنده‌ش رو جا ببده زیر سینک و با حوله، اون فواره رو بند بیاره.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ دقیقه

حجم

۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ دقیقه

حجم

۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹,۰۰۰
۶,۳۰۰
۳۰%
تومان