دانلود کتاب صوتی چگونه گذشته را فراموش کنیم؟ با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه گذشته را فراموش کنیم؟ اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه گذشته را فراموش کنیم؟

معرفی کتاب صوتی چگونه گذشته را فراموش کنیم؟

کتاب صوتی چگونه گذشته را فراموش کنیم؟ یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در انتشارات نوین کتاب گویا به صورت صوتی تولید شده است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو با ترجمه بهار خرم و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب صوتی چگونه گذشته را فراموش کنیم؟

کتاب صوتی چگونه گذشته را فراموش کنیم؟ قرار است روش‌هایی را به ما بیاموزد که کمکمان کند تا با گذشته خود، اتفاقات و رخدادهای ناراحت کننده‌ای که در گذشته برای ما رخ داده‌اند و همچنین چیزهایی که به جز ایجاد آزار و اذیت ذهنی چیزی برای ما ندارند، کنار بیاییم. این کتاب صوتی روش‌هایی را به ما پیشنهاد می‌کند که ما در مسیر خداحافظی و فراموش کردن گذشته سوق می‌دهد.

همه ما ممکن است از دوران گذشته خود خاطرات بدی داشته باشیم. کارهایی انجام داده‌ایم که به آن افتخار نمی‌کنیم و یا اشتباهاتی که مسیر زندگی ما را عوض کرده‌اند. اما آنچه مهم است بدانیم این است که گذشته تاثیری بر حال حاضر ما ندارد و در نهایت تنها، اکنون و آینده ما است که اهمیت دارد. اما فکر کردن به گذشته می‌تواند سبب شود که تمرکز ما از حال حاضر برداشته شود و در عوض به گذشته معطوف شود. این کار انرژی ما را می‌گیرد و ذهنمان را هم مغشوش می‌کند. راه‌حل در این کتاب صوتی نهفته است.

شنیدن کتاب صوتی چگونه گذشته را فراموش کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی چگونه گذشته را فراموش کنیم؟ را به تمام کسانی که دوست دارند لذت زندگی کردن در حال را بچشند و خاطرات بدشان را فراموش کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چگونه گذشته را فراموش کنیم؟

مردم بر این باورند که به خاطر سپردن آنچه که در گذشته انجام داده‌اید بسیار مهم است و می‌تواند گواهی برای وضعیت زندگی در حال حاضرتان باشد. اما لازم است تا بدانید که آنچه در گذشته اتفاق افتاده است چیزی جز تاریخ نیست. آنچه که در گذشته انجام داده‌اید، هرچند بر روی آینده شما می‌تواند تاثیرگذار باشد ولی مطلقا هیچ نقشی در آینده شما ایفا نمی‌کند. همه ما در زندگی خود کارهایی انجام داده‌ایم و در شرایطی بوده‌ایم که در هر صورت بخشی از زندگی ما بوده‌اند و اکنون از به خاطر آوردن آن ها خوشحال نمی‌شویم.

در این مقاله خواهید آموخت چگونه می‌توانید خاطرات بد را با روش های مختلف به دست فراموشی بسپارید و شرایط را برای ادامه زندگی معمول مهیا کنید. زندگی که برای آینده و بر اساس آینده برنامه‌ریزی می‌شود.

اگر تمرکز ذهنیتان بر روی موارد منفی است که در گذشته برایتان اتفاق افتاده، قطعا زندگیتان در جهتی منفی حرکت خواهد کرد. زندگی شما در جهت افكار غالب شما حركت می‌كند، بنابراین ذهنیت و تمرکز بر روی هر چیزی که باشد، زندگی و احساسات شما نیز به همان سمت، سوق داده خواهند شد. پس به جای معطوف کردن ذهنیت و تمرکزتان بر روی موارد منفی‌ای که در گذشته رخ داده‌اند از جمله شکست‌های عاطفی، چیزهایی که از دست داده‌اید و شرایطی که به آنها افتخار نمی‌کنید، شروع به عوض کردن تمامی این اندیشه‌ها و جایگزین کردن آنها با افکار مثبت کنید.

نظرات کاربران

sourina
۱۳۹۹/۱۲/۱۶

راه حل ها و راهکارهایی که ارائه کرده کاملا کاربردی و عملی هستن.

سعید محمدی
۱۳۹۹/۱۲/۲۳

چندتا راهکار ساده ست که گذشته رو فراموش کنین احساسم اینه چون خیلی مختصره زیاد کمک کننده نباشه اما اینم بگم کسی که بخاد استفاده کنه میتونه بهره خودشو از کتاب بگیره. بعضی راهکارها اینا هستن اهداف جدیدی انتخاب کنید.

- بیشتر
محمدرضا
۱۴۰۰/۰۵/۱۰

ممنونم استفاده کردم. صدای آقای کاوه یانقی حرف نداره.👌

sepide
۱۴۰۰/۰۱/۲۵

برای ارائه ی راهکار های عملی خیلی کوتاهه و فقط یه سری جملات شعار گونس، نه راه حل

کاربر 8567871
۱۴۰۳/۰۱/۲۸

عالی بود

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان