دانلود کتاب صوتی فدایت شوم با صدای شرمین نادری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فدایت شوم اثر شرمین نادری

دانلود و خرید کتاب صوتی فدایت شوم

نویسنده:شرمین نادری
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۳.۶از ۱۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فدایت شوم

کتاب صوتی فدایت شوم؛ رقعه‌های طلعت خانم، اثری از شرمین نادری است که با صدای خود او می‌شنویم. این کتاب مجموعه نامه‌هایی است که زنی به نام طلعت در دوران قاجاری برای همسرش می‌نویسد. همسری که بدون حداحافظی برای جنگ با مشروطه‌خواهان رفته است. 

درباره کتاب صوتی فدایت شوم

کتاب صوتی فدایت شوم مجموعه رقعه‌های طلعت خانم است. زنی از دوران قاجار که نامه‌هایی برای همسرش می‌نویسد. 

طلعت خانم، همسر مردی شده است که از استبدادیان روزگار است و روزی بی خداحافظی و بدون اینکه خبری بدهد، برای جنگ با مشروطه خواهان می‌رود. همسرش، طلعت خانم شروع به نامه نوشتن برای او می‌کند. نامه‌های طلعت خانم هم عاشقانه است و هم رنگ گله و شکایت دارد. در این نامه‌ها او هم از عشقش به شوهرش می‌گوید و هم از او به دلیل اینکه همسرش را بی‌خبر گذاشته و رفته است، دلگیر است و دلخوری‌اش را بیان می‌کند. در نامه‌های دیگرش، هم از اوضاع و احوال خانه می‌نویسد و هم از وضعیت زندگی و بچه‌ها، شعرهای عاشقانه می‌نویسد و ...

طلعت خانم زنی با درایت است. خوب می‌داند چطور با سیاست قربان صدقه همسرش برود، عشقش را به او ابراز کند و بعد همانطور سیاستمدارانه، گله‌گذاری‌هایش را آغاز کند. او در این کتاب، از تاریخ حرف نمی‌زند اما با این حال شنونده‌ها با تاریخ دوران مشروطه، قاجاریه، استبداد حاکم و ... آشنا می‌شوند. نثر پخته نامه‌ها جهان داستانی جذابی ساخته است که مخاطب را از حال و هوایی که در آن حضور دارد بلند می‌کند و به دوران دیگری می‌برد. جایی که دغدغه زغال کرسی و لباس بچه‌ها و غذای شب عید پررنگ می‌شود.  

کتاب صوتی فدایت شوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی فدایت شوم داستانی زیبا و عاشقانه است که در بستری تاریخی روایت می‌شود و مخاطبان را همراه خود به دوران قاجار می‌برد. اگر از شنیدن چنین داستان‌هایی لذت می‌برید، این کتاب گزینه خوبی برای شما است. 

درباره شرمین نادری 

شرمین نادری در سال ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمد. در دانشگاه تهران در رشته تصویرسازی تا مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرد. او از سال ۱۳۸۰ به عنوان نویسنده و تصویرگر شروع به همکاری با نشریات مختلف کرد. عمده فعالیت‌های او در زمینه نوجوانان و جوانان بوده است. علاوه بر این برای تلویزیون و برای برنامه‌های نوجوان و جوان مطلب می‌نوشت. او در برنامه رادیو هفت به عنوان قصه‌نویس و قصه‌گو نیز فعالیت کرده است و در حال حاضر یکی از نویسندگان هفته نامه کرگدن است. 

از شرمین نادری تا به حال کتاب‌های بسیاری منتشر شده است که عموما در حوزه تاریخ، ادبیات کهن و قصه‌های قدیمی بوده است. از بین آثار او می‌توان به کتاب‌های راز، ماه شرف، قمر در عقرب، خانجون و بوی ریحون، خانجون و کوچه پریون، خانجون و خواب شمرون، ماه گرفته‌ها و فدایت شوم اشاره کرد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۱۴۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۱۴۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۵,۵۰۰
۳۸,۸۵۰
۳۰%
تومان