دانلود کتاب صوتی چگونه با ترک عادت‌های اشتباه به موفقیت برسیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه با ترک عادت‌های اشتباه به موفقیت برسیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه با ترک عادت‌های اشتباه به موفقیت برسیم

معرفی کتاب صوتی چگونه با ترک عادت‌های اشتباه به موفقیت برسیم

چگونه با ترک عادت‌های اشتباه به موفقیت برسیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی نویسندگان سایت و صدای ندا پوریان می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه با ترک عادت‌های اشتباه به موفقیت برسیم

آیا بارها سعی کرده‌اید سیگار را ترک کنید؟ آیا بارها تصمیم گرفته‌اید دیگر شب‌ها دیر نخوابید؟ آیا مدام از گوشی همراه خود استفاده می‌کنید و در شبکه‌های اجتماعی می‌چرخید؟ ایا معتا به بازی‌های رایانه‌ای هستید؟ شده تا بحال به خاطر عات بدی خود را سرزرنش کنید و بارها بخواهید که آن را ترک کنید؟ قطعا این اتفاق برای همه ما افتاده است. 

ترک عادات ناپسند یکی از کارهایی است که بارها همه ما آن را امتحان کرده‌ایم و کمتر موفق به ترک آنها شده‌ایم. چرا نمی‌توانیم به راحتی عادت‌های بد را در مسیر رسیدن به موفقیت ترک کنیم؟ چون بی‌اراده هستیم؟ چون واقعا نمی‌خواهیم؟ یا چون برنامه درستی برای این کار نداریم؟ در این مقاله شما یادمی‌گیرید که چطور عادات ناپسند و اشتباه خود را ترک کنید تا راه‌های موفقیت به سوی شما باز شوند.

شنیدن کتاب چگونه با ترک عادت‌های اشتباه به موفقیت برسیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید حقیقتا عادات اشتباهتان را ترک کنید، این کتاب را بشنوید.

بخشی از کتاب چگونه با ترک عادت‌های اشتباه به موفقیت برسیم

طراحی محیطی منفی

این راهکار یعنی حذف چیزهایی که شما را به رفتار قبلی بازمی‌گرداند. اگر می‌خواهید دیگر بستنی نخورید نباید در فریزرتان بستنی نگه‌دارید.

اگر می‌خواهید تلویزیون نبینید باطری‌های کنترل را درمی‌آورید و جای دیگری می‌گذارید (واقعا تأثیر دارد!)

طراحی محیطی مثبت

برای استفاده از این راهکار چیزهایی که می‌خواهید انجام دهید را به معنای واقعی کلمه در دسترس قرار می‌دهید.

می‌خواهید یاد بگیرید گیتار بزنید؟ گیتارتان را درست کنار مبل بگذارید. می‌خواهید روانه‌ی باشگاه شوید؟ لباس‌های باشگاهتان را داخل کوله‌پشتی بگذارید و آن را روی کفش‌هایتان بگذارید.

می‌خواهید کتاب‌های بیشتری بخوانید؟ کتابی را روی میز کنار تخت، روی کانتر آشپزخانه و روی مبل بگذارید. حتی می‌توانید طراحی محیطی مثبت و منفی را با هم ترکیب کنید تا نتیجه‌ی مطلوب‌تری به دست بیاورید. مثلا می‌توانید درعین‌حال که باطری‌های کنترل تلویزیون را درآورده‌اید و جای دیگری گذاشته‌اید کتابی را کنار ریموت قرار بدهید تا هر بار که از تماشای تلویزیون ناامید شدید کتاب را دست بگیرید.

دو روی یک سکه

اگر رفتارتان را تغییر داده‌اید اما افکارتان همان‌گونه باقی‌مانده‌اند، نظمتان با شکست مواجه می‌شود و تغییر واقعی اتفاق نخواهد افتاد. به‌سادگی به رفتار قبلی بازمی‌گردید چون ریشه‌ی اساسی علت اتفاق این مسئله را در جای اول تغییر نداده‌اید.

به همین خاطر است که باید تغییر را هم در رکن اول (فرد درونی-ذهنیت) ایجاد کرد و هم در رکن دوم (فرد بیرونی-رفتار). این ارکان تغییر، دو روی یک سکه‌ هستند.

بخش اعظمی از مدیریت تغییر در همین‌جا متوقف می‌شود و می‌توان گفت علت شکست مدیریت تغییر هم همین است.

فرقی نمی‌کند که چقدر روی خودتان متمرکز شوید، مواردی هست که روی زندگی‌تان تأثیر می‌گذارد و بیرون از شما اتفاق می‌افتد. این موارد کانون تمرکز دو رکن باقیمانده هستند.

رکن سوم تغییر عادت- اجتماع درونی

این رکن روی دنیای درونی اجتماعی متمرکز می‌شود که فرد در آن قرار دارد و به فرهنگ آن اجتماع مربوط می‌شود.

دو نقطه‌ تمایزی که در اینجا وجود دارد عبارت‌اند از: حلقه‌ی درونی و حلقه‌ی بیرونی


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان