دانلود کتاب صوتی چگونه مذاکره کنیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه مذاکره کنیم اثر علیرضا مرادی

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه مذاکره کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه مذاکره کنیم

کتاب صوتی چگونه مذاکره کنیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای ندا پوریان می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه مذاکره کنیم

چگونه مذاکره کنیم؟ چگونه در مذاکرات پیروز شویم؟ آداب مذاکره کردن چیست؟ آیا مذاکرات بیزینسی، دوستانه، کاری و .. با هم متفاوت است؟ امروز در این مقاله از هاو کن یو به تمامی این سوالات شما پاسخ داده خواهد شد و می‌توانید فنون مذاکره را یاد بگیرید.

کتاب صوتی چگونه مذاکره کنیم به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل در یک مذاکره موفق شوید.

شنیدن کتاب چگونه مذاکره کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت بیشتر در کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه مذاکره کنیم

بررسی کنید که به دست آوردن خدمتی که شما به طرف مقابلتان ارایه می‌کنید سخت است و یا چیزی ناچیز و راحت است؟ اگر (خدمت و سرویس) شما چیزی کمیاب و جالب توجه است، قطعا موقعیت بهتری برای چانه زدن با طرف مقابلتان خواهید داشت. سایر مشتری‌هایتان را نیز بررسی کنید. اگر آنها به شما کاربران هاو کن یو بیش از شما به آن‌ها احتیاج داشته باشند، موقعیت نسبتا بهتری خواهید داشت و این باعث می‌ِشود تا بتوانید تقاضای حق الزحمت بیشتری داشته باشید. اما اگر شما به آنها نیاز بیشتری دارید تا آن‌ها نسبت به شما, با خودتان فکر کنید که چه برتری‌ای نسبت به سایرین دارید (که این میزان از حق‌الزحمت را برای خود در نظر گرفته‌اید)؟

( در خارج از کشور برخی از افرداد پلیس به صورت تخصصی برای مذاکره با آدم‌رباها در شرایط گروگان گیری، تربیت شده‌اند.) شرایط یک گروگان گیری را در نظر بگیرید. شخصی که برای آزاد کردن فرد دزیده شده مذاکره می‌کند، در حقیقت در صحبت‌هایش حرف خاصی ارایه نمی‌دهد و در اصل او بیشتر به فرد گروگان احتیاج دارد تا فرد رباینده به گروگان. و به همین علت این که نقش یک مذاکر کننده در شرایط گروگان گیری را داشته باشید امری واقعا سخت است. به منظور جبران کردن این کمبودها در هنگام مواجه با چنین شرایطی، فرد مذاکره کننده باید امتیازات کوچک را، در نظر طرف مقابل ( فرد آدم ربا) بزرگ‌تر نشان دهد و از دادن وعده‌های عاطفی به عنوان سلاح هایی ارزشمند در مقابل او استفاده نماید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان