دانلود کتاب صوتی زندگی هدفمند داشته باشید با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی زندگی هدفمند داشته باشید

کتاب صوتی زندگی هدفمند داشته باشید نوشته جول اوستین است و سایت نگرش نیک آن را گرداوری کرده و با صدای نازنین آذرسا منتشر شده است.

درباره کتاب زندگی هدفمند داشته باشید

این کتاب صوتی که از سخنرانی جول اوستین به همین نام در سال ۲۰۲۱ منتشر شده است در رابطه با داشتن یک زندگی هدفمند صحبت می‌کند. زندگی که ما را در رسیدن به خوشبختی و سعادت یاری می‌کند.

بدون شک همه ما استعدادها، توانایی‌ها و قابلیت‌هایی داریم که دوست داریم آن ها را شکوفا کنیم و هر روز به موفقیت‌های چشمگیر دست یابیم. بنابراین برای رسیدن به این مرحله لازم است زندگی هدفمند داشته باشیم. حال منظور از زندگی هدفمند چیست و چطور باید به آن دست یافت موضوعی است که در این نوشتار بدان پرداخته می‌شود.

شنیدن کتاب زندگی هدفمند داشته باشید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جول اوستین

جول اسکات اوستین در ماه مارس سال ۱۹۶۳ در هوستون تگزاس به دنیا آمد. او به خاطر شغل پدری خود، در سال ۱۹۹۹ در کلیسای لیکوود به‌عنوان کشیش انتخاب شد. جول همچنین به‌عنوان یک نویسنده و سخنران تلویزیونی فعالیت می‌کند. مردم او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند. خطابه‌های تلویزیونی جول اوستین از سوی بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه و در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا دیده می‌شود. باید خاطرنشان ساخت کتاب‌های اوستین در ردهٔ پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز هستند.

بخشی از کتاب زندگی هدفمند داشته باشید

حس کنجکاوی خود را تحریک نمایید

اگر بخواهیم کنجکاوی را به طور خلاصه تعریف نماییم باید بگوییم کنجکاوی میل و اشتیاق به یاد گرفتن و دانستن است. میلی که باعث می‌شود ذهن پویا و روشن باقی بماند. بنابراین برای داشتن زندگی هدفمند هرگز نباید حس کنجکاوی و قدرت آن را نادیده بگیرید. چرا که شما با کمک آن به دنبال چیزی که نمی‌دانید می‌گردید و با آن به دانستن اشتیاق پیدا می‌کنید و تلاش مضاعف می‌نمایید. لذا حس کنجکاوی به منزله نیروی محرک‌هایی است که شما را به سوی هدف سوق داده و باعث می‌شود زندگی هدفمندی داشته باشید. اگر می‌خواهید بدانید آدم‌های کنجکاو چه ویژگی‌هایی دارند باید بدانید که آن ها در مورد چیزی که نمی‌دانند سوال می‌پرسند، تا پاسخ سوال را خود را پیدا نکرده از پای نمی‌نشینند، برای حل مشکلات قدیمی خود به دنبال راه حل‌ها و مسیرهای تازه می‌گردند به طوری که یک مشکل را با ذهن باز و با دید تازه بررسی می‌نمایند و در نهایت پس از رسیدن به یک راه حل نوآورانه و خلاق آرام می‌گیرند. آدم‌های خلاق در هر موقعیتی به دنبال کسب اطلاعات جدید هستند و مدام از اطرافیان خود می‌خواهند که به او بازخورد دهند. پرسیدن سوالات عمیق و متفکرانه نیز یکی از ویژگی‌های بارز آن‌هاست. بنابراین برای رسیدن به حس کنجکاوی و از طریق آن برای داشتن یک زندگی هدفمند همواره به دنبال اطلاعات تازه باشید و با در نظر گرفتن منابع خود آن ها را گسترش دهید. پیدا کردن یک الگو که می‌تواند الهام بخشتان باشد نیز در این راه کمک شایانی به شما خواهد کرد.

انگیزه‌های خود را مورد بررسی قرار دهید

برای کسب موفقیت و داشتن زندگی هدفمند داشتن انگیزه‌های صادقانه و خالصانه لازم و ضروری است. زمانی انگیزه منجر به پیشرفت و رسیدن به هدف می‌شود که از درون آدمی سرچشمه بگیرد. انگیزه وقتی از درون سرچشمه بگیرد با یک تلنگر دچار تزلزل نمی‌شود در نتیجه رسیدن به نتایج معتبر را که همان اهداف زندگی هستند سهل و آسان می‌نماید. برای داشتن انگیزه درونی باید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید تا از این طریق شخصیت خود را تقویت نمایید. سعی با تمام اطرافیان خود مهربان باشید. دست بده داشته باشید تا دست بگیر حتی در مقابل آن کسی که نمی‌تواند برای شما کاری انجام دهد. پس به دقت انگیزه‌های خود را مورد بررسی قرار دهید حتی اگر در موقعیت مناسبی نیستید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۴۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۴۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان