دانلود کتاب صوتی انرژی مضاعف با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی انرژی مضاعف اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی انرژی مضاعف

نویسنده:جول اوستین
انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی انرژی مضاعف

کتاب صوتی انرژی مضاعف نوشتهٔ جول اوستین با صدای نازنین آذرسا منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی انرژی مضاعف

کتاب صوتی انرژی مضاعف متن یکی از سخنرانی‌های جول اوستین به همین نام است. او در این سخنرانی به ما یاد می‌دهد وقتی در زندگی احساس شکست می‌کنیم و فکر می‌کنیم کم آوردیم باید چطور فکر کنیم.

اگر می‌خواهیم در زندگی خود پیشرفت کنیم چاره‌ای جز این نداریم که افکار منفی را از ذهن خود پاک کنیم و افکار مثبت را جایگزین آن کنیم.

او در این کتاب صوتی انرژی مضاعف به ما یاد می‌دهد جملاتی مانند من نمی‌توانم، نمی‌شود، من موفق نمی‌شوم می‌توانند جملات مخربی باشند که همچون دوست ناباب آدم را از مسیر درست زندگی منحرف کنند و موجب شکست و عقب‌ماندگی شوند.

شنیدن کتاب صوتی انرژی مضاعف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق و شاد پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جول اوستین

جول اسکات اوستین در ماه مارس سال ۱۹۶۳ در هوستون تگزاس به دنیا آمد. او به خاطر شغل پدری خود، در سال ۱۹۹۹ در کلیسای لیکوود به‌عنوان کشیش انتخاب شد. جول همچنین به‌عنوان یک نویسنده و سخنران تلویزیونی فعالیت می‌کند. مردم او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند. خطابه‌های تلویزیونی جول اوستین از سوی بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه و در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا دیده می‌شود. باید خاطرنشان ساخت کتاب‌های اوستین در ردهٔ پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز هستند.

بخشی از کتاب انرژی مضاعف

«گاهی اوقات در زندگی آدمی به جایی می‌رسد که احساس می‌کند نیاز هست یه تغییری، تحولی در روش و منش زندگی کردن، نوع بر خورد با دیگران، نوع نگاه کردنمان به اطرافیان و در خیلی از صحنه های زندگی ایجاد شود ... اون موقع هست که به دنبال مسیری می‌گردیم که این تحول یک شاهکار از آب در بیاید و زندگی را سرشار از انرژی کند. همین طور که جلو و جلوتر می‌رویم، با این مشاور، با اون روانشناس، با این دکتر و آن متخصص صحبت می‌کنیم به یک سرنخی می‌رسیم که تنها و تنها نسخه ای است که می‌تواند یک تحول شیرین، سرشار از خوبی‌ها و شادابی‌ها را داشته باشد، این فرمول است:

ایمان به خدا + ایمان به توانایی های خود + مثبت اندیشی + تلاش ) - ( نمی‌توانم + نمی‌شود ) = تحول = موفقیت

باور کنیم که با عملی کردن این فرمول تحولی عظیم را در زندگیمان مشاهده خواهیم کرد: در ادامه به توضیحاتی در رابطه با این ارکان موفقیت می‌پردازیم تا یقینمان بر این امر مبرهن شود...

توجه به یک نکته:

این نکته نیز خالی از لطف نیست که یادمان باشد توانایی انسان‌ها بسیار زیاد است و نکته قابل توجه این است که دقت شود این توانایی‌ها را در مسیر درست و صحیح پیاده کنیم؛ مسیری که هم سو و هم جهت با فطرتمان باشند.

این روش برخورد با موضوعات، آموزشی است به ما انسان‌ها که همیشه نیمه پر لیوان را ببینیم و همه چیز را با نگاهی مثبت و سازنده بنگریم. یادمان باشد اگر خواستار این هستیم که در زندگی خود پیشرفتی را مشاهده کنیم، چاره ای جز این نداریم که افکار منفی را از ذهن خود کاملا پاک کرده و افکار مثبت را جایگزین آن کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۴۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۴۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان