دانلود کتاب صوتی چگونه یک کتاب را تمام کنیم ؟ با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه یک کتاب را تمام کنیم ؟ اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه یک کتاب را تمام کنیم ؟

معرفی کتاب صوتی چگونه یک کتاب را تمام کنیم ؟

چگونه یک کتاب را تمام کنیم ؟ یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان سایت و صدای ندا پوریان می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه یک کتاب را تمام کنیم ؟

 بارها شده است که کتابی را شروع کرده‌ایم اما نتوانسته‌ایم آن را به پایان برسانیم. شاید وقت نداشته‌ایم. شاید حوصله‌مان از روند کتاب سر رفته، یا در زمان و مکان مناسبی کتاب را باز نکرده ایم. عوامل زیادی در این که ما نمی‌توانیم کتابی را به پایان برسانیم دخیل‌اند. خستگی، جذابیت کتاب‌ها، اوضای روحی و مشغولیت‌های ذهنی ما و..... این مقاله به شما می‌گوید چگونه کتابی را که شروع کرده‌اید به پایان برسانید و از آن لذت ببرید.

شنیدن کتاب چگونه یک کتاب را تمام کنیم ؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دائما کتابی را نیمه‌کاره رها می‌کنید، بهتر است این مقاله را گوش کنید.

بخشی از کتاب چگونه یک کتاب را تمام کنیم ؟

خواندن یک کتاب چه از نوع درسی و اکادمیک باشد و چه از نوع رمان و داستان نیازمند توجه مداوم است. می توان گفت که بسیاری از افراد در حین خواندن کتاب آنطور که باید توجهی به محتوای متون نکرده و فقط با چشم آن را می خوانند. می توان گفت بی توجهی دلیل اصلی مقید نماندن به یک کتاب است. اما این بی توجهی ها از کجا نشات می گیرند. دلایل زیر را بخوانید و بررسی کنید که هنگام خواندن کتاب درسی یا یا متن غیر درسی کدام یک از عوامل به سراغتان می آید.

سر وصدا و آمبیانس محیط

اکثر ما برای کتاب خواندن زمان مشخصی را در نظر نگرفته ایم. هر وقتی از روز که احساس کتاب خواندن پیدا می کنیم کتاب را بدست می گیرم و به مطالعه آن می پردازیم. آیا هنگام مطالعه مطالعه کتاب به حواس پرتی های اطرافتان توجه می کنید؟ آیا به نظر شما با صدای گذر اتوبوس یا صدای اخبار در تلوزیون می توان تمرکز برای خواندن یک صفحه به صورت مفید و سودمند را داشت؟ قطعا خیر. قبل از شروع کتابخوانی به این موضوع توجه کنید که آیا در پس زمینه محل صدایی وجود دارد که باعث حواسپرتی شده و تمرکز شما را از کتاب سلب کند. اگر تا بحال به این موضوع توجهی نداشتید از این مرحله به بعد حتما صدای اطراف خود را به مینیمم برسانید. در پاراگراف های بعدی به اینکه چگونه المان های از بین برنده تمرکز را از بین ببریم توضیحات مفصل تری را ارائه خواهیم کرد.

کتاب خواندن قبل از خواب

هر چقدر هم که شبها بیدار و پر انرژی باشید، قبل از خوابیدن به هیچ عنوان زمان مناسبی برای کتاب خواندن نیست. چراکه این کتاب ممکن است یک کتاب آکادمیک بوده و نیاز به دقت روی کلمه به کلمه دارد. پژوهش های زیادی که در ضمینه فعالیت های مغز قبل از خواب انجام شده است همگی بر این نکته تمرکز دارند که بدن به صورت عمومی با غروب آفتاب میزان هورمون سروتونین و آدرنالین را در بدن کاهش داده و دمای خود را کاهش میدهد. این به این معنی است که بدن عملا به خواب میرود اگرچه که مغز دائما در حال کار است. خواندن کتاب های سنگنین و نیازمند توجه باید در زمان هایی از روز انجام شود که بدن و به خصوص مغز آمادگی کامل را در برابر درک کلمات سنگین، ارتباطات و حفظ کردن داشته باشد.


نظرات کاربران

محمدرضا
۱۴۰۰/۰۵/۰۹

این کتاب برای کسانی که تازه فهمیدن مطالعه خیلی برای داشتن آینده بهتر کمک می کنه فوق العادست، برای من همه روش هایش به جز یکی تکراری بودن اما اون روش های تکراری هم مرور شدن برام😅 فقط باید به روش

- بیشتر

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان