دانلود کتاب صوتی چگونه انتقادپذیر باشیم؟ با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه انتقادپذیر باشیم؟ اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه انتقادپذیر باشیم؟

معرفی کتاب صوتی چگونه انتقادپذیر باشیم؟

چگونه انتقادپذیر باشیم؟یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان سایت و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه انتقادپذیر باشیم؟

 اگر دیگران از شما انتقاد کنند با آنها چگونه برخورد می‌کنید؟ آیا فرد انتقادپذیری هستید؟ تعریف شما از انتقاد چیست؟ چطور می‌توانیم از انتقادهای سازنده دیگران استفاده کنیم؟ مقاله حاضر با شما راجع به انتقاد و انتقادپذیر بودن سخن می‌گوید. اگر فکر می‌کنید این مقاله برایتان مفید است آن را بشنوید و پیشنهادهایش را به کار بگیرید.

شنیدن کتاب چگونه انتقادپذیر باشیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید یه برنامه توسعه فردی در راستای انتقادپذیرتر شدن داشته باشید. این مقاله را گوش کنید.

بخشی از کتاب چگونه انتقادپذیر باشیم؟

متاسفانه بسیاری از افراد بدون فکر و از روی احساسات ناگهانی عکس العمل تدافعی و خشمگینانه و یا شاید هم بدتر از آن از خود نشان می دهند و حتی به طرف مقابل حمله می کنند. اما حقیقت این است که شما باید این مشکل را حل کنید، همه ما این را می دانیم که در واقع یک انتقاد سازنده می تواند چیزی ارزشمند برایمان باشد.

پس چگونه دفاع کردن از خود را بیاموزیم؟ اصلا آیا نیاز است از خود دفاع کنیم؟ دفعه بعد که با انتقادی سازنده از جانب مدیر یا همکار مواجه شدید، از این روند شش مرحله ای برای با درایت و به درستی برخوردن کردن در آن شرایط استفاده کنید.

عکس العمل اولیه تان را متوقف کنید

در اولین لحظاتی که نشانه هایی از مورد انتقاد قرار گرفتن را احساس می کنید، قبل از اینکه هر کاری را انجام دهید، آن را متوقف سازید. سعی کنید که سریع عکس العمل نشان ندهید. برای متوقف کردن عکس العلمتان حداقل به یک ثانیه وقت احتیاج دارید. شاید در زندگی واقعی یک ثانیه چیز ناچیزی باشد، اما در واقع برای مغزتان همان یک ثانیه زمان زیادی برای پردازش شرایط فعلی است و در آن لحظه می توانید کاری کنید که صورتتان به حالت تدافعی درنیاید و واکنشی کنایه دار از خود نشان ندهید و به خودتان یادآوری کنید تا آرام بمانید.

مزیت های بازخورد گرفتن از دیگران را به یاد داشته باشید

اکنون شما چند ثانیه وقت دارید تا به سرعت مزایای دریافت یک انتقاد سازنده را با خود مرور کنید. مواردی هم چون بهبود مهارت ها، بهتر کردن بهره کاری و روابط خود و کمک به برآورده کردن انتظاراتی که مدیر و دیگر افرادی که با آن ها در ارتباط هستید، از شما انتظار دارند.

همچنین شما باید سعی کنید تا هر واکنشی را که نسبت به فردی که بازخوردی از خو ارائه می دهد را محدود سازید. این شرایط چالش بر انگیز می تواند زمان دریافت انتقاد از یک همکار، یک شریک یا کسی که کاملا هم نسبت به او احساس احترام ندارید برایتان اتفاق بیوفتد، اما به یاد داشته باشید: بازخورد دقیق و سازنده حتی از منابع ناقص نیز به دست می آید. گاهی اوقات حتی از یک منبع ناقص نیز می توان به یک بازخورد دقیق و سازنده رسید.


نظرات کاربران

sourina
۱۳۹۹/۱۲/۲۰

رفتارهایی که چطور از خودمون نشون بدیم تا ارتباطات بهتری داشته باشیم، فوق العاده ان.

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان