دانلود کتاب صوتی کلید را بزن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کلید را بزن اثر چیپ هیث

دانلود و خرید کتاب صوتی کلید را بزن

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کلید را بزن

کتاب صوتی کلید را بزن نوشته چیپ هیث و دن هیث است که با ترجمه میترا معتضد منتشر شده است. کتاب صوتی کلید را بزن به شما یاد می‌دهد چگونه با مصلحت‌اندیشی اوضاع را به سود خود و اطرافیانتان تغییر دهید.

درباره کتاب کلید را بزن

برای ایجاد تغییر رفتار دائمی در هر نوع سطح شخصی یا موقعیت سازمانی یا در هر تیمی، سه مرحله لازم باید طی شود:

ما این چهارچوب را درست کردیم تا برای کسانی که قدرت یا منابع زیادی ندارند، مفید باشد. برخی از مردم نیز دستور کار خود را پیش می‌برند. برای مثال، مدیرعامل‌ها می‌توانند شعبات مختلف را به قیمت ارزان بفروشند، افراد را اخراج کنند، سیستم‌های تشویقی را تغییر دهند، تیم‌ها را ادغام کنند و بسیاری از کارهای دیگر. بقیه ماها چنین ابزارهایی را نداریم. همانقدر امیدوار هستیم که این چهارچوب برای شما مفید باشد، به خوبی آگاه هستیم که این چهارچوب نقش نوش‌دارو را ایفا نمی‌کند. به علاوه، شما هم باید از این موضوع آگاه باشید. جهان به دلیلی ناقص است و به دلیل دیگری، همیشه آن چیزی را که شما به دنبالش هستید نمی‌خواهد. شما می‌خواهید نحوه رفتار دیگران را تغییر دهید، اما جهان از آنها نیز حمایت می‌کند. نویسندگان در این کتاب قول نمی‌دهند که تغییر را آسان می‌کنند، اما حداقل می‌توانند آن را راحت‌تر کنند. هدف آنها این است که براساس ده‌ها سال تحقیقات علمی، چهارچوبی را به شما آموزش دهند. چهارچوبی که به آسانی به خاطر سپرده شود، و برای استفاده در موقعیت‌های مختلف- خانواده، کار، جامعه، و موقعیت‌های دیگر-به اندازه کافی منعطف باشد. 

چرا ایجاد تغییری پایدار، حتی اگر برایتان خوب باشد، انقدر سخت است؟ تغییر سخت است، چون در مغز انسان، تنشی اساسی بین ذهن منطقی (ذهنی که نتایج پایدار را می‌پسندد) و ذهن عاطفی شما (ذهنی که خشنودی‌های آنی را می‌پسندد) وجود دارد. برای تغییر، باید راهی پیدا کنید که به طور همزمان برای هر دو بخش مغز جذاب باشد. معمولا، بهترین روش برای این کار، پیدا کردن راهی است که هر دو بخش مغز به جای داشتن اهداف مختلف، با یکدیگر هماهنگ باشند.

شنیدن کتاب کلید را بزن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کسب موفقیت در موقعیت‌های شغلی و زندگی پیشنهاد می‌کنیم.


معرفی نویسنده
چیپ هیث

چیپ هیث نویسنده، استاد دانشگاه و روان‌شناس آمریکایی است. هیث متولد نوزدهم ژوئیه‌ی سال ۱۹۶۳ است. او بیشتر با کتاب‌های پرفروشش در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی، ایده‌پردازی و پیام‌سازی اصولی شناخته می‌شود. هیث مقالات متعددی نیز در مجلات علمی و نشریات شناخته‌شده‌ همچون فایننشال تیامز، واشنگتن پست، ساینتیفیک امریکن، بیزینس‌ویک و سایکولوژی تودی منتشر کرده است. چیپ هیث در تالیف اکثر کتاب‌هایش برادش دن هیث را در کنار خود داشته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۶۱۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۶۱۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۳,۰۰۰
۳۰,۱۰۰
۳۰%
تومان