دانلود کتاب صوتی عشق رنگ و رو رفته با صدای بهرام سروری‌نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عشق رنگ و رو رفته اثر فرزاد فربد

دانلود و خرید کتاب صوتی عشق رنگ و رو رفته

معرفی کتاب صوتی عشق رنگ و رو رفته

کتاب صوتی عشق رنگ و رو رفته از مجموعه پرطرفدار و پرفروش هنک؛ سگ گاوچران، نوشته جان آر اریکسون و ترجمه فرزاد فربد است. این کتاب عنوان منتخب «باشگاه کتاب ماه» را از آن خود کرده است و در سال ۱۹۹۳ برنده جایزه بهترین سری کتاب و نوار کودک شده است.

نسخه صوتی کتاب عشق رنگ و رو رفته را با صدای بهرام سروری نژاد بشنوید و همراه با ماجراهای هنک از ته دل بخندید.

درباره کتاب صوتی عشق رنگ و رو رفته

مجموعه هنک؛ سگ گاوچران ماجرای دو سگ است که در هر جلد از این کتاب کار متفاوتی انجام می‌دهند. هنک یک سگ بوگندو و کمی احمق است که تصور می‌کند فرمانده حفاظت مزرعه ‌است. او یک دستیار ترسو به نام دراور دارد، که هرچند دستیارش محسوب می‌شود اما عملا در هیچ کاری به او کمک نمی‌کند. 

عشق رنگ و رو رفته، جلد پنجم این مجموعه است. در این داستان هنک، افسرده و دلشکسته شده، چون او را مسخره کرده‌اند و دست انداخته‌اند. هنک تصمیم می‌گیرد از وظایف سنگین روزانه مرخصی بگیرد و کمی به دنبال عشق واقعی خود بگردد و برای خودش زندگی کند. البته نباید فراموش کنیم که هنک عاشق بیولا است، اما خب، می‌دانید دیگر، بیولا هم خودش عاشق سگ کفتر بازی به اسم پلوتو شده است.

جان آر اریکسون از سال ۱۹۸۳ انتشار مجموعه هنک، سگ گاوچران را آغاز کرد و تا کنون بیش از هفتاد جلد آن را نوشته و منتشر کرده است. این مجموعه در کتابخانه‌های مدارس جزء کتاب‌های پرطرفدار است. بالغ بر هفت میلیون نسخه از مجموعه هنک؛ سگ گاوچران تا به حال به چاپ رسیده و نسخه صوتی آن هم با صدای خود نویسنده منتشر شده و در کتابخانه‌های مدارس سراسر آمریکا موجود است.

انجمن کتابخانه‌های تگزاس، بر اساس پژوهش‌هایی که انجام داده است، هنک؛ سگ گاوچران را محبوبترین مجموعه داستان‌ در بین کودکان دانسته است. چرا که او شخصیتی جذاب، باورپذیر، زنده و پویا دارد و ماجراهایش توجه همه بچه‌ها را، حتی آن‌هایی که کتاب خواندن را دوست ندارند، به خود جلب می‌کند. 

نشریه پابلیشرز ویکلی هنک را «پدیده‌ای برای همه مردم» می‌داند و هفته‌نامه یو اِس ‌ای ‌تودی آن را بهترین سرگرمی خانواده‌ها در سال‌های اخیر نامیده است.

کتاب صوتی عشق رنگ و رو رفته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام کودکان و نوجوانان از شنیدن داستان جالب عشق رنگ و رو رفته لذت می‌برند. 

درباره جان آر اریکسون

جان آر اریکسون در تگزاس به دنیا آمد. او در دانشگاه تگزاس تحصیل کرده است و دو سال هم در مدرسه الهیات هاروراد درس خوانده است. اریکسون نوشتن داستان کوتاه را همزمان با کار در مزعه در اوکلاهاما و تگزاس آغاز کرد. چون از ناشران نیویورکی ناامید بود، خودش شرکت «انتشارات مارویک» را راه انداخت.

او در این انتشارات، مجموعه داستان‌های هنک، سگ گاوچران را به چاپ رساند که مجله بزرگسالان کاتلمن نیز بعدا این داستان‌ها را چاپ کرد. انتشار این مجموعه ۲۳ سال ادامه یافت و جلد پنجاهم آن در ۲۰۰۷ میلادی به چاپ رسید.

درباره فرزاد فربد 

فرزاد فربد در سال ۱۳۴۷ در کرمانشاه زاده شد. او در دانشگاه در رشته مترجمی زبان انگلیسی تحصیل کرده است و اولین اثر ترجمه شده‌اش، شعری از جبران خلیل جبران. این ترجمه در مجله مترجم چاپ شد.

ترجمه مجموعه هنک سگ گاوچران، سه‌گانه ادی دیکنز و نیروی اهریمنی‌اش، همکاری با مجله فیلم و دنیای تصویر و مدیریت انتشارات پریان و مدیریت کلاس‌های ترجمه موسسه زبان سفیر از جمله فعالیت‌های فرزاد فربد است. او در سال ۱۳۸۶، عنوان مترجم برتر برنده جایزه هنر و ادبیات گمانه‌زن را از آن خود کرد.

درباره بهرام سروری نژاد

بهرام سروری نژاد در سال ۱۳۵۳ در شیراز متولد شد. او در دانشگاه شیراز به تحصیل در رشته کشاورزی پرداخت و مدرک کارشناسی گرفت و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما ‏تئاتر دریافت کرد. 

سروری نژاد در فیلم‌های سد معبر پرسه در حوالی من آشوب مسیح و دولت عشق ایفای نقش کرده است. 

نظرات کاربران

maziar
۱۴۰۰/۱۲/۱۹

عالی بود عالی

pouya parsi
۱۴۰۱/۰۲/۰۷

عالی و لذت بخش و خنده دار واقعا لذت بردم خیلی جذاب بود بارها گوشش دادم خسته نمیشم لطفاً ادامه قسمت ها رو هم بذارید

marigold
۱۴۰۱/۱۱/۳۰

بهترین و جذابترین داستان

مصطفی
۱۴۰۱/۰۶/۰۳

چقدر سگ بدبختی یه این هانک! 😅 ساعات مفرحی رو برام خلق کرد. امیدواری، اعتماد به سقف و زندگی در لحظه رو باید از هانک یاد بگیریم.

زمان

۲ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۴۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۴۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان