دانلود کتاب صوتی دشمن عزیز ۳ با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دشمن عزیز ۳ اثر جین  وبستر

دانلود و خرید کتاب صوتی دشمن عزیز ۳

معرفی کتاب صوتی دشمن عزیز ۳

کتاب صوتی دشمن عزیز ۳ داستانی جذاب اثر جین وبستر و ادامه داستان بی‌نظیر بابا لنگ دراز است. وبستر این داستان را بعد از موفقیت داستان جودی آبوت نوشت. در این داستان جودی از دوست صمیمی‌اش خواهش می‌کند تا مدیریت پرورشگاه جان گریر را بر عهده بگیرد...

نسخه صوتی داستان زیبای دشمن عزیز را با ترجمه سوسن اردکانی و صدای زیبای شرگان انورزاده می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی دشمن عزیز ۳

دشمن عزیز ۳ بخش سوم کتاب دشمن عزیز است. این داستان جذاب و پرفروش بعد از موفقیت بابا لنگ دراز نوشته شد و از استقبال مخاطبان برخوردار شد.

جین وبستر داستان بابا لنگ دراز را ادامه داد و دشمن عزیز را خلق کرد. او کتاب جدیدش را هم به سبک و سیاق کتاب قبلی در قالب نامه نوشته است. اما نامه‌ها این بار از طرف سالی مک‌براید برای جودی نوشته می‌شوند. سالی دختری مهربان و پر شور بود که در دوران دانشکده هم اتاقی جودی بود. او به یکی از دوستان صمیمی و نزدیک جودی تبدیل شد.

سالی مک‌براید در سال اول با جولیا پندلتون هم اتاق بود. جودی و سالی از همان روزهای اول موفق شدند تا ارتباط خیلی خوب و صمیمانه‌ای برقرار کنند. جودی، سالی مک‌براید را خیلی دوست داشت اما جولیا را دختری مغرور می‌دانست که به ثروتش می‌نازد. البته رفته رفته، رفتار جولیا هم بهتر شد و این دو نفر موفق شدند تا ارتباط دوستانه‌ای با هم برقرار کنند.

جودی و جرویس از سالی خواسته‌اند تا مدیریت پرورشگاه جان گریر، خانه دوران کودکی جودی را بر عهده بگیرد و آنجا را سر و سامان ببخشد. او در ابتدا از چنین پیشنهادی شوکه می‌شود اما آن را قبول می‌کند و در نامه‌هایش از وضعیت پرورشگاه می‌نویسد و لقب دشمن عزیز را به یکی از پزشکان پرورشگاه می‌دهد... این کتاب بخش پایانی این داستان دلنشین است.

کتاب صوتی دشمن عزیز ۳ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دشمن عزیز ۳ برای تمام کسانی است که داستان جذاب بابا لنگ دراز را خوانده‌اند و آن را دوست داشته‌اند. اما البته برای شنیدن این کتاب، لازم است بخش اول و دوم این کتاب صوتی را شنیده‌ باشید. 

درباره جین وبستر

آلیس جین چندلر وبستر ۲۴ ژوئیه ۱۸۷۶ در نیویورک متولد شد. مادرش خواهرزاده مارک تواین (خالق کتاب‌های شاهزاده و گدا، ماجراهای تام سایر و هاکلبری فین) و پدرش مدیر مالی مارک توین و ناشر بسیاری از کتاب‌هایش بود.

جین وبستر کتاب بابا لنگ دراز را نوشت و بعد از اینکه این کتاب به موفقیتی چشمگیر پیدا کرد، داستان آن را ادامه داد. کتاب دشمن عزیز که بعد از آن منتشر شد، داستان دوست جودی، سالی مک‌براید است که تصمیم گرفته است تا پرورشگاه دوران کودکی جودی، پرورشگاه جان گریر، را اداره کند. این داستان هرچند در سایه موفقیت بابا لنگ دراز قرار گرفت اما بهرحال از استقبال بالایی برخوردار شد و دنیای عاشقانه و زیبای سالی مک‌براید را به تصویر کشیده است.

جین وبستر در ۱۱ ژوئن ۱۹۱۶ پس از به دنیا آوردن دخترش بر اثر تب زایمان درگذشت.

درباره شرگان انورزاده

شرگان انورزاده از گویندگان حرفه‌ای ایرانی است. او به عنوان گوینده کتاب با سایت نوار، و مجموعه واوبوک و واوخوان همکاری می‌کند و کتاب‌هایی را که با صدای او تهیه شده‌اند، می‌توانید از سایت طاقچه دریافت کنید. علاوه بر این در بنیاد نابینایان رودکی، رها فیلم و... نیز به‌عنوان گوینده فعالیت داشته است.

شرگان انورزاده علاوه بر کار در زمینه تولید کتاب صوتی به عنوان دوبلور و گوینده تیزر تبلیغاتی نیز فعالیت کرده است. 

معرفی نویسنده
عکس جین  وبستر
جین وبستر

جین وبستر خالق رمان معروف بابا لنگ ‌دراز، نویسنده و نمایشنامه‌نویس آمریکایی بود. او که از خویشاوندان مارک تواین به شمار می‌‎رفت، خصوصیات سبک او را در نوشته‌های خودش نیز بازتاب داد. توجه به مسائل زنان، فقر و کودکان از جمله موضوعاتی است که وبستر در کتاب‌هایش به آن‌ها پرداخته است.

نظرات کاربران

اکرم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳

چه صدای دلنشینی

Dr.FtmFatemi
۱۴۰۲/۱۲/۰۸

چقدر لذت بخش و زیبا..برای بار دوم هست که شنیدم و باهاش تصویرسازی و زندگی کردم.

زهرا حسینی
۱۴۰۲/۰۷/۲۰

من دوسش داشتم گویندگی هم عالی بود

javid
۱۴۰۲/۰۶/۰۳

داستان نوانخانه اینبار از زبان سالی و عاقبت بخیریش 😁

tina.kb75
۱۴۰۰/۰۶/۰۸

متن کتاب ساده و در عین حال گیرا و شیرین بود. گویندگی هم در بهترین حالت ممکنه.

تخس دیوونه
۱۴۰۱/۱۱/۰۸

گویندگی تقریباً خوب بود. به پای رمان بابا لنگ دراز نمی رسید اما به نسبت خوب بود. بعضی جاها دیگه زیادی نامه ها تکراری میشد

زمان

۴ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۳۳۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۳۳۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان