دانلود کتاب صوتی داستان کودکی من با صدای شهراد بانکی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی داستان کودکی من اثر چارلی  چاپلین

دانلود و خرید کتاب صوتی داستان کودکی من

انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۲.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی داستان کودکی من

کتاب صوتی داستان کودکی من زندگینامه خود نوشت (اتوبیوگرافی) چارلی چاپلین، هنرپیشه محبوب سینما است که با ترجمه روان محمد قاضی و صدای شهراد بانکی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی داستان کودکی من

داستان کودکی من، داستان زندگی پر فراز و نشیب هنرپیشه محبوب فیلم‌های صامت، چارلی چاپلین است. او زندگی‌اش را از دورانی که پسر کوچکی بود و با فقر زندگی می‌کرد نوشته است و آن را تا بزرگسالی، آغاز کار حرفه‌ای و موفقیت‌هایش ادامه داده است. 

والدین چاپلین هر دو هنرمندانی بودند که در سالن بزرگ لندن اجرا می‌کردند. اما قبل از سه سالگی پسرشان از هم جدا شدند. چارلی آواز خواندن را از مادرش یاد گرفت ولی ارتباط خیلی کمی با پدر الکلی‌اش داشت. کمی بعدتر مادرش هم به دلیل ابتلا به بیماری روانی در یک آسایشگاه بستری شد. یکبار که روی صحنه بود، سربازان مست چیزی را به طرف او پرتاب کردند که به سرش برخورد کرد و باعث خونریزی او شد. همین حادثه، آغاز بیماری مادر بود

در مورد چارلی چاپلین و حتی هویت واقعی او، شایعات زیاد و ادعاهای عجیبی بر سر زبان‌ها است که البته هیچگاه هم تایید نشده‌اند. بهرحال او در این کتاب داستان زیبای زندگی خود را نوشته است و ترجمه عالی و صدای زیبای گوینده هم آن را به اثری جذاب تبدیل کرده است.

کتاب صوتی داستان کودکی من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

داستان کودکی من سفری جذاب است به زندگی و دوران کودکی چارلی چاپلین و پر از اتفاق‌ها و رخدادهایی است که شنیدنشان خالی از لطف نیست. تمام دوست‌داران کتاب‌های زندگینامه هم از شنیدن این کتاب صوتی لذت می‌برند.  

درباره چارلی چاپلین

سِر چارلز اسپنسر چاپلین ۱۶ آوریل ۱۸۸۹ در لندن و در خانوده‌ای بسیار فقیر به دنیا آمد. او که به اسم چارلی چاپلین مشهور است، یکی از بزرگترین و مشهورترین بازیگران و کارگردانان سینما و همچنین آهنگساز برجسته هالیوود و برنده سه جایزه اسکار است. بیشتر فیلم‌های او کمدی و صامت هستند.

چاپلین در زمینه‌های سینما و تئاتر ۷۷ سال (۱۸۹۹–۱۹۷۶) فعالیت کرد. شروع فعالیت‌های وی از سالن ویکتوریا انگلستان بود که تا سن ۸۷ سالگی ادامه یافت. وی در سال ۱۹۱۹ همراه با تعدادی از دوستان سینمایی خود اتحادیه سینماگران را تأسیس کرد. چاپلین یکی از محبوب‌ترین و بزرگترین هنرمندان قرن بیستم میلادی و تاریخ سینما است. چارلی چاپلین ۲۵ دسامبر ۱۹۷۷ در ۸۸ سالگی در سوئیس چشم از دنیا فروبست.   

درباره محمد قاضی

محمد قاضی ۱۲ مرداد ۱۲۹۲ در مهاباد متولد شد. او مترجم و نویسنده برجسته کرد ایرانی است که ترجمه‌ی آثاری چون دن کیشوت، زوربای یونانی و شازده کوچولو از کارهای او است. محمد قاضی درباره‌ تولدش اینطور می‌گوید: «پدر من ابتدا یک فرزند به نام محمد داشت که فوت کرد، سپس یک دختر داشت، آن هم فوت کرد، خداوند پسر دیگری به پدر و مادرم داد و به دلیل اینکه پدرم به نام محمد علاقه داشت نام این کودک را نیز محمد گذاشت، اما این محمد ثانی هم بعد از مدتی فوت کرد. اما پدرم دست از تلاش برنداشت و دوباره صاحب فرزند پسر دیگری شد و نام وی را نیز محمد گذاشت. این محمد ثالث من هستم و خدا رحم کرد که شهید ثالث نشدم.»

محمد قاضی آموختن زبان فرانسه را در مهاباد نزد ادیب کرد «گیو مکریانی» آموخت. در سال ۱۳۰۸ به تهران آمد و در سال ۱۳۱۵ از دارالفنون در رشته ادبی دیپلم گرفت. درسش را در رشته حقوق ادامه داد و مدتی وزارت دارایی کار کرد. محمد قاضی برای ترجمه‌ی دن کیشوت، جایزه بهترین ترجمه سال را از دانشگاه تهران دریافت می‌کند. او در سال‌های آخر عمرش به سرطان حنجره مبتلا می‌شود و برای صحبت کردن از دستگاهی استفاده می‌کرد که صدا تولید می‌کرد. اما همچنان به کار ترجمه ادامه داد. محمد قاضی همچنین مدتی را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کار کرد و کتاب‌هایی مانند باخانمان و ماجراجوی جوان را به فارسی ترجمه کرد.

او در نهایت در ۲۴ دی ۱۳۷۶ در تهران چشم از دنیا فروبست. 

درباره شهراد بانکی

شهراد بانکی ۱۱ تیرماه سال ۱۳۵۸ در تهران متولد شد. در رشته مهندسی کامپیوتر تحصیل کرد و از سن ۲۴ سالگی به عنوان عکاس و تصویر بردار وارد عرصه سینما شد. او در سال ۱۳۸۳ بعد از شرکت کردن در تست‌ها و آزمون‌های گویندگی صدا سیما، کلاس‌های دوبله و گویندگی را نزد اساتیدی چون رفعت هاشم پور، محمود قنبری، ناصر طهماسب و غلامعلی افشاریه فراگرفت.

شهراد بانکی در فیلم‌های الیزابت، سرگذشت لوسین، سه کله پوک، جنگ ستارگان، افسران پلیس، ریشه ها، لوئیس و نفس دوباره به عنوان دوبلور به ایفای نقش پرداخته است و در زمینه تولید کتاب صوتی نیز فعالیت می‌کند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۵۵۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۵۵۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۷,۵۰۰
تومان