دانلود کتاب صوتی چهره‌ غمگین من (جلد دوم) با صدای امیرمحمد صمصامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چهره‌ غمگین من (جلد دوم) اثر گروه نویسندگان

دانلود و خرید کتاب صوتی چهره‌ غمگین من (جلد دوم)

انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چهره‌ غمگین من (جلد دوم)

کتاب صوتی چهره غمگین من (جلد دوم) مجموعه داستان‌های ادبیات آلمان است که با ترجمه تورج رهنما منتشر شده است. این کتاب داستان‌هایی جذاب را گردآوری گرده است که براساس سال چیده شده‌اند. این کتاب با صدای امیرمحمد صمصامی منتشر شده است.

درباره کتاب چهره غمگین من (جلد دوم)

نام چهره غمگین من کتاب براساس یک داستان از هاینریش بل انتخاب شده است. کتاب صوتی چهره غمگین من (جلد دوم) شامل گزیده‌ داستان‌هایی است که بین سال‌های۱۹۴۵ و ۱۹۸۵ در کشورهای آلمانی زبان منتشر شده است.

بخش دوم اين مجموعه هفده داستان کوتاه از دوازده نویسنده‌ مشهور است. نخستین نویسنده‌ این مجموعه زيگفريد لنتس (متولد ١٩٢٦) و آخرین آنان پتر هاندکه (متولد ۱۹۴۲) است. ترتیب داستان‌نویسان بر حسب سال تولد آنها است.

شنیدن کتاب چهره غمگین من (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این مجموعه را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره تورج رهنما

تورج رهنما متولد ۱۳۱۶ در اهواز مترجم، شاعر و پژوهشگر زبان و ادبیات آلمانی است. رهنما تحصیلات ابتدایی و دبیرستان خود را در ایران گذراند. بعد از آن برای ادامه تحصیل به آلمان رفت و در دانشگاه مونیخ در رشته پزشکی ثبت‌نام کرد. دو ماه به آموختن زبان آلمانی در انیستیتو گوته پرداخت.

او چهار سال در رشته پزشکی تحصیل کرد، اما براساس علاقه‌اش و با موافقت دانشگاه رشته‌اش را تغییر داد و در رشته ادبیات آلمانی، روان‌شناسی و تعلیم و تربیت ادامه تحصیل داد و موفق به دریافت مدرک فوق لیسانس در همان رشته شد و به ایران بازگشت. رهنما از دولت اتریش برای ادامه تحصیل بورس گرفت و در دانشگاه زالتسبورگ تا مقطع دکتری ادامه تحصیل داد و رساله دکتری خود را تحت عنوان «بازتاب نظریه‌های روانکاوی درادبیات معاصر آلمان» نوشت.

دکتر تورج رهنما، مترجم اثر حاضر، موفق به دریافت دو جایزه شد: جایزه‌ ادبی شهر هانوور (در سال ۲۰۰۰) و نشان بین‌المللی گوته (در سال ۲۰۰۲). 

نظرات کاربران

maryrad
۱۴۰۱/۰۲/۰۵

بازم کتابی خوب که متاسفانه ‌کمتر دیده شده. اجرا هم خیلی خوب بود نسبت به یه سری دیگه اولین اجرا از گوینده گوش میدادم . من درحال خوندن کتاب بخش های رو صوتی گوش دادم

زمان

۳ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۲۸۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۲۸۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان