دانلود کتاب صوتی الماس ‌ها ابدی ‌اند با صدای ایوب آقاخانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی الماس ‌ها ابدی ‌اند اثر ایان فلمینگ

دانلود و خرید کتاب صوتی الماس ‌ها ابدی ‌اند

نویسنده:ایان فلمینگ
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۴.۰از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی الماس ‌ها ابدی ‌اند

کتاب صوتی الماس ‌ها ابدی ‌اند چهارمین رمان از سری کتاب‌های جیمز باند نوشته ایان فلمینگ است که برای اولین بار در سال ۱۹۵۶ منتشر شد. این داستان درباره الماس‌هایی است که از معادن آفریقا استخراج می‌شوند و تا از طریق انگلستان به لاس وگاس برسند.

گای همیلتون در سال ۱۹۷۱ فیلمی با اقتباس از این کتاب ساخت، این آخرین فیلم از سری جیمز باند با بازی شون کانری در نقش اصلی است. سری فیلم‌های جیمز باند، با فروش جهانی بیش از پنج میلیارد دلار، از نظر فروش در جایگاه دوم فیلم‌های ادامه‌دار قرار دارد.

درباره کتاب صوتی الماس ‌ها ابدی ‌اند

الماس ‌ها ابدی ‌اند داستانی است درباره الماس‌ها. الماس‌هایی که از معادنی در سیرالئون آفریقا استخراج می‌شوند، از راه انگلستان به لاس وگاس قاچاق می‌شوند و این کار طوری صورت می‌گیرد که هیچ مدرکی باقی نمی‌ماند. 

جیمز باند مامور شده است تا در این جریان قاچاق حرفه‌ای، جایی در اوایل کانال پیدا کند. او باید خودش را به عنوان یکی از رابط‌ها جا بزند تا هم بتواند در دل این باند خلافکار نفوذ کند و هم بتواند اطلاعاتی را که نیاز دارند، به دست بیاورد. او با دختری به نام تیفانی کیس آشنا می‌شود. یکی از اعضای فرعی این تیم قاچاقچیان که همان اول کار دل جیمز باند را می‌برد...

سری داستان‌های جیمز باند در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ قرار دارند و تاکنون بیش از صد میلیون نسخه از آن‌ها در سرتاسر جهان به فروش رفته است.

کتاب صوتی الماس ‌ها ابدی ‌اند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

الماس‌ ها ابدی اند کتابی جذاب برای تمام دوست‌داران داستان‌های جیمز باند و تمام کسانی است که به داستان‌های جنایی، پلیسی و پر ماجرا علاقه دارند. 

درباره ایان فلمینگ 

ایان فلمینگ، خالق شخصیت مشهور جیمز باند ۲۸ مه ۱۹۰۸ در لندن متولد شد. او پیش از اینکه به نویسندگی مشغول شود چندین کار دیگر را تجربه کرد. در سال  ۱۹۵۳ اولین کتاب از مجموعه جیمز باند با نام کازینو رویال را منتشر کرد. جیمز باند هم‌چنین با کد ۰۰۷ نیز مشهور بود. شهرت این کتاب‌ها چنان زیاد شد که چندین اقتباس سینمایی از روی آن‌ها صورت گرفت و میلیون‌ها نسخه از کتاب‌های آن در سراسر جهان به فروش رسید.

 در سال ۲۰۰۸ روزنامه تایمز، ایان فلمینگ را چهاردهمین فرد در فهرست پنجاه نویسنده برتر بریتانیا از سال ۱۹۴۵ قرار داد. فلمینگ در ۱۲ اوت ۱۹۶۴ در ۵۶ سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت و انتشار آخرین کتابش، اختاپوس و روشنایی‌های روز را که دو سال بعد از مرگش انجام شده بود، ندید.

درباره ایوب آقاخانی 

ایوب آقاخانی متولد یک آبان ماه سال ۱۳۵۴ در تبریز است. او مدرک تحصیلی کارشناس نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی ۱۳۷۸ گرفت و پس از آن در کارشناسی ارشد نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس ۱۳۸۱ تحصیل کرد.

داوری در جشنواره‌های مختلف و متعدد تئاتر مانند جشنواره‌های منطقه‌ای، استانی، دانشجوئی و دانشگاهی، جشنواره‌های نمایشنامه خوانی، جشنواره تئاتر فجر و…) و نمایش رادیوئی از ۱۳۷۹ تا کنون بر عهده‌ او بوده است.

او همچنین دبیر نخستین دوره جشنواره نمایشهای کوتاه رادیویی «انتخاب»-۱۳۸۸ و داور جشنواره دانشگاه آمریکایی بیروت (جشنواره برنامه های رادیویی آسیا و اقیانوسیه) در سال ۲۰۰۹ بود.

بیشترین شهرت ایوب آقاخانی در زمینه تئاتر است اما او را با بازی‌اش در سریال داوران و نویسندگی مجموعه دانی و من هم می‌شناسند.

نظرات کاربران

mojiii
۱۴۰۱/۰۲/۰۶

این کتاب رو هم شنیدم. با صدا و بیان فوق‌العاده ایوب آقاخانی که کشش داستان چندین برابر می‌کرد. جدا از جذابیت اضافه کتاب صوتی، با ورژن اصلی و بدون روتوش باند روبرو هستیم. جیمز باندی انسانی، کمی عاشق پیشه، کمی

- بیشتر
Golshad
۱۴۰۱/۰۵/۰۶

جذابیت شخصیت جیمز باند و قلم نویسندش برای کسی پوشیده نیست! گویندگی بسیار عالی کتاب صوتی این جذابیت رو چند برابر کرده بود.

زمان

۷ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۶۰۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۶۰۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۴,۵۰۰
۴۵,۱۵۰
۳۰%
تومان