دانلود کتاب صوتی کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید اثر لوری پون

دانلود و خرید کتاب صوتی کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید

نویسنده:لوری پون
گوینده:رضا عمرانی
امتیاز:
۳.۴از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید

کتاب صوتی کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید نوشته لوری پون و ترجمه عباس نتاج است. این کتاب با راهکارهای عملی که برای زوج‌ها دارد به آنها کمک می‌کند تا بحث و جدل‌ها را کنار بگذارند و با عشق درخت رابطه‌شان را آبیاری کنند. 

برای درک و دریافت راهکارهایی برای داشتن یک رابطه عالی می‌توانید نسخه صوتی این کتاب را با صدای رضا عمرانی گوش کنید. 

درباره کتاب صوتی کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید

لوری پون در کتاب صوتی کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید به زوج‌ها، راهکارهایی عملی ارائه می‌دهد که برای حل مشکلات بسیار به کار می‌آید. اگر بپذیریم که بحث و گفتگو و حتی جدل بخشی از ارتباط روزمره ما در یک رابطه عاطفی عاشقانه با همسرمان است، باید به دنبال روشی باشیم تا به این وسیله بتوانیم از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کنیم. برای داشتن یک رابطه عاشقانه و ادامه‌دار کردن آن به صبر، تلاش و مداومت بسیار نیاز است. ما باید یاد بگیریم چطور می‌توانیم به جای تمرکز بر نقاط ضعف طرف مقابل، با کمک مکالمات کوتاه، به تفاهم و فهم مشترک برسیم. 

لوری پون که سال‌ها است که به عنوان وکیل خانواده و طلاق فعالیت می‌کند با تکیه بر دانش و تجربه خود در این زمینه، راه و روشی عالی ارائه کرده است. روشی که از این طریق می‌توانید آتش بحث و مجادله را خاموش کنید. ما در یک گفتگو باید یاد بگیریم چطور به آتش خشم طرف مقابل گرفتار نشویم و در عوض، با روشی سرشار از عشق، مکالمه‌ای عالی و پر از تفاهم داشته باشیم. این همان چیزی است که در این کتاب فرا می‌گیرید. 

جان گری که یکی از مشاوران رابطه و نویسنده کتاب‌های مشهوری مانند مردان مریخی زنان ونوسی است، درباره کتاب کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید اینطور گفته است: «زنان و مردان ممکن است از تفکرات مختلف باشند، اما توصیه‌های روشنگر لوری پون به آن‌ها نشان می‌دهد که چگونه به همان زبان صحبت کنند و رابطه احترام و پشتیبانی متقابل ایجاد کنند. این کتاب وظیفه قابل توجه در بهبود روابط شما را به طرز حیرت انگیزی ساده می‌سازد و ابزارهای لازم برای ایجاد شادی خود را به زوج‌ها می‌دهد.»

کتاب صوتی کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن این کتاب برای تمام زوج‌های جوان و تمام کسانی که دوست دارند رابطه عاشقانه پایداری با همسر یا پارتنر خود برقرار کنند، مفید است. 

درباره لوری پون 

لوری پون نویسنده آمریکایی، شخصیت تلویزیونی و وکیل خانواده و طلاق است. او از کالج هاروارد و دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد. در ابتدا در یک شرکت حقوقی به تدریس حقوق پرداخت و سپس به عنوان کارشناس ارتباط در برنامه‌های تلویزیونی حاضر شد. 

بخشی از کتاب صوتی کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید

هریک از زوجین در رابطه عاشقانه باید طوری رفتار کند که انگار در خط مقدم دفاع از همسرش قرار دارد. هر دو نفرتان عضو یک تیم هستید و مسئولیت محافظت و دفاع از همدیگر را بر عهده دارید. بخشی از این مسئولیت شامل دفاع از همسرتان در برابر حملات جسمی، احساسی و کلامی است اما توانایی شما برای حفظ حریم خصوصی در زندگی مشترک همانند حسی که به عنوان یک زوج به همبستگی دارید، حیاتی به نظر می‌رسد. همه این مسئولیت‌ها به شما کمک می کند تا مرزهایی استوار برای همسرتان ایجاد کنید و همچنین به شما اجازه می‌دهد تا محدوده مجاز رابطه خود و دنیای پر مخاطره پیرامونتان را بشناسید. وقتی آن خط دفاعی به خاطر اشتباه لفظی مورد تعرض قرار گیرد، اعتماد ضعیف می‌شود و رابطه زوج‌ها با آسیب جدی مواجه خواهد شد. 

نظرات کاربران

Massud Amiri
۱۴۰۰/۰۷/۳۰

خیلی عالی وآموزنده،وصدای خوب آقای عمرانی جذابیت کتاب را چند برابر کرده است.

کاربر ۵۵۴۶۴۲۴سلام وادب عزیز عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۸

سلام وادب عزیز عالی بود

زمان

۹ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۵۲۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۵۲۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان