دانلود کتاب صوتی به زندگی قسم با صدای سپیده مالمیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی به زندگی قسم اثر رنه کارلینو

دانلود و خرید کتاب صوتی به زندگی قسم

نویسنده:رنه کارلینو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی به زندگی قسم

کتاب صوتی به زندگی قسم داستانی متفاوت و پرکشش نوشته رنه کارلینو است که با ترجمه بهاره نوبهار در دست دارید. این داستان درباره دختری است که از گذشته‌اش فراری است ولی با خواندن داستانی که گویی داستان زندگی خودش است، تصمیم می‌گیرد با گذشته‌اش کنار بیاید.

این کتاب در فهرست برگزیده سال به انتخاب Booklist قرار دارد و جز کتاب‌های پرفروش در آمریکا است. نسخه صوتی این اثر را با صدای سپیده مالمیر می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی به زندگی قسم

رنه کارلینو در کتاب به زندگی قسم، داستانی واقع‌گرا و تاثیرگذار نوشته است. این کتاب رمانی پرکشش و زیرکانه درباره دختری است با خواندن داستانی می‌فهمد زندگی‌اش الهام‌بخش ‌نویسنده دیگری شده است. همین موضوع او بر آن می‌دارد که با گذشته‌اش کنار بیاید.

امیلین شخصیت اصلی این رمان است. او کتابی از یک نویسنده ناشناس می‌خواند که به عنوان بهترین کتاب سال انتخاب شده است و همه جا درباره آن صحبت می‌کنند. امیلین که زندگی پر فراز و نشیبی را از سر گذرانده است، با خواندن این داستان گویی به زندگی خودش نگاه می‌کند. او کمی بعد شباهت‌های بسیاری را در این کتاب با زندگی خودش می‌بیند. خط به خط ماجراهایی را که در زندگی خودش پشت سر گذاشته است، در کتاب می‌خواند و می‌بیند که داستان درباره دو کودکی است که در انتهای جاده‌ای خاکی زندگی می‌کردند، بهترین دوستان دوران کودکی هم بودند و بعد عاشق می‌شوند و به رویایی فراتر از زندگی در آن جاده خاکی فکر می‌کنند.

این رمان تمام زندگی کودکی امیلین را پیش چشمش زنده می‌کند و او را به یاد دوستش می اندازد که مدتها است خبری از او ندارد. همین موضوع هم سبب می‌شود تا تصمیم بگیرد با گذشته‌اش کنار بیاید.

داستان به زندگی قسم از همان ابتدا ضرباهنگ سریعی دارد و با هیجان به پیش می‌رود. این اثر انقدر واقع‌گرایانه است که خواننده می‌تواند هر لحظه‌اش را بخشی از زندگی خود بداند. رنه کارلینو که به بیان احساسات انسانی و پیچیدگی روابط میان انسان‌ها علاقه دارد؛ در این اثر بسیار استادانه به آنها پرداخته است.

بوک لیست این کتاب را عاشقانه‌ای جذاب می‌داند. کالین هوور که خود یکی از نویسندگان پرفروش است این داستان را اینطور توصیف می‌کند: «رنه کارلینو در اوج توانایی‌های خود. بی‌پرده، واقعی و گیرا»

کتاب صوتی به زندگی قسم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از شنیدن رمان‌های خارجی لذت می‌برید و به ادبیات داستانی جهان علاقه دارید، کتاب صوتی به زندگی قسم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رنه کارلینو

رنه کارلینو فیلمنامه‌نویس و نویسنده آمریکایی است. آثار کارلینو در فهرست برگزیده‌های یو.اس.ای تودی، هافینگتون‌پست، سانست‌مگزین، پابلیشرز ویکلی و … قرار دارد. او کار حرفه‌ای را با سرودن شعر و داستان کوتاه آغاز کرد و به تدریج خودش را به عنوان نویسنده‌ای مهم شناساند.

او بیشتر داستان‌های عاشقانه می‌نویسد، به زنان می‌پردازد و همیشه به پیچیدگی‌ها و ظرافت‌های روابط انسانی توجه می‌کند. از میان آثار دیگر او می‌توان به کتاب‌های کاش کنارم بودی، بوسه کور و پیش از اینکه غریبه شوم اشاره کرد. در حال حاضر او به همراه همسر و دو پسرش در کالیفرنیای جنوبی زندگی می کند.

بخشی از کتاب صوتی به زندگی قسم

بچه‌های دبیرستان با سرعت از کنارم می‌گذشتند و من بالای پله‌های ورودی ایستادم و فکر کردم من کی‌ام؟ بالاخره می‌فهمم؟ این زندگی سگی و مامان بابای آشغالم، تعریف می‌کنه که من کی‌ام؟ اصلا روزی می‌آد که حس طبیعی بودن داشته باشم؟ خدا را شکر، درس‌هایم در نیبل جلوتر بودند، برای همین چیزی که در اولین روزم در نیوکلایتون شنیدم، بیشتر مرور بود. روزم در تیرگی و ابهام گذشت. بعد از مدرسه، کاری که گفتند را انجام دادم و به کتابخانه رفتم و منتظر سوفیا شدم. تا من را دید، به سمتم دوید، کوله پشتی سنگینش هم روی دوشش چپ و راست می رفت. پنج متری من که رسید بلند گفت: «یالا بگو! درباره اش بگو!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۵۵۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۵۵۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان