دانلود کتاب صوتی راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی با صدای نگین خواجه‌ نصیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی اثر موسسه HTeBooks

دانلود و خرید کتاب صوتی راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی

معرفی کتاب صوتی راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی

کتاب صوتی راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی توسط موسسه HTeBooks گردآوری شده است. راستش را بخواهید هیچ‌کس از جدا شدن خوشش نمی‌‌آید. مهم نیست که شما مجبور هستید از چه کسی جدا شوید، لحظه خداحافظی با کسی که دوره‌ای از زندگی‌تان را با هم گذرانده‌اید، از ناخوشایند‌ترین لحظات عمر آدمی است.

اگر تصمیم به مطالعه این کتاب گرفته‌اید، تبریک می‌گویم، شما اکنون اولین قدم را برای ترمیم قلب شکسته خود برداشته‌اید. ما در این کتاب برای شما داستان‌هایی واقعی آورده‌ایم از کسانی که در جاده پر فراز و نشیب عشق قدم برداشته‌اند.

درباره کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی

شکستن قلب یک تجربه جهانی است که همراه با ناراحتی و پریشانی شدید عاطفی است. در حالی که بسیاری از افراد قلب شکسته را با پایان یک رابطه عاشقانه مرتبط می دانند، بسیاری ازدرمانگران، تأکید می‌کنند که غم و اندوه پیچیده است. مرگ یکی از عزیزان ، از دست دادن شغل ، تغییر شغل ، از دست دادن یک دوست صمیمی - همه اینها می تواند قلب شما را خرد کند و احساس می کنید دنیای شما هرگز یکسان نخواهد بود.

هیچ راهی وجود ندارد: بهبود قلب شکسته زمان می برد. اما مواردی وجود دارد که می توانید برای تأمین هزینه‌های زندگی خود و محافظت از سلامتی عاطفی خود از خود پشتیبانی کنید. وقتی قلب شما می‌شکند شما باید میزان اندوه خود را بدانید و از سقوط نجات پیدا کنید.

هنگامی که در میان دل شکستگی هستید ، فراموش کردن مراقبت از نیازهای شخصی خود آسان است. اما غصه خوردن فقط یک تجربه عاطفی نیست، بلکه از نظر جسمی شما را تهی می‌کند. در واقع، تحقیقات نشان داده است که درد جسمی و عاطفی در همان مسیرهای مغز حرکت می‌کنند.

کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی به شما یاد می‌دهد از پس یک شکست عشقی بربیایید و مشکل روحی‌تان را حل کنید تا حال بهتری داشته باشید.

شنیدن کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند بعد از یک شکست عاطفی حال روحی خوبی داشته باشند و خودشان را پیدا کنند پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Erfan
۱۳۹۹/۱۱/۱۵

مطالب خوبی رو ارائه داده بودن به نظر من برای کسایی که شکست عشقی خوردن می تونه راهنمای خوبی باشه #صوتی

fariborz_hey
۱۴۰۱/۰۳/۰۱

از ویژگی خوب این کتاب صوتی میتونم به گویندگی خوب و متن روانش اشاره کنم ولی در کل حس میکنم برخی راهکارهاش بیشتر نیاز به توضیح داشت مخصوصا خواندن کتاب های انگیزشی ، گاهی میتونه خطرناک باشه ، چون اکثرا

- بیشتر

زمان

۳۷ دقیقه

حجم

۳۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۷ دقیقه

حجم

۳۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان