دانلود کتاب صوتی خانم اسمیلا و حس برف با صدای راضیه هاشمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خانم اسمیلا و حس برف اثر پیتر هوگ

دانلود و خرید کتاب صوتی خانم اسمیلا و حس برف

نویسنده:پیتر هوگ
امتیاز:
۳.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خانم اسمیلا و حس برف

کتاب صوتی خانم اسمیلا و حس برف رمانی پلیسی و جنایی نوشته پیتر هوگ است که با ترجمه سامگیس زندی و صدای راضیه هاشمی منتشر شده است. این کتاب شنونده را به دنیای جنایت‌های پنهان شده و اتفاقات مرموز می‌برد.

از رمان خانم اسمیلا و حس برف فیلمی سینمایی به همین نام به کارگردانی بیل آگوست در سال ۱۹۹۷ ساخته شده است. 

درباره کتاب صوتی خانم اسمیلا و حس برف

کتاب خانم اسمیلا و حس برف، درباره زنی به نام اسمیلا جسپرسن است. که پس از مرگ دوستش، پسری شش ساله، درگیر ماجرای کشته شدن او می‌شود و با دنیایی پر از دروغ و اطلاعات هولناک پا می‌گذارد. خانم اسمیلا زن جوانی است که اصالتا متولد گرینلند است، او به دنبال عشق نیست و دنیایش در برف و یخ، غرق شده و افکارش به ریاضی و اعداد خلاصه می‌شود. اسمیلا در دانمارک زندگی می کند و فقط یک دوست دارد، پسربچه‌ای شش ساله به نام ایسایاس، اما یک روز اتفاق هولناکی رخ می‌دهد، ایسایاس از یک ساختمان بلند سقوط می‌کند و می‌میرد. 

پلیس دانمارک بدون بررسی دقیق و زمانی که بدن ایسایاس هنوز گرم است تشخیص می‌دهد که یک تصادف اتفاق افتاده است. اما اسمیلا که برف را می‌شناسد، حس می‌کند چیزی در ردپاهای ایسایاس طبیعی نیست، او سعی می‌کند از راز این اتفاق پرده بردارد اما همه چیز بسیار پیچیده‌تر و هولناک‌تر از انتظارش است. اسمیلا به گرینلند برمی‌گردد تا راز بزرگی را فاش کند.

کتاب خانم اسمیلا و حس برف شما را به سرزمین‌های سرد اروپایی می‌برد و درگیر حل کردن پرونده‌ یک جنایت می‌شوید. دنیایی پر از دروغ، اطلاعات عجیب و فاش نشده و ماجراهایی که زیر لایه ضخیمی از یخ دفن شده‌اند. هرچند این داستان پر ماجرا است و عملا از راز جنایتی پرده برمی‌دارد اما در عمق آن به فرهنگ و تاریخ دانمارک هم اشاره‌هایی شده است.

 خانم اسمیلا و حس برف برای مدت بیست و شش هفته در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بود و در سال ۱۹۹۴ نامزد جایزه ادگار بود. هرچند موفق نشد آن را به خانه ببرد اما جوایزی دیگر از جمله جایزه سیلور دگر و جایزه دیلیس سال ۱۹۹۴ را به خانه برد.

شنیدن کتاب صوتی خانم اسمیلا و حس برف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های جنایی پیشنهاد می‌کنیم. اگر دوست دارید ذهنتان را درگیر معمایی بزرگ کنید و پرده از راز یک جنایت بردارید، این داستان را حتما گوش کنید.

درباره پیتر هوگ

پیتر هوگ در ۱۷ می ۱۹۵۷ در کپنهاگ دارنمارک متولد شد. او قبل از اینکه به نویسندگی روی بیاورد شغل‌های مختلفی را تجربه کرده بود. از ملوانی گرفته تا رقصندگی باله و بازیگری. او حالا داستان می‌نویسد. نکته مهم درباره آثار پیتر هوگ این است که داستان‌های او سبک نوشتاری خاصی ندارند. او رمان‌های مختلفی در قالب‌های پسامدرن، گوتیک و رئالیسم جادویی نوشته است ولی در تمام داستان‌هایش به ضعف بشر در رویارویی‌اش با مسائل مادی می‌پردازد.

از میان کتاب‌های پیتر هوگ می‌توان به تاریخچه رویاهای دانمارک، مرزبانان، زن و بوزینه، دختر آرام و خانم اسمیلا و حس برف اشاره کرد. 

نظرات کاربران

کاربر ۴۷۰۲۰۵۶
۱۴۰۲/۰۳/۲۹

یکی از رمان‌های جنایی فلسفی بسیار عمیق است ، و بسیار ضد قصه و سخت خوان ، ولی اگر همراه شوی هیچ وقت تجربه آنرا فراموش نخواهید کرد

سارا
۱۴۰۰/۰۵/۲۲

داستان خیلی خسته کننده داره ، همان اندازه ای که توانستم ادامه بدهم بخاطر خوانش خوب بود

زمان

۲۱ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۸۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۱ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۸۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
۴۳,۶۸۰
۳۰%
تومان