دانلود کتاب صوتی چهار توافق با صدای هوتن شاطری‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چهار توافق اثر زهره زاهدی

دانلود و خرید کتاب صوتی چهار توافق

معرفی کتاب صوتی چهار توافق

کتاب صوتی چهار توافق؛ کتاب خرد تولتک کتابی درباره عرفان، معنویت و خرد سرخپوستان جنوب مکزیک، اثر دن میگل روییس است. این اثر را با ترجمه زهره زاهدی و صدای هوتن شاطری‌ پور می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی چهار توافق

در کتاب چهار توافق از منشأ چهار اعتقاد خود محدود کننده می‌خوانیم؛ این اعتقادات در زندگی ما سبب از بین رفتن شادی‌ها و ایجاد رنج‌های غیر ضروری هستند. تولتک‌ها مردمانی هستند که در گذشته در جنوب مکزیک زندگی می‌کردند و به نام زنان و مردان دانا معروف بودند. در این کتاب بر اساس آنچه که خرد باستانی تولتک‌ها بیان می‌کند به رمز مهمی دست می‌یابیم. رمزی که به سرعت می‌تواند زندگی ما را به تجربه‌ی تازه‌ای از آزادی، شادی واقعی و عشق مبدل کند. 

کتاب صوتی چهار توافق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب اثری مفید و شنیدنی برای تمام کسانی است که در پی به دست آوردن شادی حقیقی در زندگی‌شان هستند.

درباره دن میگل روییس

دن میگل روییس از سرخ‌پوستان آمریکای مرکزی، متولد ۲۷ اوت ۱۹۵۲ است. او مدتی به عنوان جراح مشغول به کار بود اما بعد از تصادفی مرگبار از کار جراحی دست کشید. او سال‌های نزد مادرش ماند تا خرد تولتک‌ها بیاموزد. مدتی نیز شاگرد یکی از شمن‌های صحرا بود. کتاب‌های دن میگل روییس عموما درباره‌ی خرد و حقیقت وجود انسان‌ها است. از مشهورترین کتاب‌های او می‌توان به چهار میثاق اشاره کرد. این کتاب تا هشت سال پس از انتشارش، در لیست پر‌فروش‌ترین کتاب‌ها قرار داشت. همچنین کتاب میثاق پنجم که در ادامه‌ی چهار میثاق نوشته شده است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان