دانلود کتاب صوتی انگشت جادویی و داستان آسانسور بزرگ شیشه‌ای با صدای هوتن شاطری‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی انگشت جادویی و داستان آسانسور بزرگ شیشه‌ای اثر رولد دال

دانلود و خرید کتاب صوتی انگشت جادویی و داستان آسانسور بزرگ شیشه‌ای

معرفی کتاب صوتی انگشت جادویی و داستان آسانسور بزرگ شیشه‌ای

کتاب صوتی انگشت جادویی و داستان آسانسور بزرگ شیشه‌ای نوشته رولد ‌دال است. این کتاب دو داستان از رولد دال است. داستان اول ماجرای دختری ۸ ساله است که هروقت عصبانی می‌شود نوک انگشتانش گزگز می‌کند. او می‌تواند با انگشتش کارهای شگفت‌انگیزی انجام دهد. او یک بار همسایه‌شان که یک شکارچی است را بابت شکار حیوانات تنبیه می‌کند.

داستان دوم ماجرای ادامه چارلی و کارخانه شکلات سازی است. در این ماجرا همه چیز بعد از تمام شدن انتخاب وارث در کارخانه ویلی ونکا اتفاق می‌افتد. او ویلی و پدربزرگش را سوار یک آسانسور شیشه‌ای بزرگ و عجیب می کند که توانایی پرواز کردن دارد.

رولد دال یکی از مشهورترین نویسنگان کودک است که فضای فانتزی داستان‌هایش بسیاری از کودکان و بزرگسالان را جذب می‌کند.

شنیدن کتاب انگشت جادویی و داستان آسانسور بزرگ شیشه‌ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان‌های پر از اتفاقات جذاب پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رولد دال

رولد دال در ۱۹۱۶ متولد شد و از کودکی عاشق داستان و کتاب بود. اساس قصه‌هایش را از افسانه‌هایی که مادرش برایش تعریف می‌کرد به علاوه ماجراهایی که برای خودش اتفاق افتاده بود می‌گرفت. از مهم‌ترین آثار او می‌توان به «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی»، «جیمز و هلوی غول پیکر»، و«انگشت جادویی» اشاره کرد. بیشتر آثار دال به فیلم درآمده‌اند.

شخصیت‌های کودک و خردسال داستان‌های دال با آدم بزرگ‌هایی که با آنها بدرفتاری می‌کنند، در کشمکش‌اند و معمولا یک آدم بزرگ خوب با آدم‌ها یا آدم بد داستان می‌جنگد.

دال در سال ۱۹۹۰ درگذشت و در سال ۲۰۰۲ گالری کودکان رولد دال به افتخار او در موزه اشرافی شهر گریت میسندن، ایالت باکینگ همپشایر انگلستان افتتاح شد که هدفش آموزش هنر ادبیات برمبنای نوشته‌های رولد دال است. جایزه‌ی the Roald Dahl funny Prize هم به افتخار او هر سال به نویسندگان کتاب‌های طنز کودک و نوجوان اهدا می‌شود.

معرفی نویسنده
عکس رولد دال
رولد دال

رولد دال رمان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس، شاعر و خلبان جنگنده‌ی بریتانیایی است. شهرت او بیشتر از کتاب‌هایی حاصل شد که برای کودکان و نوجوانان نوشت؛ او را یکی از بزرگترین نویسندگان کودک در قرن بیستم خوانده‌اند. دال سابقه‌ی حضور در جنگ دوم جهانی به عنوان خلبان نظامی و نیز همکاری با سازمان‌های اطلاعاتی بریتانیا را در کارنامه‌ی خود دارد.

نظرات کاربران

فقط خدا
۱۳۹۹/۰۸/۲۴

به نظرتون خوبه بگیرمش ؟ می ارزه ؟

h.s.a
۱۳۹۹/۰۸/۲۹

داستان های مربوط به این نویسنده برای دختر من جذاب بوده و تا الان هر 3 کتاب مربوط به این نویسنده رو گوش داده. البته این کتاب رو تازه براش گرفتم.اما جذابه.هرشب قبل خواب ی بخش رو گوش میده و

- بیشتر
دنیا
۱۴۰۰/۱۲/۱۲

قبل از اینکه نظرم روبگم ، میخوام بدونید این داستان در حقیقت دو تا داستانه که به جای اینکه برای هرکدوم جلد جداگانه بزارن اینجوری کردن که به نظرم خیلی خوبه و اینکه داستان انگشت جادویی فقط دو یا سه

- بیشتر
❤️رها❤️
۱۳۹۹/۰۹/۰۶

سلام من رها هستم. عاشق نقاشی🎨🎨 خیلی خوبه من که خیلی لذت بردم👌🏻 به شما هم توصیه می کنم که حتما بخونین😍

کاربر ۵۹۰۸۲۹۵
۱۴۰۲/۱۱/۱۳

عالی بود عالی بود

# زهرا #دهقانی
۱۴۰۲/۰۳/۱۳

من فقط میگم خوبه چون رولد داله🩵

عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۳

کتاب های رولد دال تنها کتاب هایی است که من میتونم بخوانم من آدم کتاب خوانی نیستم و فقط کتاب های رولد دال رو گوش میدم و می‌خوانم البته که دیگر کتاب ها رو دوست دارم اما بیشتر رولد دال

کاربر ۲۸۹۴۷۳۵
۱۴۰۱/۰۱/۲۱

من هین کتاب را دوست داشتم☺

سوفیا
۱۳۹۹/۰۹/۰۹

پسر من ۷/۵ سالشه و عاشق داستان های این کتاب شده. هر کدوم رو چندین بار گوش داده

زمان

۴ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۲۵۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۲۵۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان