دانلود کتاب صوتی راهبری زندگی با شهود درونی با صدای سعید اسلام زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راهبری زندگی با شهود درونی اثر رابرت الکس جانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی راهبری زندگی با شهود درونی

معرفی کتاب صوتی راهبری زندگی با شهود درونی

کتاب صوتی راهبری زندگی با شهود درونی نوشته رابرت الکس جانسون و جری رول است که با ترجمه مرضیه مروتی در اختیار دارید. الکس جانسون در این کتاب از سیر پیشرفت و خودآگاهی‌اش گفته است.

نسخه صوتی کتاب راهبری زندگی با شهود درونی را با صدای سعید اسلام‌زاده بشنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی راهبری زندگی با شهود درونی

رابرت الکس جانسون که سال‌ها به‌عنوان روان‌درمانگری با رویکرد روان تحلیلی فعالیت داشته، تجربیات زندگی‌اش را بی‌ریا و بی‌تکلف، برای دوستش جری رول تعریف کرده تا شرح حالش را بنویسد. کتاب راهبری زندگی با شهود درونی را یک زندگینامه‌ی روایی و البته از کتاب‌های مهم در حوزه‌ی موفقیت و خودیاری می‌دانند. رابرت الکس جانسون توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان در دنیای پرتضاد امروزی، به‌عنوان یک مذهبی زندگی کرد. هرچند او زندگی مذهبی را لزوما به معنای عضویت در یک نهاد یا جامعه‌ی مذهبی نمی‌داند بلکه معتقد است نگرش مذهبی است که می‌تواند به انسان‌ها در انتخاب مسیر زندگی کمک کند. در حقیقت جانسون، مذهب را یک روش تهذیب نفس می‌داند. او معتقد است که خداوند، تمام انسان‌ها را به سوی اهداف والا هدایت می‌کند و تجربیاتی را برایش رقم می‌زند که به زندگی، معنا می‌بخشد.

کتاب صوتی راهبری زندگی با شهود درونی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از زندگی‌نامه‌ها و ماجراهایی که درباره‌ی خودآگاهی، عرفان و کائنات، حکمت و معنای زندگی و .. .صحبت می‌کنند، لذت می‌برید، کتاب صوتی راهبری زندگی با شهود درونی یک انتخاب عالی برای شما است. 

درباره‌ی رابرت الکس جانسون

رابرت الکس جانسون Robert. A Johnson متولد ۲۶ مه سال ۱۹۲۱ میلادی در آمریکا است. او در سال ۱۹۴۵ از دانشگاه استنفورد فارغ‌التحصیل شد. رابرت جانسون مطالعات خود در زمینه‌ی روانکاوی به سبک یونگ را در سال ۱۹۴۸ و در سن ۲۷ سالگی تحت نظارت اما یونگ (همسر کارل گوستاو یونگ) در موسسه یونگ سوئیس به پایان رساند. در سال ۲۰۰۲ پس از مطالعات بسیاری درزمینه‌های مختلف روان‌شناختی در کشورهایی مانند آمریکا، سوئیس و هندوستان، موفق به کسب دکترای افتخاری از سوی "Pacifica Graduate Institute " در رشته علوم انسانی شد. رابرت جانسون کتاب‌های بسیاری نوشت که از میان آن‌ها می‌توان به طلای درون، زن درون، روانشناسی عشق رومانتیک، تحلیل کاربردی خواب و رویا و تخیل فعال اشاره کرد.

دکتر رابرت الکس جانسون در سپتامبر ۲۰۱۸ در سن ۹۷ سالگی چشم از دنیا فروبست.

نظرات کاربران

baharziba46
۱۳۹۹/۰۶/۲۸

سلام.ازین کتاب با درون پر غوغا و رویاهای شگفت انگیز رابرت و ترجمه روان و صدای دلنشین آقای اسلام زاده بسیار لذت بردم و آموختم.و اما در فکر فرو رفتم که چه بسیار رابرت هایی در جامعه ما که بدلیل

- بیشتر
زهرا سمامی
۱۴۰۰/۰۲/۱۵

در این کتاب الکس جانسون روان‌درمانگری که سال‌ها با رویکرد روان تحلیلی مشغول به کار بوده، تجربیات زندگی خود را برای دوستش جری رول بیان می‌کند تا شرح حال او را بنویسد. به نظرم با وجود اینکه این اثر، یک زندگینامه‌

- بیشتر
Hossein jafari
۱۴۰۰/۰۲/۱۵

نویسنده ای ماهر‌‌، ترجمه ای روان‌‌‌‌ و گوینده‌ای مسلط‌‌‌‌‌ ‌ اگر به مفاهیم پرفسور یونگ آشنایی دارید و در نیمه ی دوم عمر هستید؛ این کتاب فوق العاده را از دست ندهید...

شیرین
۱۳۹۹/۰۶/۲۴

اگر این کتاب به وقتش خوانده شود می تواند معجزه کند .

Amir
۱۴۰۱/۰۱/۰۳

برای عزیزانی که در حوزه موضوع ایگو و همزمانی یونگ مطالعه می‌کنند، این کتاب یک حلقه گمشده به حساب میاد.

Elham
۱۳۹۹/۰۸/۱۸

کتاب عالی با گویندگی شمرده و با حوصله.

Siamak Shakibaee
۱۴۰۰/۱۲/۰۱

زیباترین کتابی بود که گوش دادم ، پر از درس های آموزنده و بینشی قوی که تاثیر عمیقی در انسان ایجاد میکند، صدای گوینده هم فوق العاده زیبا و دلنشین بود، بسیار لذت بردم و به همه دوستان پیشنهاد میکنم.

نرگس موسوی
۱۴۰۱/۰۱/۰۴

با تشکر از طاقچه بی نهایت من کتاب راهبری زندگی با شهود رو سال ۹۸ خواندم الان هن از طاقچه بی نهایت دارم مجدد گوش میکنم در بین فصلهای کتاب میتوانم جواب سوالات روحم رو پیدا کنم ممنونم تز طاقچه

- بیشتر
Benjamin
۱۴۰۱/۱۲/۱۱

زندگی نامه بسیار جالب فردی بسیار معنوی و شهودی، با خواندن این کتاب گویی زندگی رابرت جانسون را زیست میکنید...

fariba.
۱۴۰۲/۰۳/۱۱

« خدا از زندان معابد آزاد شده است» سوال این است: ما با این قدرت تازه چه خواهیم کرد؟ دنیایی سرشار از شگفتی خواهیم ساخت یا جهانی ترسناک؟

زمان

۱۵ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۶۶۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۶۶۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۴,۰۰۰
تومان