دانلود کتاب صوتی همسفرها با صدای میلاد تمدن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همسفرها اثر علی‌محمد افغانی

دانلود و خرید کتاب صوتی همسفرها

گوینده:میلاد تمدن
امتیاز:
۳.۶از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی همسفرها

کتاب صوتی همسفرها مجموعه سه داستان از نویسنده‌ی توانمند ایرانی، علی‌محمد افغانی است که درباره‌ی سفر نوشته شده است. نسخه صوتی همسفرها را با صدای گرم میلاد تمدن می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی همسفرها

علی‌محمد افغانی در کتاب همسفرها مجموعه‌ای از سه داستان کوتاه حول محور سفر نوشته است. اولین داستان کتاب همسفرها آنتونیوی دلاور نام دارد و در اسپانیا اتفاق می‌افتد. داستان دوم داستان همسفرها است که حکایت زندگی و سفر دو مرد به سوی بلخ است و داستان سوم، افسانه‌ی بنی‌طی، داستانی است که عربستان و در قبیله‌ای با همین نام اتفاق می‌افتد. آنچه داستان‌های کتاب همسفرها را بهم پیوند می‌دهد، موضوع سفر است. علاوه بر این، هر سه داستان، درباره‌ی روابط و زندگی انسان‌ها در مقابل هم و تفاوتش در فرهنگ‌های دیگر است.  

کتاب صوتی همسفرها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از خواندن و شنیدن داستان‌های ایرانی لذت می‌برید، کتاب صوتی همسفرها گزینه‌ی عالی برای شما است.

درباره‌ی علی‌محمد افغانی

علی‌محمد افغانی از نویسندگان نامدار ایرانی است که در سال ۱۳۰۳ در کرمانشاه متولد شده است. پدر و مادر علی‌محمد اصالتا اهل اصفهان بودند اما در بحبوبه انقلاب مشروطه از اصفهان به کرمانشاه کوچک کرده و در آنجا ماندگار شدند. علی محمد افغانی درابتدای دهه ۱۳۴۰ با انتشار رمان شوهر آهو خانم به جرگه داستان‌نویسان ایرانی پیوست. افغانی عضو سازمان نظامی حزب توده ایران بود، در سال ۱۳۳۳ دستگیر و به اعدام محکوم شد اما پس از پنج سال آزاد شد و رمان شوهر آهو خانم را نیز در طول دوران زندان نوشت.

معرفی نویسنده
عکس علی‌محمد افغانی
علی‌محمد افغانی

علی محمد افغانی در یازدهم دی‌ماه سال ۱۳۰۳ متولد شد. پدر او حسینقلی اصالتا اصفهانی بود که به‌جبر دیار خود را ترک کرده بود. حسینقلی افغانی پس از مدتی حضور در عتبات به کرمانشاه رفت و در این شهر ماندگار شد. مادر علی‌محمد افغانی نیز صغری نام داشت که در کرمانشاه با پدر او حسینقلی آشنا شده بود. آن‌دو در کرمانشاه با هم ازدواج کردند و علی‌محمد نیز در کرمانشاه به دنیا آمد.

نظرات کاربران

کاربر آرزو روان
۱۴۰۲/۰۹/۱۸

اکثر کتاب‌های آقای افغانی را خوانده ام و میتوانم بگویم این اثر خیلی متفاوت بود و برایم جالب بود که ایشان چنین تسلطی به نوشتن داشتند.

wolf
۱۴۰۰/۱۰/۲۷

دمتون گرم لبتون خندون دلتون شاد نظر دادن همون جور که از اسمش مشخصه نظر فرد در مورد موضوع خاصی هستش،یعنی اگر نظر بنده به خوب بودن چیزی یا شخصی هستش دلیل بر خوب بود شخص یا شی مرتبط ،

- بیشتر
مرضیه
۱۳۹۹/۱۱/۰۹

با داستان هاش حس غریبگی داشتم. خیلی هم کش دار بود.

زمان

۱۷ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۱۰۰۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۱۰۰۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان