دانلود کتاب صوتی چگونه به زبان همسرتان صحبت کنید با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه به زبان همسرتان صحبت کنید اثر اچ.نورمن رایت

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه به زبان همسرتان صحبت کنید

معرفی کتاب صوتی چگونه به زبان همسرتان صحبت کنید

کتاب صوتی چگونه به زبان همسرتان صحبت کنید نوشته اچ نورمن رایت است که با  ترجمه مژگان انصاری راد و صدای رضا عمرانی منتشر شده است. این کتاب سعی دارد راهی برای بیان زبان مشترک به مخاطب نشان دهد.

درباره کتاب چگونه به زبان همسرتان صحبت کنید 

مردم بدون آن‌که اطمینان داشته باشند می‌خواهند به چه برسند، شروع به صحبت می‌کنند و هدف آن‌ها نامعلوم است و با صحبت‌های خود فقط شنونده را گیج و حیران می‌کنند. نویسنده این مسأله را از هر دو جنبه تجربه کرده‌ است. گاهی در‌می‌ماند کسی که دارد صحبت می‌کند می‌خواهد به کجا برسد و بارها، باعث شده‌ است که دیگران به این فکر بیفتند که واقعاً چه می‌خواهد بگوید.

بسیاری از مشکلات زوج‌ها این است که هیچ کدام حرف دیگری را نمی‌فهمند و فق می‌خواهند حرف خودشان را بزنند. این کتاب کمک می‌کند به یک زبان مشترک برسند و از آن بهترین استفاده را بکنند.

شنیدن کتاب چگونه به زبان همسرتان صحبت کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زوج‌ها پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب چگونه به زبان همسرتان صحبت کنید

رعایت کردن تعدادی از اصول بنیادی در صحبت کردن می‌تواند کل ماجرا را تغییر دهد.

حواس‌تان باشد چه زمانی لازم است حرفی گفته شود و رک و راست آن را بگویید.

یعنی انتظار نداشته باشید دیگران بدانند شما چه فکر می‌کنید، چه احساسی دارید، چه می‌خواهید یا چه نیازی دارید.گفت‌وگو باید شفاف و بی‌پرده باشد. در مورد همه‌چیز، فرض را بر این بگذارید که طرف مقابل آگاهی بسیار اندکی درباره‌ی آن‌چه می‌خواهید بگویید و آن‌چه می‌خواهید رک و راست درباره‌اش صحبت کنید، دارد؛ حتا زمانی‌که پای زندگی زناشویی در میان است! ما كه نمی‌توانیم دوره‌ی فکرخوانی ببینیم. همگی در غیب‌گویی شکست می‌خوریم. شنیده‌ام بعضی‌ها می‌گویند: «بیست سال است ازدواج کرده‌ایم، چرا باید به او بگویم که...؟» «خودش باید بداند چه‌قدر بهم لطمه زده.» یا «چیزی كه عیان است چه حاجت به بیان است؟» برای چه کسی عیان بود؟ مسلماً برای هیچ‌یک از دو طرف.

گفت‌وگوی مستقیم یعنی بدون پیش‌فرض، بدون ایما و اشاره، بدون این‌که به بیراهه بروید و بدون این‌که به در بگویید تا دیوار بشنود. هر‌یک از این كارها باعث ایجاد انحراف می‌شود. یکی از مثال‌های مورد علاقه‌ی من درباره‌ی زنی است که سعی می‌کرد با کلیت بخشیدن به کلامش، با استفاده از این‌که «بقیه» چه فکر می‌کنند یا احساس می‌کنند، منظورش را به شوهرش انتقال دهد. همسرش تا پاسی از شب بیرون می‌ماند و زن عصبانی می‌شد. اما او نمی‌خواست درباره‌ی احساسات خود به‌صراحت صحبت کند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد