دانلود و خرید کتاب خوبی کن مرسی سیلورمن ترجمه زهره زاهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خوبی کن اثر مرسی سیلورمن

کتاب خوبی کن

معرفی کتاب خوبی کن

کتاب خوبی کن اثری از مرسی سیلورمن و سیندی سکس است که با ترجمه زهره زاهدی می‌خوانید. این کتاب شامل راهکارهایی کوچک است که به تمام افراد کمک می‌کند تا بتوانند در ارتباطشان با دیگران، تاثیر خوبی از خود به جا بگذارند.

درباره کتاب خوبی کن

مرسی سیلورمن و سیندی سکس در کتاب خوبی کن، مجموعه‌ای از راهکارهای مختلف را گردآوری کرده‌اند که به آدم‌ها کمک می‌کند تا در شرایط سخت زندگی، به دوستان و آشنایان، همسایگان، وابستگان و ... کمک کنند تا تجربه خوبی از زندگی داشته باشند. 

در مقدمه کتاب اینطور آمده است: «وقتی كسی كه می‌شناسيد زير بار زندگی خم شده و با موانع سختی مواجه است كه به تنهايی قادر نيست از آن‌ها بگذرد، طبيعی است كه نمی‌دانيد چه واكنشي نشان دهيد. در اين زمان است كه بايد به ياد داشته باشيد مهم نيست كه چه كاری بكنيد، مهم اين است كه كاری بكنيد. معمولا ما متوجه نمی‌شويم آنچه به نظرمان تنها يک اشاره يا كاری بی‌اهميت است، در عمل می‌تواند تغييري معنادار در زندگی كسی به وجود آورد. اين كتاب راه‌هايی عملي ارائه می‌كند برای دست ياری دراز كردن به سوی انسان‌ها. هيچ كلام كامل يا حركت كاملی وجود ندارد. كافی است دست دراز كنيد و دل آدم‌ها را لمس كنيد. شجاع باشيد، كمی سخاوتمندتر باشيد، مهربان باشيد.»

این اثر بر همین اساس، مجموعه‌ای از ساده‌ترین کارها را گردآوری کرده است. کارهایی که هر کسی می‌تواند انجام دهد و توجه خود را به دوست، آشنا یا کسی که درگیر سختی‌ها و مشکلات شده است، نشان دهد.

کتاب خوبی کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خوبی کن کتابی است که همه می‌توانند از آن استفاده کنند تا به دیگران کمک کنند احساسات خوبی را تجربه کنند. 

بخشی از کتاب خوبی کن

مردم عاشق يک آغوش گرم، يا صرف يک نوازش ساده هستند. من ياد گرفتــه‌ام كه هنــوز خيلی چيزهاســت كه بايد يـــاد بگــيرم. مــن يادگرفته‌ام كه مردم يادشــان می‌رود چه گفتی يا چه كردی. امــا هرگــز يادشــان نمی‌رود چــه احساســی در آن‌ها ايجــاد كردی. مايا انجلو

نظرات کاربران

کوک💜لاور
۱۴۰۰/۰۹/۲۴

بد نی😑 فقط فامیلش😐💔

شهریار
۱۴۰۱/۰۵/۲۸

کتاب خوبیه اما فامیلیش س*ک*س😂😂😂لنتی

کاربر ۵۱۹۷۲۸۹
۱۴۰۲/۰۶/۲۴

فامیلیش😂

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۶۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۷۶۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان